Uusi sisko

SiskoKylässä

Sain kotikaupungin sairaalasta yötöitä. Pääsin äitini uusperheeseen asumaan. Tulin aamuyöstä kotiin ja nukkumaan. Nukuin äitini ja uusi isäpuoli lähtivät töihin. Nukuin edelleen kun miehen kaksospojat lähtivät kouluun. Monesti ne kävivät sanomassa huoneessani lähtevänsä. Totuin siihen nopeasti enkä herännyt edes heidän tehostessaan sanomisiaan peittoa nykäisemällä. Viikko oli ollut rankka. En herännyt vaikka peitto vedettiin pois päältäni. Olin ruvennut nukkumaan taasen alasti. Säpsähdin kun toinen pojista makasi päälläni. Kalu tikkasi häpyäni kuin onpelu kone. Hamusin otetta hänen pakaroista nostaakseni hänet päältäni. Sormeni puristaessa säikähdin hänen lapsenomaista luisevaa takamusta. Silmäni rävähtivät auki. Minuuttia nuorempi veli seisoi ihan vieressä lattialla. Sen keho oli täysin karvaton. Kasvot punaisena, pippeli jäykkänä se odotti vuoroaan. Nuorempi nytkähteli sylissäni. Hänen noustessa yritin sanoa jotain sopimattomuudesta. Pojat vaihtoivat vuoroaan hiljaisuuden vallitessa. Sanani katosivat hiljaiseen asuntoon. Ekana nainut totesi minun olevan kummankin sisko. Olin itse sähkähdyksestä kankea. Nuorempi tuli liukkaille ja nussi tuijottaen minua kokoajan silmiin. Pilluni kostui, puna noisi poskille. Pojat tajusivat tunteeni Tunsin ryöpsähdykset sisälläni. Poika katsoi minua. Puristeli tissejäni. Nousi päältäni sanomatta sanaakaan.

Katsoimme kaikki vapaapäivänäni televisiota. Muut juttelivat ohjelmasta. Itse mietin poikien joka aamuisia nussimisia. Voisinko tehdä jotain, haluaisinko tehdä. Äkisti äiti kysyi oliko pojat herättäneet minut aamulla lähtiessään kouluun. Hämilläni myönsin heränneeni. Mutta olin kyllä nukahtanut uudestaan ettei se ollut haitannut. Se oli kuulema niille tärkeää, sanoa heippa kun lähtevät. Kun hän oli ollut kotona he olivat aina halanneet lähtiessään. Se olisi hieno perinne jos sopii. Kyllä minuakin saa halata ihan vapaasti. Vaikka äidin halaus on varmasti erilainen kuin siskon halaus. Aamuinen halaus on hyvä alku päivälle. Annoin siihen luvan. En voinut myöntaa totuutta. Pojat tuijottivat jotain virtahepoa jokessa. Läksin laittamaan eväitä töihin. Tein eteisessä lähtöä. Pojat etsivät jalkapalloaan. Ottaessani laukun maasta. Pojat vilkaisivat minuun. Nähdään aamulla sitten. Hymyilin kannustavasti. Aamulla sitten.
-
Jos kiinnostaa niin [email protected] poista --- merkit osoitteesta.
-

1

2192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loertti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3509
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2929
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2069
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1837
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      272
      1341
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe