Sirkus on saapunut Hervantaan.

jjoutava

Laama oli jo tullut vastaan kujilla, eräs oli kuviakin ihmeestä saanut. Laama oli kai yksin lähtenyt tutustumaan seutukuntaan.
Eipä ihmeemmin kiinnosta mennä sirkukseen, niin tylsistynyt jo olen. Muistan kuitenkin pienenä poikana olleeni Oulun torilla sirkuksessa.
Karhu ajoi polkupyörällä ja hauskinta oli klovnien keskinäinen höhläily. Itse höhläilen mitä nyt höhläilen ikä 80v höhläilee nytkin 70v palstalla.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luonnossaparempi

Minä en hyväksy ollenkaan näitä eläiniä En ainakaan Villieläimien kesyttäminen . Kyllähän koiran ja kissankin jos kissa haluaa --niin netekee josjokinmoisia temppuja - Nykyään on kyllä tarpeeksi TV:ssäkin luontoohjelmia lapsille voi näyttää niitä jos ovat kiinnostuneita ..
      Maalla lapset saakin tutustua eläinten elämään niinkun onkin luonnollisempaa.
      Terkkuja sinne Hervantaan .
      U.M

• 94ut9u92

vittu näistä teiän muorien ja vaarien teksteistä saa vittuakaa selvää :DD miksette vaa voi tappaa itteenne? iha turhia ootte ku ette työtäkää tee.

T. 30-vuotias lääkäri joka maksaa tuhansia euroja veroja toisi ku te XDD

• Höpiset ihan sairaanpuheita -- jos olet lääkäri ota jotain rauhottavaa ettet tee mitää pahaa lähimmäisillesi.
        Ja minä olen tehnyt koko ikäni töitä ja maksanut siittä verot. Nytkin vaikka en edes asu Suomessa .Olen kouluttanut itseni ilman kenenkään tukea --koita sinä myös päästä "edes ihmiseksi "
        Sinut "lääkäri " on varmasti minunkin verorahani auttanut sinulle ammatin -- jos ,ja enkyllä usko että olet lääkärikään --joku tyhjäntoimittaja --niinkun kirjoituksestasi voi päätellä.

• ullamirjami kirjoitti:

Höpiset ihan sairaanpuheita -- jos olet lääkäri ota jotain rauhottavaa ettet tee mitää pahaa lähimmäisillesi.
        Ja minä olen tehnyt koko ikäni töitä ja maksanut siittä verot. Nytkin vaikka en edes asu Suomessa .Olen kouluttanut itseni ilman kenenkään tukea --koita sinä myös päästä "edes ihmiseksi "
        Sinut "lääkäri " on varmasti minunkin verorahani auttanut sinulle ammatin -- jos ,ja enkyllä usko että olet lääkärikään --joku tyhjäntoimittaja --niinkun kirjoituksestasi voi päätellä.

Piti vielä sanomani -- että menen ktsoon josko ne tähdet lentää --että saa toivoo Pitkääikää .

• samapullaulla
        ullamirjami kirjoitti:

Piti vielä sanomani -- että menen ktsoon josko ne tähdet lentää --että saa toivoo Pitkääikää .

Ei niitä tähdenlentoja näkynyt iltapimeessä Ja kyllä tätä ikää jo tonkin tullut elettyä ei silti ei lisä pahaatee"
        Olen lähdössä Hellasgordenille uimaan ja saunaa. Menenkävellen , se paikka on sellanen ulkoilupaikka lähellä St:holmia

• eioletotta
        ullamirjami kirjoitti:

Höpiset ihan sairaanpuheita -- jos olet lääkäri ota jotain rauhottavaa ettet tee mitää pahaa lähimmäisillesi.

Tuskin olet koko ikääsi töitä tehnyt. Jos menit 20 v töihin ja pääsit eläkkeelle 65 v, olet tehnyt orkeintaan 45 v töitä. Jos olet yli 80 v, olet ollut elätettävänä puolet elämästäsi. Ei siihen sinun verorahat riitä ellet ollut huippupalkattu.

• Jaha että minäkö olenollut jonkun elätettävänä -- !6 vuotiaana menin palkkatyöhön Ja vuonna 62 alkoi Eläkemaksut kertyä -- 2 v olen ollut työstä poissa ,kun sain pojan ja tyttären -- Molemmat koulutin . En saanut minkäänlaisia avustuksia -- en edes ole anonutkaan Leskeksi jäin 38vuotiaana .Sairas en ole ollut koskaan --
        Olen mielestäni ollut aina hyvin palkattu --siittäkin olen pitänyt itse huolen -ettei ninua ole kukaan koskaan käyttänyt hyväkseen
        .
        Nytkin maksan Veroja kahteen maahan joista en ole tarvinnut minkäänlaisia avustuksia -- Jos näitä tällaisia mummuja olis enemmän saisitte sinne Kreikkaan vieläenemmän avustaa näitä mafioita -- '
        Huonosti on niiden asiat jotka turvautuu johonkin sosiaLIAVUSTUKSIIN -
        Ja tämä kaikki on totta !!

• jjoutava
        ullamirjami kirjoitti:

Jaha että minäkö olenollut jonkun elätettävänä -- !6 vuotiaana menin palkkatyöhön Ja vuonna 62 alkoi Eläkemaksut kertyä -- 2 v olen ollut työstä poissa ,kun sain pojan ja tyttären -- Molemmat koulutin . En saanut minkäänlaisia avustuksia -- en edes ole anonutkaan Leskeksi jäin 38vuotiaana .Sairas en ole ollut koskaan --
        Olen mielestäni ollut aina hyvin palkattu --siittäkin olen pitänyt itse huolen -ettei ninua ole kukaan koskaan käyttänyt hyväkseen
        .
        Nytkin maksan Veroja kahteen maahan joista en ole tarvinnut minkäänlaisia avustuksia -- Jos näitä tällaisia mummuja olis enemmän saisitte sinne Kreikkaan vieläenemmän avustaa näitä mafioita -- '

Hyvä Ulla-Mirjami. Tosi on niin kuin sanot. Nämä märkäkorvat viisaat' olisi kunnon löylytyksen tarpeessa

• ullamirjami kirjoitti:

Jaha että minäkö olenollut jonkun elätettävänä -- !6 vuotiaana menin palkkatyöhön Ja vuonna 62 alkoi Eläkemaksut kertyä -- 2 v olen ollut työstä poissa ,kun sain pojan ja tyttären -- Molemmat koulutin . En saanut minkäänlaisia avustuksia -- en edes ole anonutkaan Leskeksi jäin 38vuotiaana .Sairas en ole ollut koskaan --
        .

Olen elänyt erittäin niukkojakin aikoja niin että on se sossun luukku ollut mielessä. Elämä on pienestä pitäen opettanut meitä useimpia elämään suu säkkiä myöten. Kynnys sossuluukulle n i i n korkee. Nääs.

• Niinhän se mehumestari Juicekin lauloi aikanaan; on kulttuuri saapunut Ähtäriin. Tai sirkus on saapunu Hervantaan.
      Hervannassa olen käynyt kun siinä pyörivässä ravintelissa muijan kanssa käytiin kahvit ryystämässä. Tai sillä reissulla.

Tuli mieleen se paikka Näsinneula. Kyllä siellä väkee tramppaa. Olin Koskissa Säterillä töissä V.1960-1963. Ne käytti Valkeekoskesta sellasta nimee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3705
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1879
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe