Kysympähän vaan kertokaa olisko kevitsassa oliko kobbelo..
KENELLÄ SUURIN KAIVURI SUOMESSA HYDRAULINEN
10
2095
Vastaukset
- uunoturhapuro2
Varmaa se on tuo talavivaaran jättiläine hitaxi eikä mikää kobelo
- caterp
Talvi..... koneet käy kynsien puhdistukseen katso pohjoine kevitsa koneet on sentään puolet suurempaa kalustoa
- Iso.Jorma
Mulla on suurin kaivuri housuissa ja sekin on hydraulinen.
- fegerf
Kevitsassa tonkii Komatsu PC8000 ja PC5500, lisäksi E.Hartikaisella Cat 6018 ja siihen päälle alueella useampi yli 100 tonninen kuokka pikkuputsauksia varten. Kaivosyhtiöllä on vielä yhtenä lastauskoneena pyöräkone Komatsu 1200-6
- iso.jorma.plus
Kyllä mun kuokka toimii paremmin sinisellä pillerillä kuin teidän komatsut yhteensä.
- 8kahdeksas
Mantsinen tekee ylämyllyllä 200000 tonnia painavia materiaalikäsittely koneita. Katsokaa www.mantsinen group.fi
- Koettuon
Komatsu ei ole kaivinkone.
- fegerf
Juu ei ole, ne on loppupeleissä aika paskoja vehkeitä, mutta kyse oliki isoimmista laitteista. Meillä Kevitsassa on ne maan suurimmat koneet. Laadultaan heikoimmat maankaivuu- ja kuljetuskoneet on Komatsu ja Caterpillar. Catin motit ei kestä montaa tuhatta tuntia, eikä niissä toimi koskaan edes ilmastoinnit ja ohjaamo on kuin kirveellä veistetty, ei todellakaan ole ajateltu kuljettajaa suunnittelussa. Komatsuissa ei ole oikein muuta hyvää kuin voima, kuskin oltavat ei Cattia kummemmat, ajo-asentojen säädöt ja hallintalaitteet ehkä vielä huonommat.
Tämä 10 vuoden kokemuksella molemmista.
- konnnneettaaaaa
Tässä SUURET koneet TYÖSSÄ! https://youtu.be/eoXzsSwZeeQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662265Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302162- 1201468
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1131120
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885