Onko kelleen muulle soitettu mumerosta 372291?
itse en huomannut vastata mutta vähän jäi kiehtoo mistä on yritetty soittaa... :D
15 päivä tullu soitto... aivan outo numero..
Onko Kelleen Soitettu Numerosta..??
13
3315
Vastaukset
- satu
toiha sun mutsis numero!
- Maniac™
no ei taia olla...
joku salainen numero ainaki.. - varoa
Maniac™ kirjoitti:
no ei taia olla...
joku salainen numero ainaki..Tuohan taitaa olla keskusrikospoliisin numero. Sinuna tuhoaisin kovon ja äkkiä. ;)
- Eesti
Sehän on Viron suunta numero. Voi olla, että joku tuttus on viinanhakureissulla siellä ja jostain puhelimesta soittanut. Tai ihan väärä nuemro...
- Glf69
Voi olla että on Virve käsiradio mistä soitettu
- kaikkis11
Mulle on nyt kaksi kertaa soitettu tuolta. En ilkeä vastata koska numero on niin outo, tiedä mistä päin maailmaa se tulee ja millainen lasku lävähtää. Onko jollain tietoa soittajasta?
- ..
Mulle on kans tullut samasta numerosta kaksi kertaa puhelu, kummallakin kerralla olin töissä, jua huomasin puhelut vatsa myöhemmin. Kiinnostaisi kanssa tietää kuka mahtaa soitella?
- niher
2 kertaa mullekki on tullu soitto kyseisest numerost >_>
- outo numero
Mulle tuli tuosta numerosta 13.7 puhelu. En uskaltanut vastata, mutta viron suunnalta taitaa joku soitella.
- Elle N'
Ei oo kelleen näyttänyt nakelleen. Kenellekään en vittuile.
- ropelilakki123
miks teillä on puhelin jos te ette uskalla vastata siihen?
miten hitossa ihmiset piti yhteyttä edelliset 100 vuotta kun kukaan ei mistään puhelimesta nähny kuka soittaa... - kalle, kille, kulle,
Kuka ihme on Kelle? Vielä isolla kirjoitettuna.
- Soittelija®
No pitää varmaan lopettaa se soittelu :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742047
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851489Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42908
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775