Milloinkohan kesän 2016

Lämpöön16

Lennot tulee norwegianilla myyntiin?
Lähinnä heinäkuun lennot kiinnostaa :)

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhwhat

      Noh, oletko testannut, että joko lennon varaaminen onnistuu 2016?

      • aikainenlintu

        ...kesäkuun - 16 alkuun on jo tullut matkoja. Itse varasin Mallorcalle touko- kesäkuun vaihteeseen jälleen suorat lennot 155e/hlö...


      • kaukolennonhakija

        Itse kyselin samaa ja sain ao. vastauksen.
        We plan our routes based on a Summer (approx. 1 April – 31 October) and Winter program (approx. 1 November – 31 March).

        We allow you to search for flights up to 10 months in advance. This can vary based on whether or not the program has been released.

        All the flights of the coming season(s) will not be issued at the same time. We do not know as of today when each specific route will be published and available at our homepage. The release dates are not set. We recommend that you check our webpage from time to time to check the availability.
        Sign up for our newsletter to receive information regarding new routes and special offers.


    • EnOleVarmaSiitä

      eikös noi lentoyhtiöt perinteisesti julkaise esim. kesän 2016 aikataulut lokakuussa kun talviliikenne alkaa.....en ole aivan varma mutta ennen oli niin.

      • halpaonmatka

        Ne päivittyy tasaisesti, viikko, kuukausi kerrallaan. Nyt mennään jo kesäkuun alkuviikkoja. Ihan kohta aukee siitä eteenpäin. Norwegianilla on ihan omanlainen systeemi.


    • Ihra-Vallu

      Lentoyhtiöt on nykyään niin vikkeliä, ettei ne välttämättä tiedä mihin ne vuoden päästä lentää. Pitää vähä ensin laskeskella että oliko tänä vuonna kannattavaa...

    • kaukolennonhakija

      No tänään ne tulivat myyntiin. Varasin juuri menot Miamiin ja paluun NY:sta. En sano, että olisi superhalpaa mutta kuitenkin moneen yhtiöön verrattuna vain n. 2500 neljältä hlöltä yhteensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe