Katsoin tässä vähän aikaa sitten yhden kuvan kun halusin tietää että minkä näköinen yks sukka oli. En muista minkä niminen se oli mutta se oli joku sukka kuitenkin niin sitten kun painoin sitä enter nappia kun kuuluukin. Siinä kuvahaussa oli yks kuva missä joku kuollut nainen makasi kyljelleen. Niin se on aika surullista kun jos joku lapsi haluaa tietää miltä joku näyttää ja sitten siellä onkin jossain joku hirvittävä kuva.
Lapset eivät saa unen päästä kiinni ja niistä voi saada traumoja. Ja esimerkiksi lapset pääsevät katsomaan netistä niitä riihimäen pahoinpitely kuviakin niinku sellaisia että miltä se tyttö näyttää sen pahoinpitelyn jälkeen. Olen sitten itse lapsi myös mut onks teillä käynyt näin koskaan.
ikävät kuvat
julen
2
97
Vastaukset
- hirveetä
nii se on ihan hirveetä ku lapset pääsee katsomaan tommosia kuvia
- piilottaminenonratkaisu
Joo ihan kamalaa. Kannattaa eristää lapset kokonaan maailmasta ettei tule traumoja. Litistyneet kastemadot autotiellä on myös inhottavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312