Jokohan direktiivipäivät on käyty.Entäs liikennelupa.Sitähän on jo kerran jouduttu kävelymieheksi,näistä puutteista.Otitko lähtiessä sukset olkapäille............Laki on kaikille sama
Liepeen Äkerman
13
195
Vastaukset
- Otanosaa
Kateellinen?
- Nöhkis
Minä vielä katteeellisempi
- zcxxccgh
Tyypillistä laukaan hönöltä kaivellaan toisten asioita kun oma elämä perseestä
- Anonyymi
esinahkaa edestakas laukaan malliin...
- Anonyymi
Åkermannista kunnanjohtaja.Loppuis tämä hölmöily.Nykyiset kunnanpäättäjät ei osaa muuta kuin vaikeuttaa yrittämistä.Sydämellinen laukaa voi vittu sentään.Ei muuta kuin saunan taakse.Velkaa et muilekkin jakaa,Kouluja rakennetaan jotka on valmiiksi sisäilma ongelmaisia.Kunnan pikku virkailijat voivat olla niissä parakeissa.Jos ei kelpaa....kenkää
- Anonyymi
Äkermanilla on ÄO pienempi kuin kengän numero joopa joo.
- Anonyymi
Eikö ieltä liepeeltä ole jo viimenen sammuttanu valoja?
- Anonyymi
ime kynäniska mun ISOA Laukaan kyrpää..
- Anonyymi
Åkerman numero yksi.Muut nenänkaivajia.
- Anonyymi
Siis sinä
- Anonyymi
Säälittävä tyyppi,tuohan on selvää kateutta,hanki vaikka lammas itsellesi jos muijas eii anna,kumisaappat sulta varmaan löytyykin. Kova mies tuo on paiskii töitä joten vittuuko täälä itket.
- Anonyymi
Just näin Liepeen Äkerman hoitaa omat työnsä ja kannattais tämä lupa jannun huolettia omista asioista.
- Anonyymi
Laukaassa riittää nenänkaivajia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281