Leivonmäen ruuanjako?

välkkylä

Mikä tämä kotikokous touhu siellä Joutsan suunnalla on jossa jaetaan jotain ilmaista ruokaa . Voiko sitä saada kuka vaan?

8

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehtnrthhmtyjm

Ne ruuat menee jatkossa turvapaikkahuijareille Joutsenlampeen. Toisessa ketjussa luki pariin kertaan ettei näiden huijarien tulo ole keneltäkään pois. Saanen olla erimieltä. Joutsalainen nuoripari 1 lapsi ja irakilainen suurperhe on vailla asuntoa, 1 asunto on vapaana, arvatkaa kumpi sen saa. Ilman jäänyt nuoripari vielä kustantaa sinne veroillaan kalusteet ja kodinkoneet. Näin se tulee menemään. Näin on käynyt Helsingissäkin. Joutsan palvelujen alasajo on alkanut...

• asserti

Joutsan alueela saa ilmaista ruokaa muualtakin kuin Vapaasrk:n puljusta. Mies ja peräkontti peräaatteel.

• Jepjeo

Eiköhän leivonmäelle tulevat ruuat mene edelleenkin Leivonmäellä niitä tarvitseville, ota yhteys Nissisen Seppoon niin varmasti toimittaa ruoka-apua sitä tarvitsevalle :)

• hunger

Ihmeellistä,että joku näkee vaivaa suomalaisen nälän suhteen. Iso kiiiitos !

• JaanaW

Äärimmäisen sairas hengellinen yhteisö.

• H4rr1

Perusteita todella kaipaisin. Millä tavalla sairas? Hengellinen yhteisö tietääkseni kyllä. Eli uskovaisten joukko. Mutta äärimmäisen sairas? Kova väite. Ellei sitten pidä Jeesukseen uskomista ja köyhien ruokkimista sinänsä sairaana. Minun mielestäni ovat tehneet vilpitöntä ja hyvää työtä.

• asrtbad

kui nii???????????????

• jaanaW2

Eivät toimi aidossa hengessä! onneksi sitouduin eroon heistä..syylistävät jos vähänkin on eri mieltä heidän kanssaan, ylpeyden henki loistaa ..kaikessa toiminnassa..kotikokouksissa,somessa ym. vaikka kuinka näyttää että auttavat heikoimpia..riistävät heitä samalla..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe