Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onko hyvä nimi?

Mammutti746

Meille syntyy parin kk:n päästä toinen tytär. Ensimmäisen nimi on suomalainen vanha nimi (Saima) ja nyt ollaan mietitty toiselle nimeä...

Annie on yks mun suosikki, mies ei siitä tykkää..mitä mieltä siitä ootte? Meidän sukunimi ei oo ihan perus Virtanen..

32

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elokuusssa

      Anni suomalaisittain (Anni Maija) tai
      Saima ja Maisa (samat kirjaimet)

      tai
      Saana, Saaga, Seela, Senja, Selma, Silva
      Alisa, Assi, Aava, Amanda, Annina, Asta
      Elsa
      Elisa
      Kaisa
      Liisa
      Olivia
      Outi
      Petra
      Raisa
      Stella
      Tuija
      Vilja
      Viola

      • Mammutti746

        Kiitos vinkeistä, Elsa olisi siskon mielestä paras (Frozen-fani kun on). :)


    • Anu-Saukko

      No varmaan joku tosi ihq kun kerran ootte niin erityisiä esim.
      Clitoris
      Junttica
      Omena-Kaneli
      Pupita
      Tussucca
      Vaginalia

      • Mammutti746

        Kiitti, nuo sopii paremmin sun lapsille Anus, niin harvinaisia, et säästellään heille :) vaikka nimimerkin suojassa oot, nii tunnistin heti kuka oot, hah!!


      • Anu-Saukko
        Mammutti746 kirjoitti:

        Kiitti, nuo sopii paremmin sun lapsille Anus, niin harvinaisia, et säästellään heille :) vaikka nimimerkin suojassa oot, nii tunnistin heti kuka oot, hah!!

        No kuka? Oletko kovankin luokan kryptologi, kun olet asian "saanut selville"? Mielenkiintoista nähdä, millaista sontaa suollat tässä kohden keltahampaisesta suustasi.

        Ps. Jos oikein kovasti haluat hienostella, niin ehkäpä joku ihku cansainwälinen nimi kuten Yennicah-Yazmin sopisi? Noin hienosta kv-nimestä ei kukaan arvaa, että olet ehta weetee!


      • Mammutti746

        Ihana Anu! Mukavaa tiistaita Sinulle!


      • Anu-Saukko

        Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle mammutti sinne Porvooseen. Hyvin nukutun yön jälkeen jaksaa taas keksiä uusia provoja tänne suoli24:ään.


    • Mestariam

      Annie on kaunis nimi.

      • Kompromissie

        Anniehan on hyvä nimi toiseksi nimeksi.


      • Mammutti746

        Totta, toisenakin nimenä kävisi oivasti!


    • Täti

      Kyllä isosisko on oikeilla jäljillä - Elsahan sopii hyvin Saiman sisaren nimeksi ;)

      Muutama ehdotus vielä:
      Elma, Selma,
      Vaula, Vilma,
      Milka, Lilja,
      Alina, Elise

      • nurinkurinj

        Siiri ja Alina minun mieleen. Aino ja Nanna myös hyviä.
        Montako nimeä annatte kolme saa olla Anni Siiri Alina.





        .


      • Mammutti746

        Ihania ehdotuksia, Siiri ja Lilja näistä erityisesti miellyttää!


    • kummitätiltä

      Joo, ei Annie sovi kovin hyvin. Muutama ehdotus multa ja ovat samoja kuin edellisilläkin.

      Telma
      Nelma
      Selma
      Hilma
      Vilma
      Valma
      Suoma
      Salme
      Taimi
      Helmi
      Toini
      Venla
      Helga
      Hilda
      Tilda
      Mandi
      Viena
      Maisa
      Kaisa
      Soili
      Helvi
      Silja
      Milja

      • Mammutti746

        Kivoja ehdotuksia, kiitos, Tilda on kaunein näistä!


    • ANiinKuinAnna

      Anneli, Annika, Anniina, Anita, Annukka, Anni-Liisa, Anna-Leena, Anna-Mari.

      • Mammutti746

        Kiitos ehdotuksista, Anna olis kyllä kiva, simppeli mut kaunis! Viiva-nimeä en haluaisi välttämättä lapselleni kuitenkaan, koska itselläni sellainen on..


    • Japaryh

      Annie on musta vähän väkisin väännetty Annista jenkkityyliseksi...

      • KusPiä

        Mutta kun ovat niin hienoja ja erityislaatuisia, niin pitäähän se äpärän nimikin olla sen mukainen...


    • elokuusssa

      Anna on kaunis ja ajaton nimi.

      • Ei-Annaa

        Ja hemmetin tylsä ja kulunut myös!


      • ANiinKuinAnna
        Ei-Annaa kirjoitti:

        Ja hemmetin tylsä ja kulunut myös!

        Kateellisen panettelua!


      • Niintyperääettähuimaa-
        ANiinKuinAnna kirjoitti:

        Kateellisen panettelua!

        No huh miten nerokasta argumentointia. Olla kateellinen nimestä? Joita on maailma pullollaan ja jokainen voi valita niistä mieleisen. Miten tämänkin asian nyt joku yksinkertainen ihminen sai yhdistettyä kateellisuuteen? Oman mielipiteen esittäminen ei ole yhtä kuin olla kateellinen.


    • BLOODisLIFE

      Dagmar

      • Konrad-Kusiainen

        Onko nimeski Konrad?


      • BLOODisLIFE

        Onko mun nimi Konrad? No ei o! Konrad on miehen nimi! Kato tota mun nimimerkkii ja mieti mikähän mun nimi vois olla

        Dagmar on mun sukulaisen nimi ja Anna on myös ja ihmettelen miksi tossa aikasemmat on haukkunu nimeä ei noissa nimissä o mitään vikaa!


      • Käsitteet-hukassa
        BLOODisLIFE kirjoitti:

        Onko mun nimi Konrad? No ei o! Konrad on miehen nimi! Kato tota mun nimimerkkii ja mieti mikähän mun nimi vois olla

        Dagmar on mun sukulaisen nimi ja Anna on myös ja ihmettelen miksi tossa aikasemmat on haukkunu nimeä ei noissa nimissä o mitään vikaa!

        Nimesi on mielensäpahoittaja.

        Ps. Mielipiteen ilmaiseminen ei ole yhtä kuin solvaaminen. Toki joku voi käyttää tätä mielipiteen ilmaisua vääriin tarkoituksiin, mutta eriävä mielipide ei ole haukkumista, eikä sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Ihmiset ovat mieltyneet eri asioihin (tässä kohtaa nimiin), eikä kaikkia voi miellyttää. Jokaisella on kuitenkin oikeus mielipiteeseensä.

        Opetetaanko teille nykynuorille siellä koulussa yhtikäs mitään, kun kaikki yksinkertaisetkin käsitteet tuntuvat olevan ihan hukassa?


    • Ei_nimi_pahenna

      Anna, Maisa, Tilda ja Silja oli mun mielestä parhaita ehdotuksia.
      Ja miten ois Hilja?

      • Ei_nimi_pahenna

        Unohdin tuon jonkun ehdottaman Aavan. Se on jotenkin mielestäni kaunis nimi.


    • Ehdottaisin näitä kolmea:
      - Silja
      - Selja
      - Saara

    • xcdweqwq

      Hei! Kaikki pikkulasten vanhemmat. Nyt kantsii liittyä Pilttipiiriin, eli Piltti lastenruoan tarjoama palvelu. Jäsenenä saat ilmaisia tuotenäytteitä ja muuta tavaraa sekä alennuksia lastenruokiin ja tarvikkeisiin. Kannattaa liittyä pikimmiten :)

      http://1i.fi/pilttipiiri

    • Järvellä

      Saima ja
      Stiina, Stina
      Saaga
      Aina
      Matilda parempi kuin Tilda.
      Anni on hyvä nimi.
      Aavakin ok
      Aliisa
      Amalia
      Asta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe