Kaunista tyttörakkautta

tytrak

Olin kauan salaa haaveillut ja odottanut kohtaavani naisen, johon rakastuisin koko sydämestäni. Olin tyydyttänyt itseni usein haaveillen ihanasta naisesta jonka kanssa voisin jakaa sieluni ja ruumiini ja kaikki sen ilot ja surut. Olin odottanut hiljaa ja kärsivällisesti unelmani toteutumista sillä tiesin, että minua ihan varmasti odotti jossain nainen, joka toivoi samaa…nainen joka on intohimoinen ja rakastava, nainen joka olisi valmis antautumaan myös minulle täydellisesti.

Kärsivällisyyteni palkittiin elämäni kauneimpana loppukevään päivänä.

Minut oli kutsuttu serkkuni kotiin viettämään iltaa ja jostain syystä olin odottanut iltaa kovasti ehkä siksi, että kaipasin iloista ja lämminhenkistä seuraa, jota serkkuni edusti. Olin myös kuullut, että iltaa oli tulossa viettämään joitain serkkuni ystäviä joita en ollut aiemmin tavannut.

Valmistauduin iltaan huolellisesti. Halusin näyttää sinä iltana erityisen kauniilta ja olinkin tyytyväinen lopputulokseen, kun viimein katsoin itseäni peilistä ja näin tummien hiusteni valuvan silkkisen pehmeinä ja kiiltävinä alas lantiolleni saakka. Peilistä minua katsoi miltei turkoosin siniset silmät…hymyilin kuvalleni. Olin pukeutunut melko rennosti löysiin suoriin housuihin ja valkoiseen kietaisu malliseen paitapuseroon. Minusta oli ihana yhdistää naiselliset kasvoni, pitkät hiukset ja siro olemukseni hätkähdyttävän miesmäisiin asuihin.

Minulla oli miellyttävä ja rento olo, kun astelin serkkuni ovelle ja kopsuttelin sisälle. Serkkuni toivotti minut lämpimästi tervetulleeksi ja esitteli minut jo paikalla oleville ystävilleen ja kertoi samalla, että muutama hänen ystävänsä oli vielä tulematta. Istuuduin olohuoneen ihanan pehmeälle ja ylelliselle nahkasohvalle ja annoin katseeni kiertää huoneessa ja aistia kodin tunnelmaa. Olohuone oli melko suuri ja lämminhenkinen. Musta upea flyygeli seisoi ylväänä ja kauniina huoneen valtavien lasi-ikkunoiden edessä, takan edessä oli ihana valkoinen pehmeä silkkimatto, olisin halunnut koskettaa sitä kädellä. Sohvan edessä oli kauniisti muotoiltu lasipöytä jonka kauniit kaarevat jalat muistuttivat etäisesti naisen lantion kaarta….Huone oli sopivan tyhjä ja loi ympärilleen harmonisen, pehmeän tunnelman. Katselin ihmisiä, jotka nauroivat ja juttelivat keskenään… katseeni kääntyi sille puolelle huonetta, jossa tuo kaunis flyygeli sijaitsi…jos olisin voinut ikuistaa tuon hetken, olisin maalannut maailman kauneimman taulun. Flyygelin vieressä seisoi tai oikeammin puoliksi nojasi pitkä, mutta sirorakenteine tumma kaunis nainen. Naisen tummat miltei mustat lyhyet hiukset kehystivät hänen kauniita kasvojaan. Hiukset laskeutuivat hieman suurien sinisten silmien eteen. Silmien katse oli samaan aikaan hieman utuinen ja hämmästynyt ja kuitenkin tarkka ja jotenkin viaton.

En tiedä miksi, mutta valtavan syvä rakkaus ja ilo heräsi sisälläni tuona hetkenä ja ainut ajatukseni oli, että tässä oli nainen jota olin odottanut ja kaivannut.

Nainen oli huomannut katseeni ja katsoi minua nyt suoraan takaisin ja hymyili koko kasvot valaisevaa hymyä. Hymyilin hänelle takaisin ja tunsin vatsassani pienten perhosten liikahtavan. Pulssini löi kiivaammin ja päätin esitellä itseni naiselle. Nousin sohvalta ja astelin hänen luokseen. Hymyilin ojensin käteni ja esittelin itseni Andalusiaksi. Nainen nauroi ääneen ihanan helisevää nauruaan ja ojensi myös kätensä minulle ja kertoi olevansa serkkuni työtoveri ja nimeltään Katriina. Hänen kätensä tuntui pehmeältä ja niin täydellisen sopivalta omaan käteeni.

Katsoimme kiinnostuneina toisiimme ja kysyin häneltä oliko hän vasta aloittanut samassa työssä serkkuni kanssa, koska en ollut aiemmin häntä tavannut. Katriina katsoi minuun huvittunut, mutta ystävällinen katse silmissään ja kysyi, että tunsinko kaikki serkkuni työtoverit ja, jos tunsin niin osoitinko kaikkia kohtaan yhtä suurta kiinnostusta...

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/lesbo/kaunista-tyttorakkautta/

3

1908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikii

      Aika kiihottava

      • ihok

        Ihan ok


    • kyrpe

      Lesbo tarinat on tylsii, kyrpää peliin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1130
    Aihe