Haluaisin hartiajumin (työperäistä) takia mennä hierojalle, mutta lähialueella löytyy vain miespuolinen. En ole ollut hieronnassa ikinä, mutta hiukan ahdistaa ajatus...tätä on kyllä kehuttu ja kiitelty, että varmasti on hyvä ja ammattitaitoinen. Kysyisinkin erit. naispuolisilta lukijoilta että onko sillä väliä onko mies- vai naishieroja, paljonko pitää ottaa paljaaksi ja niinedelleen. Tämä asia on tosiaan vähän hankala, mutten kehtaa kenellekään myöntää :(.
Ensikertalainen hierojalla
5
1219
Vastaukset
- äläoleonneton
Hei,
parikin tuttavaani ovat hierojia ja eivät koskaan pakota asiakasta ottamaan vaatteita pois kuin sen verran että pääsee hieromaan. Sinulla on oikeus sanoa jos haluat että vain tietyistä kohdista hierotaan ja miten paljon otat vaatetta pois.
Sillä ei ole väliä onko hieroja mies taikka nainen, hieroja haluaa helpottaa fyysistä oloasi kivusta ja usein antaa vinkkejä miten istua ja seistä jne jos kipu on linkittynyt totuttuihin tapoihin. - koulutettu_hierojatytsy
Hei, olen juuri valmistunut hieroja, ja mieshierojia ei todellakaan kiinnosta sinun alastomuus. Siis anteeksi nyt näin suoraan sanottuna, mutta hyvä hieroja ei katso sua naisena vaan se hoitaa sun lihasjumit kuntoon. Jos sitä hierojaa kehutaan, kannattaa uskoa kehuja. :) Itse olen siis naishieroja. Yhtälaillä minäkin hieron sekä miehiä että naisia, nuoria ja vanhoja. Käyn myös usein sekä mies- että naishierojilla, oppimassa uusia "kikkoja". :) Rohkeasti vaan!! Jos haluat niskan/selän alueen hieronnan, sun tulee ottaa paita pois, rintsikat voi pitää päällä jos et halua niitä ottaa pois(kun menet pöydälle hieroja avaa hakasen ja hoidon jälkeen laittaa kiinni myös). Kannattaa ehdottomasti kertoa että olet ensimmäistä kertaa ja vähän jännittää niin hieroja ottaa sen huomioon. Ennen hierontaa hieroja tekee usein lyhyen alkututkimuksen jotta selviää missä lihaksissa ongelma on.
- Ketjun_aloittaja
Kiitos vastauksista! Hierojatytsylle: en siis todellakaan luule että ammattitaitoista hierojaa hetkauttaisi paljas nahka suuntaan tai toiseen, MINÄ vain koen oloni "noloksi", eikä se tietenkään johdu muusta kuin omien korvien välistä. Mutta ehkäpä uskaltaudun tällä puheella, sanon että selkä ja hartiat vain. Kiitos vielä teille asiallisista ja rohkaisevista vastauksista!
- hieroja1
itsellä vastaava tilanne kun olin hieronta kurseilla jossa arvalla valittiin parit toisella kertaa tulikin nainen pariksi ja uusi tilanne monelmille josta jännitynyt olo seuraavalla kerralla tuli uusi nainen joka oli jo alaa vuosia tehnyt niin olo oli paljon remnonpi ja tajusin työ on työtä oli sitten nais tai mies asikas kyseessä.
- Intialainenpäähieronta
Päähieronta tai joku shiatsupohjainen? Näissä vaatteet päällä kaikilla. Ja päähieronnassa myös niska, hartiat, kasvot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569