Kumpi parempi paikka lapsettomuushoidoille? Paikkakunta merkityksetön kun emme kummassakan asu. Kokemuksia? Mielipiteitä?
Molemmist olen lukenut paljon hyvää joten ei sen puoleen. Tamperee toiminut vasta jokusen vuoden mutta liekö sillä merkitystä?
Ovumia TRE vai väestöliitto HKI
Kyselijäperh3
3
103
Vastaukset
- Tamperelainen78
Ovumiasta kokemusta, suosittelen. Pääset luultavasti heti hoitoon. Kaikki lääkärit tosi kokeneita. Uudet laitteet. Ainakin soita ja jututa. :-)
- sdsad
Luulenpa, että paikalla ei ole niin väliä. Valitkaa sen mukaan kumpaan helpompi ajaa, kumpaan pääsee nopeammin hoitoihin tms.
- endokii
Kannattaa valita lähin, sillä varsinkin jos on epäsäännölliset kuukautiset ja tutkitaan, että irtoaako munasolu, niin itse esimerkiksi jouduin käymään yhdellä viikolla kolme kertaa ultrassa ennen kuin näkyi, että munasolu tosiaan irtoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147