Olen 15v pian 16 poika ja minulla on vain noin 3 ystävää kenen kanssa vietän aikaa aina satunnaisesti (n. 1 kerta viikossa) ja serkku kenen kanssa tekemisissä usein. Harrastus on jossa käyn sillon tällöin. Onko tämä teidän mielestä yksinäistä? Omasta mielestä tunnen oloni joskus yksinäiseksi ja kesä on mennyt himassa..
Vastaukset 2
Hei
Olen kyllä aikuinen jo, mutta vastaan silti kysymykseesi :-)
Minusta ei reaalisesti ajatellen ole yksin, jos Sinulla on kuitenkin kolme ystävää, serkku ja vielä harrastuskin. Monilla ei ole yhtään ystävää. Siinä mielessä olet onnellisessa asemassa.
Mutta eihän se sulje pois yksinäisyyden tunnetta. Joku voi tuntea itsensä yksinäiseksi vaikka olisi kymmenen ystävää . Sellaisia kai me ihmiset vain ollaan, että se perusyksinäisyyden tunne aina välillä pukkaa pintaan.
Varsinkin loma-ajat, jolloin elämä on erilaista, saattaa nostattaa yksinäisyyden taas esiin.
Toivon Sulle voimia sietää ajoittaista yksinäisyyden tunnetta. Voitkohan puhua siitä kotiväellesi? Nauti siitä, että Sinulla on kavereita ja harrastus.
Ystävällisesti,
Pappi Elisabet- TheHorizon
Missä asut? Jos vaihdettaisiin sähköpostiosotteita ni vois jutella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19660Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 68499
- 63491