USB-hubi, usb-näppis ja usb-hiiri?

MiniUSBHubi

Minulla olisi tabletti, johon tarvitsisin tai ainakin haluaisin otsikossa mainitut kilkkeet.

Mistä löytyisi usb-hubi mini-usb -liittimellä... Onko suosituksi, ja minkä hintaisia.

Käytettyinäkin voisin ostaa, jos jollakin löytyisi?

Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen...

6

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuuristakiinni

Ne eivät välttämättä toimi tableteissa. Se on tuurista kiinni.

• WindowsHourailija

Eikö edes windows tableteissa (8.1)? Vaatiiko virtalähteellisen hubin, johon vehkeet kiinni?

• OTG-adapteri_tarvitaan

Harvassa tabletissa tai älykännykässä toimii. Itse olen käyttänyt OTG-adapterilla USB-näppistä ja -hiiriä, sekä USB-kortinlukijaa, -kovalevyjä ja -tikkuja Asus Memo Pad FHD 10:ssä. Siinä toimii myös kovalevy, joka ottaa virtansa USB-portista ja on helppo siirtää isojakin tiedostoja tietokoneen ja tabletin välillä (kuten matkalle mukaan elokuva, toistaiseksi suurin kopsattu 7-gigainen). Mutta esim. Memo Pad HD 7:ssa se OTG-adapteri ei toiminut.
        USB-hubia en ole kokeillutkaan siinä.
        Se OTG-adapteri tarvitaan (viitisen euroa), mutta tabletin pitää myös tukea sen käyttöä. Kaikki eivät tue.

• virtalähteellinen_kai

• oikeissapelaa
        virtalähteellinen_kai kirjoitti:

Windows on eri asia. Esim. tuossa Windowsista: http://www.pcworld.com/article/2153623/transform-a-windows-tablet-into-a-full-fledged-windows-pc.html
        Suosittelee virtalähteellistä USB-hubia, koska oman USB-portin virta ei riittäne kovin monelle laitteelle. Mutta voisi käyttää myös Bluetoothia.

Oikeissa Windows tableteissa on normaalit usb portit ja niissä luonnollisesti toimii nämä hubit ja muut samallalailla kuin tavan pc koneissa.

• ukkolumessa

Kun pistää langattomat ei tarvitse hubeja, Usbmini- Usb naaras pulikka/johto riittää anturille. Ainakin minulla Rappoo pari ( n. 20 €) toimii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe