Sehän on tullut selväksi, että olemme autoista tietämättömiä luusereita. Ämpäri päässä liikenteessä Skodalla
Skodistit: OLEMME LUUSEREITA
18
<50
Vastaukset
- MeitäOnJokaJunaan
Ja itse olet oikea pääluuseri vai kuinka?
- Tshitshi
Popkorn kattilassa humajaa.
- Möllienmölli
En myöskään minä ymmärrä autoista mitään. Minulla on Skoda ja tulee aina olemaan. Olen tylsä Skodamies.
Skodahörhöt luuserit ovat herkkähipiäistä sakkia. Ja ihan järjettömät defenssit päällä liikenteessä. Menee jo vainoharhaisuuden puolelle noilla luusereilla skeidaajilla.
- psyki_atri
Ihanko tosi? Kerro hieman lapsuudestasi. Millaiset suhteet sinulla oli vanhempiisi? Käyttikö isäsi sinua kuinka usein hyväksi ja missä vaiheessa hän lopetti sen hyväksikäytön? Joko hän on lopettanut sen hyväksikäytön?
- hub-ba-bub-ba
psyki_atri kirjoitti:
Ihanko tosi? Kerro hieman lapsuudestasi. Millaiset suhteet sinulla oli vanhempiisi? Käyttikö isäsi sinua kuinka usein hyväksi ja missä vaiheessa hän lopetti sen hyväksikäytön? Joko hän on lopettanut sen hyväksikäytön?
Onneton skodalötjäke sinä olet. Huvittavaa tuo rooliutuminen. Keksi parempaa. Ole seuraavaksi vaikka poliisi tai pormestari. Skoda on halpis auto, josta skeidisti maksaa ylihintaa, kun luulee sitä audiksi. Merkki kuitenkin paljastaa halppiksen. Skeidaajat ovat selvästi omanlainen ryhmänsä.
- Jormaszszs
hub-ba-bub-ba kirjoitti:
Onneton skodalötjäke sinä olet. Huvittavaa tuo rooliutuminen. Keksi parempaa. Ole seuraavaksi vaikka poliisi tai pormestari. Skoda on halpis auto, josta skeidisti maksaa ylihintaa, kun luulee sitä audiksi. Merkki kuitenkin paljastaa halppiksen. Skeidaajat ovat selvästi omanlainen ryhmänsä.
Että merkki paljastaa halppiksen. Mikä paljastaa vihakirjoituksen? Tyyli.
- makkaramersu
Että tällainen mielipide. Siis veijari kertoo, mitä Skodistit ajattelevat itsestään. AIka skitso tyyli, mutta parastahan se on, kun pääsee itse vastaamaan itselleen. Pitää vain hetki malttaa.
Vai olisiko tämä kuitenkin viha-provo. Jos aloittaja ei olekaan skodisti? - skodisti
Oletteko muuten huomanneet, että tämä palsta herättää todella paljon kiinnostusta.....tosin 99 % kirjoituksista on pelkkää paskaa mutta silti....
Toki pellejä harmittaa kun ei vielä omat rahat riitä minkäänlaisen auton ostamiseen, mutta pitääkö silti jauhaa paskaa täällä päivästä toiseen...? Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Ja mikä tärkeintä : KAUPPA KÄY !!!- SimpeleKleverus
Joo ja mikä tärkeintä, Skoda kulkee. Minulle on i h a n sama, onko skoda myyntitilastoissa eka vai kymmenes. Kunhan asiallinen palveluverkosto löytyy. Jos autoa myydään 179 kpl vuodessa, saattaa huoltoonkin olla matkaa jopa Helsingissä...
- roskapönttöauto
Skodisti, automiesten kiistaton kuningas purkaa taas noloa fiilistään surkean ostoksen jälkeen. Toiset käyttää rahansa ihan oikeisiin autoihin ja nauttii niistä.
Eikö tosiaankaan harmita toisten irvailu ja oma saamattomuus. - Jormazazaz
roskapönttöauto kirjoitti:
Skodisti, automiesten kiistaton kuningas purkaa taas noloa fiilistään surkean ostoksen jälkeen. Toiset käyttää rahansa ihan oikeisiin autoihin ja nauttii niistä.
Eikö tosiaankaan harmita toisten irvailu ja oma saamattomuus.Ei tyhmyys ole irvailua tai vittuilua. Se on tyhmyyttä.
Ehkä se on saamattomuutta, kun ei jaksa huolehtia kaikkien netti-trollien hyvinvoinnista, mutta elämä on.
- hip_hei_
Outoa keskustelua. Skoda oli viime vuonna kolmanneksi myydyin automerkki Suomessa. Skoda, VW, Seat ja Audi käyttävät paljon samoja osia, koska kuuluvat samaan konserniin. Skodalla on huono maine sosialismin ajoilta 25 vuoden takaa. Ajat ovat muuttuneet. Skodalla erinomainen hintalaatusuhde.
- kommarikaaliakeitellään
Suomalaisten huono itsetunto nostaa päätään jälleen kerran. Kun sosialistiset Euroopan maat ovat historiaa, niiden uutta menestystä ilmentävät autotkin ahdistavat.
Ennen sentään saattoi perustellusti arvostella itäisen pulatalouden tuotteita ja kuvitella, että "kyllä Suomessa ja lännessä osataan", vaikka esim. Suomessa kootuissa Saabeissa oli laatuongelmia. Nyt tyhjä pää jatkaa samaa mantraa kommarilootien kauheudesta. Ja laiskat slaavit sun muut ex-kommarit jatkaa elämäänsä ihan toisella tasolla. Heitä ja Skoda-kuskeja tällainen haukkuminen ei hetkauta.
- Kaikkeasitäkuulee
Minun skodassani on kuulemma ämpärimuovista tehty kojelauta. Sillä tavalla on nuoremmat jätkät töissä vinoilleet. Huonoa huumoria sanon minä. Onneksi jään kohta eläkkeelle kun on jo 63 mittarissa vuosia.
- siitämallia
1.8 TURBO - potkua löytyy. Karalan lastu - kyllä Skoda jättää M5:t taakseen!
- Kyykman
M5 oli pysäköity? Vai peruuttamassa?
Näinkö skodistit sanoo? NO kaise sitten tottaon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin365158Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee342334Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71828Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141810- 821522
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401412- 641136
Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2341112Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101034Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.701018