Pakko myöntää, että itse on tullu viilleltyä ranteeseen tosi pitkä viilto ja risti. Selityksen tälle viillolle keksin mutta risti on vähän hankalampi. Kyllä monet ihmisistä aavistivat ettei risti oikeen helpola vahingossa tule.. S
Hmm. Nykyän arpiin kerron vain totuuden. Joskus peitin koruilla ja pitkähihasilla. /laastareilllaastareilla. Huomionhakiaksi en sanois. Jos oma isä on kuollut syöpään, kun on ollut 11. Niin aika hankala on olla vahingoittamatta itseään, kun niin moni haukkuu maahan. Tsemppiä nuorille kaltaisilleni. Kannatan lopettamaan viiltelyn ja avautumaan surusta läheisille..
ei ole huomion hakua
14vpoika
2
<50
Vastaukset
- pineinieidas
Pakko myöntää että mulla on aika pieni pippeli ja sen takia oon viillellyt jo pitkään .
- Esanpilionpieni
Söin kerran käpyy ja mul on alkanu pippelis kasvaa oravia. Onko tämä normaalia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683