Minulla olisi tabletti, johon tarvitsisin tai ainakin haluaisin otsikossa mainitut kilkkeet.
Mistä löytyisi usb-hubi mini-usb -liittimellä... Onko suosituksi, ja minkä hintaisia.
Käytettyinäkin voisin ostaa, jos jollakin löytyisi?
Kiitos asiallisista vastauksista etukäteen...
USB-hubi, usb-näppis ja usb-hiiri?
6
87
Vastaukset
- tuuristakiinni
Ne eivät välttämättä toimi tableteissa. Se on tuurista kiinni.
- WindowsHourailija
Eikö edes windows tableteissa (8.1)? Vaatiiko virtalähteellisen hubin, johon vehkeet kiinni?
- OTG-adapteri_tarvitaan
Harvassa tabletissa tai älykännykässä toimii. Itse olen käyttänyt OTG-adapterilla USB-näppistä ja -hiiriä, sekä USB-kortinlukijaa, -kovalevyjä ja -tikkuja Asus Memo Pad FHD 10:ssä. Siinä toimii myös kovalevy, joka ottaa virtansa USB-portista ja on helppo siirtää isojakin tiedostoja tietokoneen ja tabletin välillä (kuten matkalle mukaan elokuva, toistaiseksi suurin kopsattu 7-gigainen). Mutta esim. Memo Pad HD 7:ssa se OTG-adapteri ei toiminut.
USB-hubia en ole kokeillutkaan siinä.
Se OTG-adapteri tarvitaan (viitisen euroa), mutta tabletin pitää myös tukea sen käyttöä. Kaikki eivät tue. - virtalähteellinen_kai
WindowsHourailija kirjoitti:
Eikö edes windows tableteissa (8.1)? Vaatiiko virtalähteellisen hubin, johon vehkeet kiinni?
Windows on eri asia. Esim. tuossa Windowsista: http://www.pcworld.com/article/2153623/transform-a-windows-tablet-into-a-full-fledged-windows-pc.html
Suosittelee virtalähteellistä USB-hubia, koska oman USB-portin virta ei riittäne kovin monelle laitteelle. Mutta voisi käyttää myös Bluetoothia. - oikeissapelaa
virtalähteellinen_kai kirjoitti:
Windows on eri asia. Esim. tuossa Windowsista: http://www.pcworld.com/article/2153623/transform-a-windows-tablet-into-a-full-fledged-windows-pc.html
Suosittelee virtalähteellistä USB-hubia, koska oman USB-portin virta ei riittäne kovin monelle laitteelle. Mutta voisi käyttää myös Bluetoothia.Oikeissa Windows tableteissa on normaalit usb portit ja niissä luonnollisesti toimii nämä hubit ja muut samallalailla kuin tavan pc koneissa.
- ukkolumessa
Kun pistää langattomat ei tarvitse hubeja, Usbmini- Usb naaras pulikka/johto riittää anturille. Ainakin minulla Rappoo pari ( n. 20 €) toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes944041- 682652
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se741692Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3931616- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201476Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060