tytärpuoleni pillua osa 2

Kraken69

Janika asteli aamutuimaan kahvipöytään alastomana ja tuumaili; -Hei faija vai mikä olitkaan niin tuokko mulle kahvia mulla on pääkipeä. Otin tyttärelle kahvia ja särkylääkkeen sanoen; -Tekeekö mielesi vain kahvia? Vai oliko se sopimus vain yhen illan juttu? Ja muistatko mitä myös lupasit? Lupasit olla kunnolla ja harrastaa irtoseksiä vain kanssani et kenenkään muun koska muuten et saa edes viikkorahojasikaan takaisin.

Janika huokaillen otti särkylääkkeensä ja joi kahviaan hitain ottein. Katsoin hetken aikaa lehteni takaa Janikaa ja huokaisin sanoen; No joo eiköhän oo aika taas vaihteeksi. Otin janikasta kiinni vein hänet vierashuoneen sängylle ja levitin hänen haaransa auki, työnsin kaksi sormeani hänen sisäänsä tunnustellen kuinka tiukkaa pillua on tarjolla? Janika voihkaisi kiljuen suorastaan hänen klitoriksensä tuntui tänään huomattavasti paremmin kuin eilen. Painauduin villin kieleni kanssa hänen tiukkaan pilluunsa kohden ja aloin nuolemaan hänen klitoristaan villisti tuntien samalla kuinka hänen pillunsa lihakset supistelivat ihanasti sormiani puristellen.

Janika sai orgasmin yllättävän nopeasti tällä kertaa, muutama kielenliikehdintä ja hän tuli ruiskuten jälleen kerran. Kaluni oli kivikovana housuissani mutta piilottelin sitä vielä toistaiseksi vaikka mieleni olisi tehnyt hoidella itsenikin hänen suussaan mutta ehkä joku toinen kerta voisi olla sopivampi siihen. Janika katsoi pullottavaa etumustani ja kysyi; -Miks et nai mua niiku kaikki muut aina haluu mut en pahemmin oo antanu. Tai miks et vaan survo sitä suuhuni ja laukee mun suuhun?

Naurahdin hieman ja sanoin etten haluaisi ihan vielä antaa sitä Janikalle vain sitten kun oikein vaatimalla vaadit minun antavan kulliani sinulle niin sitten vasta, mutta sekin on että pituuteli seisokissa on 26 senttiä ja 5 senttiä paksu niin tiettävästi vaimoni on ainoa joka oikeen on saanut sillä ratsastettua loppuunsa saakka ja janoavan sitä lisää, mutta seksi elämämme on ollut nyt aika hiljaista niin haluan että sinä suorastaan vaadit minulta sitä etkä vain kauniisti pyytele vain näytät kyntesi minulle makuu huoneessa ja sen ulkopuolella.

Janika kuunteli tarkkaan ja asetti kätensä seisokilleni sanoen; Mä tuun ansaitseen tuin keinolla millä hyvänsä ja sä tuut saamaan mua joka paikassa.

Tyttö lähti onnelisenä kouluun ja minä puolestani menin töihin. Työn jälkeen ajelin kotiin päin kunnes sain viestin Janikalta joka kyseli viitsisinkö viedä hänet kotiansa samalla kun menen ohitse, viestitin takaisin sanoen että sopiihan tuo ja hain Janikan ostoskeskuksen parkkipaikalta. Kyselin kuinka meni koulussa ja miten hän on nyt pystynyt pitämään lupauksensa? Janika vastaili kysymyksiini tyypillisesti sanoen; -En ole tehnyt mitään pahaa ainakaan ja muutama poika meinas sitä että mun pitäis antaa niille pillua koska otin heiltä joskus suihin mutta kieltäydyin sanoen että saan isompaa seivästä lähi aikoina joten turha odottaa minulta pillua.

Nauroin äänekkäästi Janikan tuumauksille ja parkkeerasin auton talon eteen sanoen; -Okei ehkä olen jo odottanut liiankin pitkään että saisin sut vikiseen kiimasta koska omat paineeni ovat todella kovat nyt kun harrastin äitisi kanssa puhelin seksiä ja noh eihän oma käsi nyt korvaa sitä mitä teillä naisilla on. Janika punastui hieman mutta nojautui minua vasten ja kuiskasi minulle; -Tehdään se ulkona tuossa terassin kaiteella.

Menimme nopeasti sisälle riisuuduimme ja menimme terassille katsoin kuinka Janika vapain mielin nosti itsensä kaiteelle ja levitti tuon ihanan pillunsa eteeni, asetuin polvilleni ja aloin samantien suullani hyväilemään tuota kauneutta, nuolin, hyväilin ja sormetin kiivaasti Janikan tiukkaa vakoa. Hetken ajan päästä nousin hänen C-kupin rinnoille ja aloin työstämään niitä, hänen nänninsä olivat ihanan terhakkaan kovat kiimasta ja Janikan ääni vasta antoikin minulle kiimaisempaa mieltä. Janikan voihkiminen ja hänen vartalonsa kiihkeä notkeus nostatti minut taivaalliseen kiimaan häntä kohtaan, nousin suutelemaan Janikaa kiihkeästi ja sanoin että haluaisin häntä juuri nyt niin kovaa että melkein halkean jos en saa tyydytettyä tätä kiimaani pois. Janika tarrasi jaloillaan kiintein pakaroin minusta kiinni ja veti minua voimakkaasti itseään kohden, kullini seisoi kovana ja ylväänä hieroen Janikan klitorista hänen häpyhuuliaan vetäydyin hieman jotta voisin asetella itseni hänen pillulleen, työnnyin täysin koko mitaltani sisään kuulen ihanan kiihkeän litinän kuinka kiimaisena olimme terassin kaiteella. Painoin kokonaan kullini sisään tuntien kuinka ihanan kireä teinipillu kaluni ympärillä oli. Janika voihkaisi kova äänisesti ja vapisi kiimaa tunsin hänen olevan jälleen lähellä orgasmia mutta en antanut hänen lopettaa tätä tähän halusin Janikaa ja nyt kun saan hänet en aijo päästää ihan vielä irti tästä tilanteesta. Aloin kova otteisesti naimaan Janikan pillua nostaen tytön syliini samalla saaden kulliani syvemmälle vakoon tuntien tytön jokaisen orgasmimaisen kiihkeän liikeen.

Jatkuu...

4

9114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kraken69

      Janika huusi kiimaisesti kovaan ääneen saaden samalla voimakkaan orgasmin joka antoi minulle lisää liukastetta, jolloin sain vain hurjempia ideoita mieleeni mitä tekisin nyt kun saan vapaasti naida tyttöä pitkän tauon jälkeen. Otin hänet kuin ottaisin vaimoni juuri nyt, painoin hänet lattialle ja nostin hänen jalkansa harteilleni, samalla nussien tytön pillua kiivaasti ja raju otteisesti. Kuulin hänen vain voihkivan allani huutaen samalla; -Voi luoja anna mulle sitä kyrpää!! Aaah aah voi vittu kun on iso ja paksu!! Nussi mua nussi mua niin vitun lujaa!!

      Kuulin vain korvissani kuinka kiimainen kitinä kuului allani olevan tyttösen suusta se sai minut vielä hurjemmaksi. Nussin Janikaa kaikella voimallani niin lujaa että tunsin olevani taivaassa, orgasmini oli tulossa kovaa vauhtia mutta myös varmasti hänkin vielä uudelleen koska Janika on aina kehunut kuinka hän voi saada kolme orgasmia kerrallaan peräkkäin jos vain haluaisi, mutta nyt haluan todistaa että ilman kumia nussiminen on todellakin sitä mitä haluan tytön tietävän että aina ilman kumia jos käyttää pillereitä. Nussin Janikaa kuin ennen vanhaan nussin vaimoani joka päivä lähinnä autossa mutta muutenkin joka paikassa. Toivoin päästäväni pahemmat paineeni tyttöön jos vain olisi mahollista. Janika huohotti allani ja huusi nautinnosta samalla puristellen rintojaan ja nännejään.

      Tuhisin Janikalle tulevani kohta samassa Janika kiljahti uudesta orgasmistaan ja antoi tarpeeksi samalla vaistomaisesti liikaa painetta kulliini, yllättäen tunsin itsenikin tulevan ja painauduin koko mitaltani tytön sisään. Laukesin viimeinkin kolmen viikon selibaatin jälkeen, tyttö yskien hengitti kiivaasti ja minä sykin mällini häneen syvälle ja varmasti tuntuvasti. Janika nosti päätäni katsoen minuun hetken kiitellen minua ja pyytäen minut nostamaan hänet seisomaan jos vain hänen jalat voisivat toimia oikein tälläisen menon jälkeen. Nousin Janikan päältä ja nostin hänetkin samalla ylös. Janikan pillusta pursui spermaa ulos voimakkaasti ja paksusti hän vain hihitti hetken aikaa ja halasi minua sitten.

      Muutama tunti myöhemmin olimme levänneet ja syöneet hyvin kiimani yllätti minut jälleen kerran, Janika kuunteli musiikkiaan huoneessaan ja tulin katsomaan onko tyttö kunnossa ja jaksaako hän ottaa uusinan? Janika makasi puoli unessa sängyllä vatsallaan, riisuunnuin runkkasin kaluni kovaksi, tulin Janikan taakse nostin hänen peppuaan hieman. Otin purkin pöydältä jossa oli ihan tavallista käsirasvaa ja laittelin sen kullini ympärille, näin kuinka tyttö tuntui olevan pienoisessa unessa joten nostin vain hellästi hänen peppuaan jonka jälkeen painauduin uudelleen vielä mällissä olevaan pilluun. Janika heräsi samantien ja aloitin uuden kova otteisen nainnin, nussin tyttöä nyt takaapäin oikein huolella ja pitkäkestoisemmalla kyrvälläni. Tyttö vikisi allani korva laput korvissaan ja tuo ihanan pitkä tukka vapaana, nussin tyttöä niin että tuntui ettei sänkykään kestäisi meidän lemmen puuhiamme. Janika voihkien piti kiinni sängystään ja minä nussin häntä niin lujaa kuin jaksoin antaen tytölle opetusta kuinka tosi mies rakastelee naisiaan. Murahtelin ja painoin kyrpääni tyttöön koko ajan kovemmin ja kovemmin niin kovaa kuin vain ikinä jaksoin tämän pillua naida.

      Vedin kullini ulos ja nostin tytön sängyn laidalle polvilleen otin nyt hänet doggystylessa aijai ihana näky kun nuori neiti ottaa kovaa kullia takaa päin rohkeasti ja kivuttomasti. Tyttö huusi nimeäni ja vannotti suurta rakkautta minua kohtaan vaikka kuinka lujaa häntä läpsäyttelin kasseillani. Janika huudahteli niin että varmasti naapuriinkin asti kuului. Nostin toisen jalkani sängylle ja annoin koko pituuteni puhua puolestani. Nussin tyttöä useita tunteja vaihtaen asentoja ja kuunnellen pillun litinää kiihkeästi ja armotta. HImollani ei ollut rajoja ja halusin vain täyttää tämän pillun täydellisesti jälleen kerran.

      Useamman työnnön, useamman tunnin jälkeen alkoi minulla tuntua jo orgasmini olevan lähellä otin kulini ulos Janikan pillusta ja käänsin tytön minua kohden istumaan runkkasin hänen edessään hikisenä ja kiimaisena, Janika avasi suunsa ja näytti että sinne vain kaikki mitä tulee. Ei pitkään kun suonikkaasta kullistani lensi suuri määrä spermaa tytön tisseille, suuhun ja naamalle. Laukeamisen jälkeen istahdin hänen tuolilleen ja hengitin raskaasti. Janika makasi sängyllään yhtä puhki naituna kuin äitinsäkkin silloin ennen kuin lähti muutto hommiin.

      jatkuu...

    • Onpa makea tarina!

    • Anonyymi

      Mutta vain tarina

    • Anonyymi

      "Useamman työnnön, useamman tunnin jälkeen alkoi minulla tuntua jo orgasmini olevan lähell"
      Joo että nussit sitten kullisi vereslihalle?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe