Uusi sisko

SiskoKylässä

Sain kotikaupungin sairaalasta yötöitä. Pääsin äitini uusperheeseen asumaan. Tulin aamuyöstä kotiin ja nukkumaan. Nukuin äitini ja uusi isäpuoli lähtivät töihin. Nukuin edelleen kun miehen kaksospojat lähtivät kouluun. Monesti ne kävivät sanomassa huoneessani lähtevänsä. Totuin siihen nopeasti enkä herännyt edes heidän tehostessaan sanomisiaan peittoa nykäisemällä. Viikko oli ollut rankka. En herännyt vaikka peitto vedettiin pois päältäni. Olin ruvennut nukkumaan taasen alasti. Säpsähdin kun toinen pojista makasi päälläni. Kalu tikkasi häpyäni kuin onpelu kone. Hamusin otetta hänen pakaroista nostaakseni hänet päältäni. Sormeni puristaessa säikähdin hänen lapsenomaista luisevaa takamusta. Silmäni rävähtivät auki. Minuuttia nuorempi veli seisoi ihan vieressä lattialla. Sen keho oli täysin karvaton. Kasvot punaisena, pippeli jäykkänä se odotti vuoroaan. Nuorempi nytkähteli sylissäni. Hänen noustessa yritin sanoa jotain sopimattomuudesta. Pojat vaihtoivat vuoroaan hiljaisuuden vallitessa. Sanani katosivat hiljaiseen asuntoon. Ekana nainut totesi minun olevan kummankin sisko. Olin itse sähkähdyksestä kankea. Nuorempi tuli liukkaille ja nussi tuijottaen minua kokoajan silmiin. Pilluni kostui, puna noisi poskille. Pojat tajusivat tunteeni Tunsin ryöpsähdykset sisälläni. Poika katsoi minua. Puristeli tissejäni. Nousi päältäni sanomatta sanaakaan.

Katsoimme kaikki vapaapäivänäni televisiota. Muut juttelivat ohjelmasta. Itse mietin poikien joka aamuisia nussimisia. Voisinko tehdä jotain, haluaisinko tehdä. Äkisti äiti kysyi oliko pojat herättäneet minut aamulla lähtiessään kouluun. Hämilläni myönsin heränneeni. Mutta olin kyllä nukahtanut uudestaan ettei se ollut haitannut. Se oli kuulema niille tärkeää, sanoa heippa kun lähtevät. Kun hän oli ollut kotona he olivat aina halanneet lähtiessään. Se olisi hieno perinne jos sopii. Kyllä minuakin saa halata ihan vapaasti. Vaikka äidin halaus on varmasti erilainen kuin siskon halaus. Aamuinen halaus on hyvä alku päivälle. Annoin siihen luvan. En voinut myöntaa totuutta. Pojat tuijottivat jotain virtahepoa jokessa. Läksin laittamaan eväitä töihin. Tein eteisessä lähtöä. Pojat etsivät jalkapalloaan. Ottaessani laukun maasta. Pojat vilkaisivat minuun. Nähdään aamulla sitten. Hymyilin kannustavasti. Aamulla sitten.
-
Jos kiinnostaa niin [email protected] poista --- merkit osoitteesta.
-

1

2860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loertti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3099
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      74
      3004
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1997
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1585
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      20
      1510
    Aihe