että olen hänelle ainut. Kuitenkin näyttää siltä, että häntä on paneskeltu ja juntattu
ukkomiesten toimesta jo kauan ennen minun ilmestymistä kuvioihin. Epäilykset heräsivät kun eka kerralla oli niin "väljää". Kuulemma oli tampooni repinyt immenkalvon. Jätkät sen repi.
Naiseni väittää
11
162
Vastaukset
- ettäs.mite
Oletko itse ainut hälle vai veditkö käteen.
- Revisiitä
Tekstisi, siis ajatuksenjuoksusi ja asenteesi takia ymmärrän vaimoasi aivan hirrrveän hyvin.
- Niinköon
Missähän se punainen lanka on? Palanut?
vähän haiskahtaa mustasukkaisuudelta!!
- NytKunTuliPuheeks
No juu, lähti täältäkin posket punoittaen ja raukea hymy naamallaan.
- älyhoiäläjät
40 ikäinen ja pitäisi olla neitsyt? Hoh hoijaa
- Palstalla.vieraillut
Aloittaja on se sama hörhö, joka ainakin noita ikääntymien palstoja on kiusannut jo vuositolkulla. Jotenkin on poloisella mennyt vittu päähän.
- holmes.22
Väljyyteen on toinenkin syy olemassa..
- Kumpionkampi
Woi olla mutta mitä hemmettiä alapään väljyys haittaa jos yläpään ideat ovat valahtaneet haaroihin saakka.
- holmes.22
Sen verran väljyys haittaa että ideat voivat tippua viemäriin..
- Vauvantuloreitti
Jooo-jooo mutku väljyys voi johtua siitäkin että kyseessä ei ole jämäkkä vehjes vaan letkun vetelä mato.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644