san andreakses on mun mielestä sellanen koodi että pääsee melkein kaikki tehtävät se mun mielestä kun menee angelin hotelliin ja sielä tekee L1,L2,L1,L2,CIRCLE,CIRCLE,SQUARE,SQUARE,L2,L1,R2,L2,TRIANGLE,UP,UP,UP.VASTAA ONKO TOTTA
scuubi tänne
5
512
Vastaukset
itse en ole tuota käyttänyt tai kuullutkaan pitää testata sitä jossakin välissä.Ellet ite oo jo kokeillut ja toimi silloinhan sitä on uskottava että sellanen on.Vaikuttaakohan tuo koodi 100% pelaamiseen kuten muut koodit.Koodi suomeks niille jotka ei osaa
L1,L2,L1,L2,YMPYRÄ,YMPYRÄ,NELIÖ,NELIÖ,L2,L1,R2,L2,KOLMIO,YLÖS,YLÖS,YLÖS,- tehtävät
muutes se ei toimi jos sen tekee mihnä tahansa se toimii jos sen tekee oine angelinhotellis itte mä en tiä mihnä se hotelli on
- mazalus
tehtävät kirjoitti:
muutes se ei toimi jos sen tekee mihnä tahansa se toimii jos sen tekee oine angelinhotellis itte mä en tiä mihnä se hotelli on
ootko kokeillu ?
tehtävät kirjoitti:
nime perusteella vois olla angel pinen pikkukylässä mutta sielä ei todellakaan ole hotelleita (vaikee tietää paikan nimiä kun niitä ei sanota kun menee sisään)
- ncfgh
scuubi kirjoitti:
nime perusteella vois olla angel pinen pikkukylässä mutta sielä ei todellakaan ole hotelleita (vaikee tietää paikan nimiä kun niitä ei sanota kun menee sisään)
en oo kokeillu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787