valkovuoto

a_n

Johtuuko raskaudesta... ?

Ovulaatio on ollut n. viikko sitten.
Nyt n. 3:na pv:nä ollu kauheamäärä valkovuotoa.
Se ei ole kirkasta, aivan valkoista, ei venyvä.

Yleensä valkovuotoa on ollut ainoastaan ovulaation aikoina, ei ennen menkkaa.

Joutuisikohan tämä valkovuoto mahdollisesti raskaudesta, vai johtuuko aivan jostakin muusta ?

Onko jollakin kokemuta ?
Kiitos !

4

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bööbeli

      Se voi johtua raskaudesta, hiivatulehduksesta, jostain muusta tulehduksesta, alkavista menkoistakin tai ihan jostain muusta. Ken tietää...

    • Mulla ollut runsasta valkovuotoa koko kierron ajan... Valkoista ja venyvää.. Pahonvointia, todella voimakasta, ei oo onneksi tarvinnut oksentaa... Mies ei suostu raskaustestin ostoon, ku kuitenkin alkaa menkat... Niitten pitäis alkaa reilun viikon päästä. Viime kierron aikana oireet ovat alkaneet jo...

      • nainen

        mullakin on oireita ollu jo viikon,hirveesti valkovuotoo ja menkat kolme päivää myöhässä,aina olleet säännölliset..testi näyttää silti negaa..?!


    • nainen

      se siitä taas..alko menkat.. =(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      228
      2897
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      69
      1890
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      110
      1345
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      72
      1182
    5. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      97
      1179
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      318
      971
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      43
      948
    8. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      924
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      69
      890
    10. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      843
    Aihe