Skodistit: OLEMME LUUSEREITA

1.8tsi.pelle

Sehän on tullut selväksi, että olemme autoista tietämättömiä luusereita. Ämpäri päässä liikenteessä Skodalla

18

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeitäOnJokaJunaan

Ja itse olet oikea pääluuseri vai kuinka?

• Tshitshi

Popkorn kattilassa humajaa.

• Möllienmölli

En myöskään minä ymmärrä autoista mitään. Minulla on Skoda ja tulee aina olemaan. Olen tylsä Skodamies.

• Skodahörhöt luuserit ovat herkkähipiäistä sakkia. Ja ihan järjettömät defenssit päällä liikenteessä. Menee jo vainoharhaisuuden puolelle noilla luusereilla skeidaajilla.

• psyki_atri

Ihanko tosi? Kerro hieman lapsuudestasi. Millaiset suhteet sinulla oli vanhempiisi? Käyttikö isäsi sinua kuinka usein hyväksi ja missä vaiheessa hän lopetti sen hyväksikäytön? Joko hän on lopettanut sen hyväksikäytön?

• hub-ba-bub-ba
        psyki_atri kirjoitti:

Ihanko tosi? Kerro hieman lapsuudestasi. Millaiset suhteet sinulla oli vanhempiisi? Käyttikö isäsi sinua kuinka usein hyväksi ja missä vaiheessa hän lopetti sen hyväksikäytön? Joko hän on lopettanut sen hyväksikäytön?

Onneton skodalötjäke sinä olet. Huvittavaa tuo rooliutuminen. Keksi parempaa. Ole seuraavaksi vaikka poliisi tai pormestari. Skoda on halpis auto, josta skeidisti maksaa ylihintaa, kun luulee sitä audiksi. Merkki kuitenkin paljastaa halppiksen. Skeidaajat ovat selvästi omanlainen ryhmänsä.

• Jormaszszs
        hub-ba-bub-ba kirjoitti:

Onneton skodalötjäke sinä olet. Huvittavaa tuo rooliutuminen. Keksi parempaa. Ole seuraavaksi vaikka poliisi tai pormestari. Skoda on halpis auto, josta skeidisti maksaa ylihintaa, kun luulee sitä audiksi. Merkki kuitenkin paljastaa halppiksen. Skeidaajat ovat selvästi omanlainen ryhmänsä.

Että merkki paljastaa halppiksen. Mikä paljastaa vihakirjoituksen? Tyyli.

• makkaramersu

Että tällainen mielipide. Siis veijari kertoo, mitä Skodistit ajattelevat itsestään. AIka skitso tyyli, mutta parastahan se on, kun pääsee itse vastaamaan itselleen. Pitää vain hetki malttaa.

Vai olisiko tämä kuitenkin viha-provo. Jos aloittaja ei olekaan skodisti?

• skodisti

Oletteko muuten huomanneet, että tämä palsta herättää todella paljon kiinnostusta.....tosin 99 % kirjoituksista on pelkkää paskaa mutta silti....

Toki pellejä harmittaa kun ei vielä omat rahat riitä minkäänlaisen auton ostamiseen, mutta pitääkö silti jauhaa paskaa täällä päivästä toiseen...? Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Ja mikä tärkeintä : KAUPPA KÄY !!!

• SimpeleKleverus

Joo ja mikä tärkeintä, Skoda kulkee. Minulle on i h a n sama, onko skoda myyntitilastoissa eka vai kymmenes. Kunhan asiallinen palveluverkosto löytyy. Jos autoa myydään 179 kpl vuodessa, saattaa huoltoonkin olla matkaa jopa Helsingissä...

• roskapönttöauto

Skodisti, automiesten kiistaton kuningas purkaa taas noloa fiilistään surkean ostoksen jälkeen. Toiset käyttää rahansa ihan oikeisiin autoihin ja nauttii niistä.
        Eikö tosiaankaan harmita toisten irvailu ja oma saamattomuus.

• Jormazazaz
        roskapönttöauto kirjoitti:

Skodisti, automiesten kiistaton kuningas purkaa taas noloa fiilistään surkean ostoksen jälkeen. Toiset käyttää rahansa ihan oikeisiin autoihin ja nauttii niistä.
        Eikö tosiaankaan harmita toisten irvailu ja oma saamattomuus.

Ei tyhmyys ole irvailua tai vittuilua. Se on tyhmyyttä.

Ehkä se on saamattomuutta, kun ei jaksa huolehtia kaikkien netti-trollien hyvinvoinnista, mutta elämä on.

• hip_hei_

Outoa keskustelua. Skoda oli viime vuonna kolmanneksi myydyin automerkki Suomessa. Skoda, VW, Seat ja Audi käyttävät paljon samoja osia, koska kuuluvat samaan konserniin. Skodalla on huono maine sosialismin ajoilta 25 vuoden takaa. Ajat ovat muuttuneet. Skodalla erinomainen hintalaatusuhde.

• kommarikaaliakeitellään

Suomalaisten huono itsetunto nostaa päätään jälleen kerran. Kun sosialistiset Euroopan maat ovat historiaa, niiden uutta menestystä ilmentävät autotkin ahdistavat.

Ennen sentään saattoi perustellusti arvostella itäisen pulatalouden tuotteita ja kuvitella, että "kyllä Suomessa ja lännessä osataan", vaikka esim. Suomessa kootuissa Saabeissa oli laatuongelmia. Nyt tyhjä pää jatkaa samaa mantraa kommarilootien kauheudesta. Ja laiskat slaavit sun muut ex-kommarit jatkaa elämäänsä ihan toisella tasolla. Heitä ja Skoda-kuskeja tällainen haukkuminen ei hetkauta.

• Kaikkeasitäkuulee

Minun skodassani on kuulemma ämpärimuovista tehty kojelauta. Sillä tavalla on nuoremmat jätkät töissä vinoilleet. Huonoa huumoria sanon minä. Onneksi jään kohta eläkkeelle kun on jo 63 mittarissa vuosia.

• siitämallia

1.8 TURBO - potkua löytyy. Karalan lastu - kyllä Skoda jättää M5:t taakseen!

• Kyykman

M5 oli pysäköity? Vai peruuttamassa?

• Näinkö skodistit sanoo? NO kaise sitten tottaon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      148
      2463
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      74
      2333
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      68
      1995
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      88
      1725
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      114
      1668
    6. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      102
      1518
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      120
      1442
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      32
      1304
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1191
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe