Ota yhteyttä jos kaipaat sponsoria rehellisestä henkilöstä ja olet itsekin luotettava.
Yst. vast.
[email protected]
Lyhytkasvuinen nainen
13
1727
Vastaukset
- pikkuilkeä
Sponsoria mihin? Eli tarjoat rahaa?
Eli olet naimisissa ja kaipaat hiukan jännitystä ja ajattelit että taidanpa kokeilla jos joku lyhytkasvuinen nainen suostuisi tyydyttämään nämä tarpeesi korvausta vastaan, ja ilman muita velvoitteita.
Mitäpä jos menisit fantasioimaan jotain ihan muuta!!- etelä-suomi
just niin ja piIIua palkaksi
- Pitkäpekka
Hyväää kesää kaikille! :)
- etelä-suomi
vähän sellainen oli mielessä
- Pätcälikka77
Laitapa yhteystietosi, niin kerron vaimollesi, että mitä touhuat hänen selkäsi takana! Lyhytkasvuisen käyttäminen omiin tarkoituksiin ei ole yhtään sen sallitumpaa kuin normaalipituisenkaan ja ns. terveen.
- etelä-suomi
säähöposti osoite on aloituksessa etkö osaa lukea pätkä
- kiitosmuttaeikiitos
Ei me lyhärit mitään sponsoreita tarvita :) Osataan opiskella, hankkia ammatti ja käydä töissä :)
Ennemmin kannattaa suunnata katse lasten urheilutoimintaan, syrjäytymisvaarassa olevien nuorten tukitoimintaan tai vaikka vanhusten vapaa-ajan toimintaan. Noissa piireissä luulisi rehelliselle ja auttamishaluiselle miehelle olevan tarvetta :)- Eividdu
Millainen ihminen kehottaa hakemaan seksiseuraa lasten urheilutoiminnasta?
- kiitosmuttaeikiitos
Eividdu kirjoitti:
Millainen ihminen kehottaa hakemaan seksiseuraa lasten urheilutoiminnasta?
Ei vaan jos omilla rahoillaan haluaa jotakuta auttaa niin sponssattavia kohteita löytyy kyllä :) Ihan anonyymisti voi toimia, laittaa vaan lahjoituksen haluamansa yhdistyksen tilille. Me lyhärit ei olla mikään erityisesti sponssausta tarvitseva ryhmä, muita oikeasti apua tarvitsevia kyllä löytyy :)
- venyvääsorttia
oon kattonu monta kertaa brittanyä netistä,ihmetyttää vaan miten yli 20cm bbc mahtuu noin pieneen ihmiseen pusseja myöten?
- Kokellaan
Laitoin sähköpostia.
- etelä-suomi
Löytyykö ketää kääpiöö vai pitääkö hakea thaikkulasta joku hukkapätkä?
- Anonyymi
Miksi pitää olla pätkä jos itse olet pitkä?
Onko sinulla pedo-taipumuksia ja haluat laillisesti sekstata pienen ihmisen kanssa ja kuvittelet pervossa päässäsi hänet lapseksi?
Ei kukaan halua olla fetissi-objektina toiselle vaan että nähdään ihmisenä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652133Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 68954
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j71917Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍79853Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9832