HAIRSTORE HUIJAA RIIHIMÄELLÄ

HUIJATTU100

PÄÄSTIN EKAA KERTAA 12 VUOTIAAN LAPSENI YKSIN KAMPAAJALLE.
NO TIETTY KÄVI NIIN KUIN EPÄILIN .. KAMPAAJA VEDÄTTI PUOLET ENEMMÄN KUIN TAVALLISESTI1
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EI EDES PESUA VAAN VAIN LATVOJEN LEIKKAUSTA JA SIVUJEN LYHENNYSTA 43 E.

KUN MINÄ MUKANA NIIN 25 E KORKEINTAAN!!!!!!!!!!!

ÄLKÄÄ KOSKAAN PÄÄSTÄKÖ LAPSIA YKSIN KAMPAAMOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HUIJARIT LIIKKEELLÄ JA EIVÄT ANNA EDES KUITTIA!!!!!!!!!!!!! PIMEÄTÄ RAHASTUSTA!!!!!!

2

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko-nyt-aivan-varma

Oletko aivan varma ettei käynyt niin, että kampaaja kysy lapselta pestäänkö ja tähän vastaus "ei - lyhennys vaan" josta lasku max. 20 euroa. Tämän jälkeen muksu lähti kavereiden kanssa pizzalle loppurahalla ja sanoi kotona ettei saanu kuittia.. vaikka tietysti sen sai..

Ei varmaan kannata huudella täällä asiasta, kun voit mennä kerta itse tarkistamaan asian kampaajalta. Varmaan muistavat yksin liikkuvan lapsen ja mitä häneltä veloitettiin. Tuon jälkeen voit pienen huijauksen tehdä muksulle jos epäilet jo asiaa sanoen "mites asia on, kun kampaaja näytti kuitin jossa 20 euron veloitus..".

• tapahtuihämeenaukiolla

No eipä oo ainoa paikka Riksussa, joka toimii noin. Itse varasin tyttärelle hiusten leikkuun ja kampaaja ilmoitti hinnan. Vein tytön kampaajalle ja kävin nopeasti asioilla niin, että ehdin takaisin kun toimitus oli jo ohi. Tytär oli maksanutkin jo ja yllättäen hinta olikin noussut kympillä. Pelkkä latvojen tasaus, johon meni n. 15 minuuttia. No, tytär oli leikkaukseen tyytymätön ja nyt säästyykin kampaamomaksut, kun minä kuulemma leikkaan paremmin. Eli ahneelle kampaajalle taas yksi asiakas vähemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3141
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2699
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1807
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      961
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe