Kissan pennun toteuttaminen koiraan?

Tietämätönkissanhankkija

Perjantaina on tulossa laivakissan pentu ja meillä on jo mäyräkoira joka on kova metsästämään. Miten totuttaa koira kissanpentu? Entä jos jättäisi kissan kuljetus koppaan ja antaisi koiran haistella ja sitten päästää pois jos on rauhoittunut?

3

53

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enottaisollenkaan

Kysy neuvoa koirasi kasvattajalta.
      Itse en ottaisi kissaa jos on kissoihin tottumaton metsästyskoira kotona.Miksi ottaa kissa, kun sinulla on jo koira? Käyttäisit kaiken ajan koiran kanssa touhuamiseen.
      Kissasta voi koitua uskomattoman paljon ongelmia, varsinkin kun sinulla on jo koira.No jokainen tavallaan.
      Älä kuitenkaan riskeeraa kissanpennun henkeä.Vaikka koira näyttäisi rauhalliselta, se ei takaa etteikö se nappaisi heti kisua suihinsa kun ylettyy.Tai kun et ole vahtimassa niitä.

• HAISTAKSSANPISSA

Otan kissan koska olen aina halunnut sellaisen. Minulla on ollut jo kissa ennen mutta silloin ei ollut koiraa. Uskon että koira tottuu...

• mitenniinkumeni

Mullakin on aina ollut kissoja ja koiria. Mäyräkoirani oli jahtikoira ja oli ollut pennusta asti kissan kans, mut yks päivä vain naks ja mirriltä lähti nirri. Joten ei koskaan tiedä mitä tapahtuu, tämäkin ihan silmien alla ja yllättäen vaikka kavereita olivatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1428
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      101
      911
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      835
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe