Lääketiede on kehittynyt huimaa vauhtia. Nykyään pystytään parantamaan sairauksia, joihin ei muutama kymmenen vuotta sittenmollut mitään hoitokeinoa. Ihmiset elävät yhä pidempään lääketieteen ansiosta, mikä pahentaa väestön ikääntymistä.
Eihän tässä maailmassa pian kuolla mihinkään sairauteen! Johonkin on lääketieteen kehityksen pysähdyttävä. Sairaudet ovat luonnollinen tapa kuolla. Jos minulla todettaisiin syöpä, haluaisin kuolla siihen.
Lääketieteen kehitys
biologinalku
1
69
Vastaukset
- Polynomi
Ota huomioon, että lääkeaineiden käytön vuoksi bakteereille alkaa kertyä resistenssi eri lääkeaineita vastaan (mm. sairaalabakteerit), ja pian jokin nykyisin tavallinenkin tauti voi olla tappava vuosien kuluttua kun lääke ei enää tehoakaan kyseiseen tautiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673