Hei,
Kuolinpesän selvityksen yhteydessä löytyi taulu, maalaus jossa signeeraus Terho Peltoniemi. Ei ole Hörölä-aiheinen, vaan maalaismaisema.
Osaisiko joku heittää hinta-arviota tällaisesta taulusta tai vinkata, miten/missä taulun arvon saisi arvioitettua? Joku hinta-arvio pitäisi saada kuolinpesän selvitystä varten. Onko arvo kymmenissä euroissa vai sadoissa euroissa :)
Terho Peltoniemen maalaus
5
4184
Vastaukset
- jagvet
Peltoniemet, oli sitten aihe mikä tahansa, on arvoltaan aina nelinumeroisia. Tarkemman analyysin tehdäkseni haluaisin nähdä tuon teoksen.
- Hildisey
Minulla myös yksi Peltoniemen taulu..onkp sit oilea vai kopio..josta haluaisin [email protected]
- pohatta16
Uskoisin että tuhansissa liikutaan.
- jhshj
Selvitä ensin ettei ole kopio vedos , peltoniemeä usein myydään 10eúrolla samoissa kaupoissa joissa hänen hörölä korttejaan myydään. jos aito maalaus , on arvokas työ , välillä 500-1500 euroa riippuen koosta kehyksistä , aiheesta mm.
- Anonyymi
Aijaa,minä sain omasta aidosta T. Peltoniemen taulusta arvion ja se oli 50 eur.Aika pitkä matka tuohonkin 500...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261780
- 1091279
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401110- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni55950- 130930
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v244919Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?76786Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58779Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178749