Mulla ei ole harrastusta joka harrastetaan yhdessä

Vapaaaikana katson netissä, joskus kirjoitan jotain esim blogissa. Opiskelen itsestäni(on mukavampaa kun opin itsestäni ilman opettajaa), luen sanomalehtiä joskus ja kirjoitan... kaikki käy yksin.
Olen ollut aina yksin ja joskus yksinäistä kun en voi harrastaa jonkun kanssa. Alussa luulin, että 'sama harrastus' ei ole merkitystä, mutta nyt huomaan että se on todella tärkeä, kun katson mitkä muut tehdään yhdessä, ei vain parisuhteissa, vaan ystävän kanssa myös.
Voin yrittää oppia kaikkea, mutta uskon, että kun en osaa nauttia, se ei voisi olla harrastusta, esimerkiksi urheilua.
minun ongelmani olisi myös se, että minä en tiedä mitä minä haluan. Valitettavasti monet on sellaisia, joka 'minun täytyy tehdä'. Eli ajatuksen ongelma on.

6

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munzee
    • Lykkyätykö

Tähän kylläkin tulin nyt sattumalta ja olen iloinen löydöstöni. Olen aloittajan kanssa ollut samalla linjalla. Olen myös alkanut kehittelemään "yhteistä tekemistä" vähentääkseni omaa yksinäisyyttäni, saadakseni enempi tietoa itselleni, oikean suunnan löytymiseksi. Tätä olen nyt tehnyt monet vuodet. Koen nyt että se että aloitin oli parasta, mitä olen tehnyt elämässäni.

Tuo aloittaminen onnistuu niin että uskaltaa elää ja unelmoida, huolimatta siitä minkä ikäinen on. Unelmista tulee totta kun niiden eteen tekee työtä. Uskon että tärkeintä on oma luottamuksesi omaan unelmaasi. Unelmat voivat todellakin toteutua. Kun yksi on toteutunut, hanki uusi ja aloita samoin kuin ensimäisen unelman kanssa teit.

Kaikkein suurin voitto tuli minulle, itseni ja oman vastustukseni voittamiseksi, kun aloin pitämään kirjaa niistä asioista, mitä tein unelmani toteutumiseksi. Joka päivä voi harkita tehdä jotain. Kukaan muu kuin sinä itse, ei yleensä ole pukkaamassa eteenpäin, että oikeastaan se, miten paljon luotat itseesi ja unelmasi toteutumiseen näkyy niissä tuloksissa, mitkä saat kaiken aikaa ahertaessasi. Niitä voit lukea myös siitä kirjasta, johon kirjoitat ylös kaikki tekemiset ja tulokset. muista myös kirjoittaa ylös päivä tapahtumille, mahdolliset nimet ja yhteystiedot heihin, joihin olit yhteydessä asiassasi.

Tulet myös huomaamaan että ei ole olemassa vain ja ainoastaa yhtä suoaa tietä, vaan useita sivupolkuja ja voit löytää itsesi joskus joltain aivan muulta alueelta, sitä tutkimassa. Tutki ihan rauhassa ja mene harkiten eteenpäin, ja jos on tarkoitus palaat joskus takaisin omaan valtatiehesi, siihen alkuperäiseen unelmaan. Olet löytänyt toisen tien eteenpäin.

Kaikkein suurinta haittaa on sinulle jäädä kiinni joihinkin peleihin, tai muuhun sentapaisiin ajanhukkaa tuottaviin asioihin. *Älä KOSKAAN PELAA tai mene mukaan joihinkin huuhaajuttuihin. Laita itsellesi selväksi päämäärä siinä, mihin ryhdyt. Siinä on sinulla suurin voitto odotettavissa. Mikä tärkeintä, et menetä yhtään kallista aikaasi joihinkin "harhoihin"
      Tee niin kuin jo olisit oman yrittämisesi onnistuja, joka saat tuloksia yrittämisestäsi. mitä tuloksia, sen päätät itse. Tee siis lyhytnäköinen suunnitelma ja pitkänäköinen suunnitelma ja ole aina valmis uudelleenarvioimaan asiasi ja määränpääsi.
      Tavallinen paperi ja kynä ovat parhaat välineet tässä.
      Jos haluat tietää, miten menisit eteenpäin, on olemassa kirjallisuutta esimerkiksi siitä, miten projektinohjaajaksi kehitytään. Kehitä itsestäsi hyvä projektinohjaaja. Silloin sinun on helpompaa hahmotella tietäsi eteenpäin. Se mikä jäi taakse on mennyt, eikä palaa. Valitse siis, mihin asiaan kiinnität ajatuksesi. Kukaan muu ei sitä tee sinulle, eikä pidäkään tehdä.

Yleensä ovat kanssaihmiset kiinnostuneita ihmisten seurasta, jotka viihtyvät itsensä kanssa. Koet yksinäisyyttä ja sen vuoksi et viihdy itsesi kanssa.
      Milloin vain voit aloittaa tilanteesi kääntäminen toiseksi. Että voidaan kylvää siemenet, täytyy maa ensin muokata. Muista tämä hiljaisen kiiruhtamisen oppi.
      Ei ole rahaa??!! Ei minullakaan, mutta kaikkea muuta yllin kyllin ja se riittää.
      Rahaa voi kyllä tulla myöhemmin. Mitähän sillä tekisin?

• ylösulosjalenkille

On monta yhdistystä joissa voi toimia, että ei tarvitse olla yksin. Voi valita laidasta laitaan oman kiinnostuksen mukaan. Jos kiinnostaa esimerkiksi tanssi, on olemassa nettisivu, josta voi aloittaa, tanssi.net
        Jos kiinnostaa nuoret ja heidän parissa työskentely voit mennä katsomaan heidän nettisivua esim. 4h.fi. Kaikilla yhdistyksillä on toimintaa, joihin voi ottaa osaa milloin vain. Älä enää ole yksin. Jos et tiedä, voi yrittää suunnata johonkin harrastukseen mukaan. Silloin saat tietää, jatkatko siinä vai menetkö johonkin muuhun harrastukseen. Kaikessa harrastamisessa on mahdollisuus myös kilpailla, jos haluaa.

• 1. Mulla ei mikään ole unelma. Kiinnostuskohde loppuu ja vaihtuu niin monta kertaa. Okei, rehellisesti, 'asua ja kuolla Suomessa' on ainoa unelmani. Se ei voi olla harrastusta.
        2. Rahalla voi ostaa, esimerkiksi soitimet, urheiluvälineet, pelit, leffat, telkkarit ja jne. Siksi ilman rahaa ei harrastuksia ole. No jos harrastus ei tarvitse rahaa, se helpottaa mutta ainakaan mulle ei käy.

Onneksi nyt mulla on poikaystävä. Ei tarvitse mitään muuta. Haluan olla vain tavallisessa elämässä rauhallisesti. En ole sama tyyppi kuin sinä.

• Kiitos kommentista. Nyt mulla on poikaystävä, twitterin ja facebookin tilit, ja jakelutyötä ja koulun oppiaineita. Ei tarvitse harrastusta, olen tarpeeksi kiireistä, harrastus on tyhmä juttu. Laiskoittelu on paras saatana, se on ilmaisia

• Olis hauska jos kirjoittaisit joskus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      36
      2899
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      3
      1741
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      120
      1550
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      275
      1331
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1114
    6. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1083
    7. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      70
      1033
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      127
      1000
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      63
      932
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      877
    Aihe