Milloinkohan kesän 2016

Lämpöön16

Lennot tulee norwegianilla myyntiin?
Lähinnä heinäkuun lennot kiinnostaa :)

7

64

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhwhat

Noh, oletko testannut, että joko lennon varaaminen onnistuu 2016?

• aikainenlintu

...kesäkuun - 16 alkuun on jo tullut matkoja. Itse varasin Mallorcalle touko- kesäkuun vaihteeseen jälleen suorat lennot 155e/hlö...

• kaukolennonhakija

Itse kyselin samaa ja sain ao. vastauksen.
        We plan our routes based on a Summer (approx. 1 April – 31 October) and Winter program (approx. 1 November – 31 March).

We allow you to search for flights up to 10 months in advance. This can vary based on whether or not the program has been released.

All the flights of the coming season(s) will not be issued at the same time. We do not know as of today when each specific route will be published and available at our homepage. The release dates are not set. We recommend that you check our webpage from time to time to check the availability.
        Sign up for our newsletter to receive information regarding new routes and special offers.

• EnOleVarmaSiitä

eikös noi lentoyhtiöt perinteisesti julkaise esim. kesän 2016 aikataulut lokakuussa kun talviliikenne alkaa.....en ole aivan varma mutta ennen oli niin.

• halpaonmatka

Ne päivittyy tasaisesti, viikko, kuukausi kerrallaan. Nyt mennään jo kesäkuun alkuviikkoja. Ihan kohta aukee siitä eteenpäin. Norwegianilla on ihan omanlainen systeemi.

• Ihra-Vallu

Lentoyhtiöt on nykyään niin vikkeliä, ettei ne välttämättä tiedä mihin ne vuoden päästä lentää. Pitää vähä ensin laskeskella että oliko tänä vuonna kannattavaa...

• kaukolennonhakija

No tänään ne tulivat myyntiin. Varasin juuri menot Miamiin ja paluun NY:sta. En sano, että olisi superhalpaa mutta kuitenkin moneen yhtiöön verrattuna vain n. 2500 neljältä hlöltä yhteensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5004
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1792
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1646
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1615
    5. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1561
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1458
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1227
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1131
    Aihe