Sirkus on saapunut Hervantaan.

jjoutava

Laama oli jo tullut vastaan kujilla, eräs oli kuviakin ihmeestä saanut. Laama oli kai yksin lähtenyt tutustumaan seutukuntaan.
Eipä ihmeemmin kiinnosta mennä sirkukseen, niin tylsistynyt jo olen. Muistan kuitenkin pienenä poikana olleeni Oulun torilla sirkuksessa.
Karhu ajoi polkupyörällä ja hauskinta oli klovnien keskinäinen höhläily. Itse höhläilen mitä nyt höhläilen ikä 80v höhläilee nytkin 70v palstalla.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnossaparempi

      Minä en hyväksy ollenkaan näitä eläiniä En ainakaan Villieläimien kesyttäminen . Kyllähän koiran ja kissankin jos kissa haluaa --niin netekee josjokinmoisia temppuja - Nykyään on kyllä tarpeeksi TV:ssäkin luontoohjelmia lapsille voi näyttää niitä jos ovat kiinnostuneita ..
      Maalla lapset saakin tutustua eläinten elämään niinkun onkin luonnollisempaa.
      Terkkuja sinne Hervantaan .
      U.M

    • 94ut9u92

      vittu näistä teiän muorien ja vaarien teksteistä saa vittuakaa selvää :DD miksette vaa voi tappaa itteenne? iha turhia ootte ku ette työtäkää tee.

      T. 30-vuotias lääkäri joka maksaa tuhansia euroja veroja toisi ku te XDD

      • Höpiset ihan sairaanpuheita -- jos olet lääkäri ota jotain rauhottavaa ettet tee mitää pahaa lähimmäisillesi.
        Ja minä olen tehnyt koko ikäni töitä ja maksanut siittä verot. Nytkin vaikka en edes asu Suomessa .Olen kouluttanut itseni ilman kenenkään tukea --koita sinä myös päästä "edes ihmiseksi "
        Sinut "lääkäri " on varmasti minunkin verorahani auttanut sinulle ammatin -- jos ,ja enkyllä usko että olet lääkärikään --joku tyhjäntoimittaja --niinkun kirjoituksestasi voi päätellä.


      • ullamirjami kirjoitti:

        Höpiset ihan sairaanpuheita -- jos olet lääkäri ota jotain rauhottavaa ettet tee mitää pahaa lähimmäisillesi.
        Ja minä olen tehnyt koko ikäni töitä ja maksanut siittä verot. Nytkin vaikka en edes asu Suomessa .Olen kouluttanut itseni ilman kenenkään tukea --koita sinä myös päästä "edes ihmiseksi "
        Sinut "lääkäri " on varmasti minunkin verorahani auttanut sinulle ammatin -- jos ,ja enkyllä usko että olet lääkärikään --joku tyhjäntoimittaja --niinkun kirjoituksestasi voi päätellä.

        Piti vielä sanomani -- että menen ktsoon josko ne tähdet lentää --että saa toivoo Pitkääikää .


      • samapullaulla
        ullamirjami kirjoitti:

        Piti vielä sanomani -- että menen ktsoon josko ne tähdet lentää --että saa toivoo Pitkääikää .

        Ei niitä tähdenlentoja näkynyt iltapimeessä Ja kyllä tätä ikää jo tonkin tullut elettyä ei silti ei lisä pahaatee"
        Olen lähdössä Hellasgordenille uimaan ja saunaa. Menenkävellen , se paikka on sellanen ulkoilupaikka lähellä St:holmia


      • eioletotta
        ullamirjami kirjoitti:

        Höpiset ihan sairaanpuheita -- jos olet lääkäri ota jotain rauhottavaa ettet tee mitää pahaa lähimmäisillesi.
        Ja minä olen tehnyt koko ikäni töitä ja maksanut siittä verot. Nytkin vaikka en edes asu Suomessa .Olen kouluttanut itseni ilman kenenkään tukea --koita sinä myös päästä "edes ihmiseksi "
        Sinut "lääkäri " on varmasti minunkin verorahani auttanut sinulle ammatin -- jos ,ja enkyllä usko että olet lääkärikään --joku tyhjäntoimittaja --niinkun kirjoituksestasi voi päätellä.

        Tuskin olet koko ikääsi töitä tehnyt. Jos menit 20 v töihin ja pääsit eläkkeelle 65 v, olet tehnyt orkeintaan 45 v töitä. Jos olet yli 80 v, olet ollut elätettävänä puolet elämästäsi. Ei siihen sinun verorahat riitä ellet ollut huippupalkattu.


      • Jaha että minäkö olenollut jonkun elätettävänä -- !6 vuotiaana menin palkkatyöhön Ja vuonna 62 alkoi Eläkemaksut kertyä -- 2 v olen ollut työstä poissa ,kun sain pojan ja tyttären -- Molemmat koulutin . En saanut minkäänlaisia avustuksia -- en edes ole anonutkaan Leskeksi jäin 38vuotiaana .Sairas en ole ollut koskaan --
        Olen mielestäni ollut aina hyvin palkattu --siittäkin olen pitänyt itse huolen -ettei ninua ole kukaan koskaan käyttänyt hyväkseen
        .
        Nytkin maksan Veroja kahteen maahan joista en ole tarvinnut minkäänlaisia avustuksia -- Jos näitä tällaisia mummuja olis enemmän saisitte sinne Kreikkaan vieläenemmän avustaa näitä mafioita -- '
        Huonosti on niiden asiat jotka turvautuu johonkin sosiaLIAVUSTUKSIIN -
        Ja tämä kaikki on totta !!


      • jjoutava
        ullamirjami kirjoitti:

        Jaha että minäkö olenollut jonkun elätettävänä -- !6 vuotiaana menin palkkatyöhön Ja vuonna 62 alkoi Eläkemaksut kertyä -- 2 v olen ollut työstä poissa ,kun sain pojan ja tyttären -- Molemmat koulutin . En saanut minkäänlaisia avustuksia -- en edes ole anonutkaan Leskeksi jäin 38vuotiaana .Sairas en ole ollut koskaan --
        Olen mielestäni ollut aina hyvin palkattu --siittäkin olen pitänyt itse huolen -ettei ninua ole kukaan koskaan käyttänyt hyväkseen
        .
        Nytkin maksan Veroja kahteen maahan joista en ole tarvinnut minkäänlaisia avustuksia -- Jos näitä tällaisia mummuja olis enemmän saisitte sinne Kreikkaan vieläenemmän avustaa näitä mafioita -- '
        Huonosti on niiden asiat jotka turvautuu johonkin sosiaLIAVUSTUKSIIN -
        Ja tämä kaikki on totta !!

        Hyvä Ulla-Mirjami. Tosi on niin kuin sanot. Nämä märkäkorvat viisaat' olisi kunnon löylytyksen tarpeessa


      • ullamirjami kirjoitti:

        Jaha että minäkö olenollut jonkun elätettävänä -- !6 vuotiaana menin palkkatyöhön Ja vuonna 62 alkoi Eläkemaksut kertyä -- 2 v olen ollut työstä poissa ,kun sain pojan ja tyttären -- Molemmat koulutin . En saanut minkäänlaisia avustuksia -- en edes ole anonutkaan Leskeksi jäin 38vuotiaana .Sairas en ole ollut koskaan --
        Olen mielestäni ollut aina hyvin palkattu --siittäkin olen pitänyt itse huolen -ettei ninua ole kukaan koskaan käyttänyt hyväkseen
        .
        Nytkin maksan Veroja kahteen maahan joista en ole tarvinnut minkäänlaisia avustuksia -- Jos näitä tällaisia mummuja olis enemmän saisitte sinne Kreikkaan vieläenemmän avustaa näitä mafioita -- '
        Huonosti on niiden asiat jotka turvautuu johonkin sosiaLIAVUSTUKSIIN -
        Ja tämä kaikki on totta !!

        Olen elänyt erittäin niukkojakin aikoja niin että on se sossun luukku ollut mielessä. Elämä on pienestä pitäen opettanut meitä useimpia elämään suu säkkiä myöten. Kynnys sossuluukulle n i i n korkee. Nääs.


    • Niinhän se mehumestari Juicekin lauloi aikanaan; on kulttuuri saapunut Ähtäriin. Tai sirkus on saapunu Hervantaan.
      Hervannassa olen käynyt kun siinä pyörivässä ravintelissa muijan kanssa käytiin kahvit ryystämässä. Tai sillä reissulla.

      Tuli mieleen se paikka Näsinneula. Kyllä siellä väkee tramppaa. Olin Koskissa Säterillä töissä V.1960-1963. Ne käytti Valkeekoskesta sellasta nimee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe