Elämän hirven vessa hätä

Vessahädässä

Juu eli voisitte kertoo elämänne hirveimmästä wc hädästä. Itellä on tosi monta kokemusta kerron nyt yhden. Olin varmaan kutosella. Oli koe. Mulla oli ollu klo 12 aski järkyttävä vessa hätä. Kello oli siis silloin about 13:30. Pyörin pulpetin penkillä. Pidin jossa vaiheessa kättä edessä. En kehdannut sanoo että ope "ois tarve käydä veskissä " ku mun ope oli silloo semmone et sano esim. pidättele!!! Aattelin että laskenko alleni mutta en viitsinyt. Yhtäkkiä tajusin että pakko mennä lähin luokan ovea päin ja tunnen kuuman käden olallani. Keskustelu meni aborttilakia näin:
- Minnekkäs sitä ollaan menossa?
- VESSAAN! Kusen kohta housuun.
Koko luokka nauroi.
- Ei kesken kokeen.
-mut oikeesti :o
- Ei mitään muttia.
Kun koulu loppu vessaan jonotti varmaan 16 tyyppii. En jääny odottaa. Ryntäsin ovesta ulos. Bussi tuli. En pystyny istuu. Parin minan päästä lirautin vähän. Silloin vessahätä oli niin kova että en pysty kuvailemaan. Kun pääsin kotiin ryntäsin kengät jalassa vessaan. Yritin ottaa housuja pois mutta nappi oli jumissa. Puolet tuli huosuun.


Joo siinä oli mun juttu kertokaa omanne!!!

49

6191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalainentyttöjyyojhij

      Oltiin miamissa lomalla ja oltiin tulossa rannalta hotellille. Ennen hotellia oli kauhee ruuhka ja sit oli niin kova hätä et oli pakko laittaa pyyhe siihen alle jos olis tullu ja juokdin hotellilla huoneeseen täysillä, pyyhe yhä jalkojen välissä

    • SuomiMies16

      Voi juma! :D on ittellänkin kokemusta. Olin koulussa liikkasalissa ja oli niin kova hätä että sattui enkä kyennyt edes juoksemaan. Tuntui että tulis housuun minähetkenä hyvänsä. Otin koripallon ja heitin sen "vahingossa" portaat alas pukuhuoneisiin. Kävin hakemassa ja samalla kävin vessassa.

    • Metsäleikitpart547

      Olin yhen kaveripojan kans metässä vaa kävelee ja juttelee sit oli kauhee hätä eikä ollu lähelläkään mitään vessaa nii sit vaa pokkana menin johonki puskaa pisulle :D se kaveri katto ja rupes nauraa sit multaki pokka petti :DD huomasin et sil alko stondaa :)

    • juumies

      Ihan vaan otsikosta kysyisin, että mikä on 'elämän hirvi'?

      • Anonyymi

        Liittynee aborttilakiin.


    • lhj

      Kerran kun olin kaupassa tuli ihan hirveä hätä ja kaikki vessat oli varattu. No sitten vaan odotin mut sitte se tuli. Lähdin kotiin oli kiva kävellä kotiin kun matkaa oli muutama kilometri

    • ekaluokankusi

      Ekalla luokalla koulussa leikin välitunnilla kavereitteni kanssa ja silloin jo oli hirvittävä
      kusihätä, mutta en uskaltanut enkä viitsinyt mennä vessaan kesken leikin. Siten tunnilla rupesin lopulta
      viittaamaan. En nostanut kättä kovin ylös, joten jouduin odottamaan kauan. Jalkani pomppi ja heilui vimmatusti
      pulpetin alla ja toinen käsi oli haarovälissä. Sitten opettaja huomasi viittaukseni ja minä kysyin, että saanko
      mennä vessaan. Annettiin lupa ja lähdin ovea kohti joka oli luokan etuosassa ja juuri päästyäni luokan eteen kusin sitten housuun.

    • Yhhyyyhyi

      Tultii laivalt ja mul oli kauhee vessahätä jo maihinnousuu ootelle mut en ehtin vessaa. Koska mentii bussil kotii, ajattelin et pääsen bussis vessaa mut se oliki tukos. No siit oli sit ees pitkä matka kotii (yli 3h) sitten vielä taksilla loppumatka ja oli kyllä niin lähellä etten laskenut alleni.

      • tyty01

        Tost tuli mileen et viron laival oli naiste vessaan hirveet jonot ja mulla oli kauhee tai hirvee hätä. Kestin. Niin ja sitten joskus autossa pitkällä matkalla monta kertaa huuuh. Kerran oli pakko sanoo faijal et pysähtyy hultskal ku rakko meinas haljeta


    • Hätä_DX

      Olin koulun kaa Fazerin tehtaalla (5. lk) ja oli aamusta asti hirvee kakkahätä. Bussissa kaverit kiusotteli: "plurps, sieltä se kohta lirahtaa"! JUOKSIN kotiin ja oli ihanan kevyt tunne sen jälkee ;D

    • Juumies

      Miten aborttilaki liittyy alottajan kertomukseen?

      • Anonyymi

        Turmeltunut muoto muutenkin turmeltuneesta sanasta apauttiarallaa. Olisiko ennakoiva tekstinsyöttö pannut omiaan?


    • Hirvi1516717

      Näin metsässä hirven kun oli hirveä pissahätä. Pissassin housuun niin, että hirvetti. Hirvi juoksi karkuun kun lorotin hirveen pissahädän hosuun. Se oli niin hirveetä, että kun hirveä pissahätä tuli hosuun niin hirvikin pelästyi.

      • DDDDDDDDDDDDDD

        Hahhaa. :D Toi oli hyvä:D niin hyvä, että nauroin niin kovaa, että tuli pissaa housuun. Lirahti, mutta ei koko lastii. oikeesti!


    • PissaOnKuumaa

      Olin ekal. Meillä oli kai joku lukutunti ja mulla oli KauHee pissahätä. Meidän kolmen porukka(mä ja 2muuta) istuttiin pyöreän pöydän ympärillä. Sit alko tulla olin ihan nolona ku siinä oli yks poikakin. Pissa oli Kuumaa! 🚶 🌊 🚽=HELPOTUS!

    • Anonyymi

      No kerta lenstikas nii tuli just loppusuoral kauhee SIIS OIKEESTI KAUHEE p* hätä no husky olin menus vessaa nii tuli jotai vitsin ilmakuoppii ja ne vessat suljettiin (mun naaman edestXD) no menin takas istuu ja ajattelin et ei v*ttu en kyl varman kyse housuu no kylmä kerkesin mut lähel oli🚽😃

    • Anonyymi

      OON ATM MARKETEIL JA KAUHEE PASKAHATA JA TOI YKS AIJA ISTUNU TUOL VESSAS VARMAA 30MIN

    • Anonyymi

      Aa vessa hätä on kiireinen

    • Anonyymi

      Kun asuin Helsingissä pääsi kolme kertaa paskat housuun. Ekalla kerralla olin tulossa maalta kotiin liian hyvin syöneenä. Talon rappukäytävässä tunsin sen tulevan ja ajattelin vaan että hitto, mitä sitten ja päästelin menemään jalat levälläni. Tokalla kertaa tulin kokkauskurssilta yhden naisen kanssa hyvinsyöneenä ja oli pakko mennä kyykkyyn. Se kysyi tuleeko multa laatta ja sanoin, että multa tulee laatta housuun. Sitten oli kerta, kun olin töissä ja viimeinen työntekijä, nainen lähti pukkariin ja jäin yksin. Ja heti alkoi suoli toimia. Se vaan, kun ainoa vessa oli pukkarissa ja pukkari oli yhteinen naisten kanssa ja piti odottaa. Kun lopulta laskeuduin kierreportaissa kakkani työntyi jo vapauteen. Myöhemmin muutin maalle ja taas töissä melko hyvinsyöneenä päätin viedä roskat ulos, kun pieretti kovasti. Melko pian vaan pieruhätä muuttui vähän muuksi ja kun nostin erittäin painavan roskasäkin horjahdin, ja sitten seurasi noloin osuus; miesten vessan koppia ei saa lukkoon ja työkaveri avasi oven, kun olin perse paljaana pesemässä kalsareita lavuaarissa. Myöhemmin uudessa työpaikassa piti yksi aamu juosta pytylle mutta vessat oli suljettu vesikatkon takia. Paljon, paljon vessapaperia ja ilman alkkareita loppupäivä.

      • Anonyymi

        Ja juu, sori, en ole nuori.


      • Anonyymi

        Noissa oli kaksi ihanaa tapausta. Se, kun nainen näki kun kakkasit housuun ja se, kun työkaveri näki paljaan pyllysi ja tajusi, että olit kakannut housuun. Siinä on se mahtava kiusallisuus-aspekti ja sitten se, että se on ihanan inhimillistä, kun aikuiselle käy kakkavahinko. Sitä on edeltänyt järisyttävän kova kakatus ja suuret epätoivon tunteet ja hirveä nöyryytys, kun suoli toimii herrkalsonkeihin eikä pikkupojan pöksyihin. Olet syönyt liikaa ja mahasi toimii, nainen kävelee vieressä ja koska olet herra suorasuoli kakkasi kaartuu vapauteen. Yrität pelastaa kasvosi toteamalla, että kyseessä on vähemmän noloon oksennukseen verrattavissa oleva asia.


      • Anonyymi

        Saaga jatkuu sen verran, että keväällä olin lomalla juonut melko paljon ja kävin kaupassa, ja mahassa alkoi möyrytä kotiin kävellessä. Ajattelin kuitenkin, ettei ole mitään hätää. Hätä kuitenkin alkoi yltyä ja pihassa piti jo kävellä varoen ja pinnistellä. Eteisessä ehdin vain pohtia ryntäänkö kengät jalassa vessaan vai mitä ihmettä, kun tunsin, että nyt se tulee. Jähmetyin paikoilleni ja kakkasin ikuisuudelta tuntuvan ajan housuihini. Onneksi kukaan ei nähnyt.

        Kesällä olin menossa kaverini luo ja metrossa tuli kakkahätä, mutten todellakaan halunnut käydä aseman vessassa. Olisi pitänyt. Lähellä kaverin taloa hätä räjähti ja uskomaton paine iski mahaan. Oli pakko ristiä jalat, koska en olisi millään halunnut mennä kaverille paskat housussa, mutta se ei auttanut ja paskaa oli kengissä asti, kun pääsin sisälle. Eka kerta ikinä, kun tulee paskat housuun, totesin hämmästyneelle kaverille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saaga jatkuu sen verran, että keväällä olin lomalla juonut melko paljon ja kävin kaupassa, ja mahassa alkoi möyrytä kotiin kävellessä. Ajattelin kuitenkin, ettei ole mitään hätää. Hätä kuitenkin alkoi yltyä ja pihassa piti jo kävellä varoen ja pinnistellä. Eteisessä ehdin vain pohtia ryntäänkö kengät jalassa vessaan vai mitä ihmettä, kun tunsin, että nyt se tulee. Jähmetyin paikoilleni ja kakkasin ikuisuudelta tuntuvan ajan housuihini. Onneksi kukaan ei nähnyt.

        Kesällä olin menossa kaverini luo ja metrossa tuli kakkahätä, mutten todellakaan halunnut käydä aseman vessassa. Olisi pitänyt. Lähellä kaverin taloa hätä räjähti ja uskomaton paine iski mahaan. Oli pakko ristiä jalat, koska en olisi millään halunnut mennä kaverille paskat housussa, mutta se ei auttanut ja paskaa oli kengissä asti, kun pääsin sisälle. Eka kerta ikinä, kun tulee paskat housuun, totesin hämmästyneelle kaverille.

        Sulla taisi olla kakka löysällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taisi olla kakka löysällä?

        No toki, kyllähän sitä kakkapökäleensä pidättäisi, mutta ai että se on vaikeeta, kun mahassa möyryää! Ihmisellä on kuitenkin alkukantainen tarve kakata. Pari kertaa olen kodin lähellä ajatellut, että sama kai se on tuleeko se pyttyyn vai housuun!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toki, kyllähän sitä kakkapökäleensä pidättäisi, mutta ai että se on vaikeeta, kun mahassa möyryää! Ihmisellä on kuitenkin alkukantainen tarve kakata. Pari kertaa olen kodin lähellä ajatellut, että sama kai se on tuleeko se pyttyyn vai housuun!!

        Tykkään lukea oikeasti tapahtuneita kakkajuttuja. Onko niitä tapahtunut enemmän kuin nuo, mistä olet kirjoittanut? Miltä se tuntuu, kun ns.isolle pojalle käy kuin pikkupojalle? Kun tuntuu, että se taitaa nyt tulla, annatko tietoisesti periksi vai yritätkö viimeiseen asti pidätellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään lukea oikeasti tapahtuneita kakkajuttuja. Onko niitä tapahtunut enemmän kuin nuo, mistä olet kirjoittanut? Miltä se tuntuu, kun ns.isolle pojalle käy kuin pikkupojalle? Kun tuntuu, että se taitaa nyt tulla, annatko tietoisesti periksi vai yritätkö viimeiseen asti pidätellä?

        Ja onko käynyt niin, että housuun pääsee vaan vähän, esim.viiva vai tuleeko aina ns.kunnolla housuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onko käynyt niin, että housuun pääsee vaan vähän, esim.viiva vai tuleeko aina ns.kunnolla housuun?

        Ja oorko sellainen, että kivassa hädässä juokset vessaan vai pitääkö mennä jonnekin istumaan pidättelemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oorko sellainen, että kivassa hädässä juokset vessaan vai pitääkö mennä jonnekin istumaan pidättelemään?

        En nyt vastaa noihin mutta yksi tapaus ärsyttää vieläkin. Kävin viime vuonna sossussa ja tajusin, että siellä on päivisin ovi auki ja vessa. Koska hieman aiemmin olin käynyt ruokajakelussa viereisellä pihalla ja hätä yllätti silloin. Kun kävelin kotiin molemmissa käsissä painava kassi puolessa välissä matkaa hätä yltyi ja sitten totesin, että ei SAATANA!!! Mun kakka pääsee housuun!!! Naisystäväni hieman nauroi.


    • Anonyymi

      80-luvulla isäni ussanope oli sanonut sille ysillä, että sen pitää rukoilla Jeesukselta voimaa pidättää tunnin loppuun asti. Myöhemmin se huusi, ettei tässä Jeesus auta ja pissasi paineella housuun. Vaikka oli 15, oli niin kupla otsassa ettei vaan voinut odottaa.

      • Anonyymi

        Oltiin luokkaretkellä. Kotiinlähtöpäivän aamuna klo 6 tunsin jo pissahätää. Mutta olin jo ulkona yöpaikasta eikä missään ollut vessaa. Mentiin sitten linja-autoon ja lähdettiin. Välillä pysähdyttiin parissa kaupungissa muutama tunti. Mutta niissäkään ei näkynyt vessaa. Istuin bussin takapenkillä ja pidättelin. Välillä syötiin autossa omia eväitä. Viimein klo 18 auto tuli kotipaikkakunnalle, ja kävelin muutaman sata metriä tietä pitkin ja sitten vähän matkaa metsään. Annoin pissin tulla. Kyllä helpotti. Olin pidätellyt tasan 12 tuntia, päiväsaikaan. Se on ennätykseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin luokkaretkellä. Kotiinlähtöpäivän aamuna klo 6 tunsin jo pissahätää. Mutta olin jo ulkona yöpaikasta eikä missään ollut vessaa. Mentiin sitten linja-autoon ja lähdettiin. Välillä pysähdyttiin parissa kaupungissa muutama tunti. Mutta niissäkään ei näkynyt vessaa. Istuin bussin takapenkillä ja pidättelin. Välillä syötiin autossa omia eväitä. Viimein klo 18 auto tuli kotipaikkakunnalle, ja kävelin muutaman sata metriä tietä pitkin ja sitten vähän matkaa metsään. Annoin pissin tulla. Kyllä helpotti. Olin pidätellyt tasan 12 tuntia, päiväsaikaan. Se on ennätykseni.

        Aika hyvin, joitko mitään päivän aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oltiin luokkaretkellä. Kotiinlähtöpäivän aamuna klo 6 tunsin jo pissahätää. Mutta olin jo ulkona yöpaikasta eikä missään ollut vessaa. Mentiin sitten linja-autoon ja lähdettiin. Välillä pysähdyttiin parissa kaupungissa muutama tunti. Mutta niissäkään ei näkynyt vessaa. Istuin bussin takapenkillä ja pidättelin. Välillä syötiin autossa omia eväitä. Viimein klo 18 auto tuli kotipaikkakunnalle, ja kävelin muutaman sata metriä tietä pitkin ja sitten vähän matkaa metsään. Annoin pissin tulla. Kyllä helpotti. Olin pidätellyt tasan 12 tuntia, päiväsaikaan. Se on ennätykseni.

        Nii-in. Et siis herättyäsi käynyt vessassa, kuten aamulla on tapana tehdä? Tai ehkä olit käynyt, mutta olet niin pienirakkoinen, että hätä tuli nopeasti uudestaan, vaikka noin muutoin 12 tunnin pidättely sujuu keposesti? Ei tullut mieleen käydä vessassa ennen kuin lähdit 12 tunnin bussimatkalle, tilausajobussilla, jossa todella poikkeuksellisesti ei ollut vessaa? Ja vaikka bussissa ei ollut vessaa opettaja ei huolehtinut, että oppilaat pääsevät tauoilla vessaan, vaan kaikki olivat 12 tuntia käymättä vessassa eikä kukaan sanonut mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika hyvin, joitko mitään päivän aikana?

        En juonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii-in. Et siis herättyäsi käynyt vessassa, kuten aamulla on tapana tehdä? Tai ehkä olit käynyt, mutta olet niin pienirakkoinen, että hätä tuli nopeasti uudestaan, vaikka noin muutoin 12 tunnin pidättely sujuu keposesti? Ei tullut mieleen käydä vessassa ennen kuin lähdit 12 tunnin bussimatkalle, tilausajobussilla, jossa todella poikkeuksellisesti ei ollut vessaa? Ja vaikka bussissa ei ollut vessaa opettaja ei huolehtinut, että oppilaat pääsevät tauoilla vessaan, vaan kaikki olivat 12 tuntia käymättä vessassa eikä kukaan sanonut mitään?

        En käynyt herättyäni aamulla vessassa. Silloin ei vielä tuntunut tarvetta. Siihen aikaan tilausajobusseissa ei ollut vessoja. Opettaja ei huolehtinut vessassakäynneistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käynyt herättyäni aamulla vessassa. Silloin ei vielä tuntunut tarvetta. Siihen aikaan tilausajobusseissa ei ollut vessoja. Opettaja ei huolehtinut vessassakäynneistä.

        Miten muut oppilaat selvis matkasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten muut oppilaat selvis matkasta

        Kai ne hyvin selvis. Ei kukaan ainakaan valittanu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käynyt herättyäni aamulla vessassa. Silloin ei vielä tuntunut tarvetta. Siihen aikaan tilausajobusseissa ei ollut vessoja. Opettaja ei huolehtinut vessassakäynneistä.

        Aika jännä sitten, että matkustit 12 tuntia aamukuudesta iltakuuteen ja mainitsit pidätelleesi 12 tuntia, mutta toisaalta et kuitenkaan ollut käynyt aamulla vessassa, eli silloin olisit kyllä pidätellyt huomattavasti kauemmin.

        Tämä on nuorten palsta ja tilausajobusseissa on ollut vessat jostain 70-luvulta lähtien...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännä sitten, että matkustit 12 tuntia aamukuudesta iltakuuteen ja mainitsit pidätelleesi 12 tuntia, mutta toisaalta et kuitenkaan ollut käynyt aamulla vessassa, eli silloin olisit kyllä pidätellyt huomattavasti kauemmin.

        Tämä on nuorten palsta ja tilausajobusseissa on ollut vessat jostain 70-luvulta lähtien...

        Saman äkkäsin itsekin juuri. Eli pidättelin varmaan noin 24 tuntia!
        Olkoon vain nuorten palsta, mutta kirjoitinpahan tämän muisteluksen siitä huolimatta:-)
        Täällä tulee usein nuoruus mieleen:-)
        Tuolta luokkaretkeltä olisi paljon muutakin ihmeellistä kerrottavaa, mutta jääköön tällä kertaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman äkkäsin itsekin juuri. Eli pidättelin varmaan noin 24 tuntia!
        Olkoon vain nuorten palsta, mutta kirjoitinpahan tämän muisteluksen siitä huolimatta:-)
        Täällä tulee usein nuoruus mieleen:-)
        Tuolta luokkaretkeltä olisi paljon muutakin ihmeellistä kerrottavaa, mutta jääköön tällä kertaa.

        Kerros nyt vaikka ensin millainen ihminen ei käy aamulla vessassa oltuaan käymättä 12 tuntia vessassa tietäen joutuvansa matkustamaan 12 tuntia vessattomassa bussissa...


    • Anonyymi

      Kerran kaverin kans juotiin koulun jälkeen enegiajuomat ulkona ja sitten n. 15min sen jälkeen mulle tulli ihan ahh. nyt ei voi enää pidättää hätä. En ollu koko kolupäivänäkään käyny vessas ja se enegriajuoma laukas hädän oikein kunnolla. Mietin et nyt tarvii löytää jostain vessa. No sitten oli pakko sanoo kaverlle, että nyt vesattaa.

      No kaveri sit sano et no hei tuu meille vessaan ku se asu lähempänä. No päästään perelille, mut kaveri asuu kerrostalos ja sit kun ollaan hisiis en tiä miten pitäs seisoo etten kuse hosuun:D Siin kohtaa kaveriki huomas ja se sano, että onks sul noin paha vessahätä? kun oli pakko kyykistyä en voinu ees seisoo enää. No viimein sitten selviin kuivin hosuin vessaan, mutta hississä oli kyl tosi lähellä et ei farkut kastunut. Meinas ihan väksin tulla hosuun, mutta kaikin voimin pidätin niin selvisin.

    • Anonyymi

      Tärkein asia, jonka opin koulussa 5-luokalla on, että kannattaa mennä kakalle ajoissa.

      Nimim.ilman pikkuhousuja loppupäivä

    • Anonyymi

      Itselle ei ole tapahtunut mutta kolme tapausta olen nähnyt. Kun olin alle kouluikäinen mentiin Ruotsiin hotellilomalle ja äitini söi laivalla jotain pilaantunutta. Kun käveltiin hotellille se hoputti mua koko ajan ja ei ihan ehditty sisälle hotelliin, kun siltä pääsi löysät housuun. Toinen tilanne oli kuudennella, kun mulla ja kavereillani oli kauhea pissahätä ja menin itse ensin vessaan. Kun tulin pois yksi kaverini, ainoa poika, oli pissannut housuun. Kolmas tapaus oli lukion jälkeen kun tultiin toiselta paikkakunnalta ja poikaystävälläni oli junassa todella hirveä kakkahätä, mutta vessa oli lukittu. Se sanoi käyvänsä puskassa, koska ei voi kävellä siinä hädässä. Kun seistiin välikössä ja odotettiin kotiasemaa se sanoi, että ei kai se nyt niin hirveästi haittaa, jos sitä paskantaisi housuun. Kysyin eikö hän voi odottaa hetken, kun kohta hän pääsisi puskaan. Hän sanoi että ei, ei voi, nyt toimii suoli. Kuului hirveä rutina ja pörinä, kun poikaystäväni perse räjähti housuun.

    • Anonyymi

      Joskus 12-v olin kattomassa tyttöystävän ratsastustuntia koulun jälkeen enkä ollut käynyt vessassa ja oli niin kova hätä, etten pystynyt istumaan paikoillani. Siellä oli joku ulkohuusi, johon yritin mennä, mutta siellä oli joku tyttö ja juoksin äkkiä pois. Koko paikka oli täynnä tyttöjä, en päässyt kuselle minnekään. Pyöräiltiin sieltä pois ja keksin jonkun tekosyyn, miksi piti mennä nopeesti kotiin, kotipihassa en pystynyt ajattelemaan mitään ja tyhmänä vein pyörän kellariin ja lukitsin sen, vaikkei siihen olisi ollut aikaa, en ehtinyt ulos pyörävarastosta, kun pysähdyin ja kyyneleet nousi silmiin, kun kuumat kuset valui valtoimenaan pitkin reisiä. Eipä ole moni asia hävettänyt niin paljoa kuin mennä sen ikäisenä kotiin kuset housussa.

    • Anonyymi

      Kamalin hätä ikinä tuli 14-vuotiaana, kun join poikaystäväni kanssa ekaa kertaa kaljaa kylällä. Vatsani meni sekaisin ja yritin vaan pidätellä, kun en kehdannut sanoa, että pitää päästä vessaan. Lopulta hätä oli niin hirveä, että oli pakko sanoa, että lähden kotiin. Poikaystäväni lähti tietysti saattamaan, enkä kehdannut sanoa, etten halunnut sitä mukaan. Vähän ajan päästä oli pakko pysähtyä. En vaan pystynyt kävelemään yhtään. Oli pakko myöntää, että on kauhea kakkahätä. Se sanoi, että voisin mennä yhden lähellä olevan rakennuksen nurkan taakse, hän voisi vahtia, ettei kukaan tule. Käveltiin äkkiä sinne mutta en ehtinyt vetää housuja alas, juuri kun olin avaamassa niitä vatsaan iski sellainen paine, että oli pakko paskantaa samalla sekunnilla. Oli outoa kävellä kotiin niin kuin jalassa olisi ollut täynnä olevat vaipat. Onneksi talon kellarissa oli sauna vapaana ja pääsin sinne pesemään housuni ja takapuoleni, ettei vanhemmat ja sisko saaneet tietää asiasta.

    • Anonyymi

      Olin kaverin luona helsingissä ja matkalla tampereelta join junassa aika paljo limuu. Oli tarkotus käydä kusella junan vessassa mut yhtäkkiä oltii jo melkee perillä ja en enää ehtiny käydä. Kaveri oli asemalla vastassa ja siitä piti tietenkin mennä vielä metrolla ja bussilla perille. Tiesin et vessaa on aika pitkä matka ja sanoin kaverille et pitäs pian päästä vessaan mut se sano et kohta oltais perillä. No metroo mennessä oli vähä säätöä ja aikaa kulu ja kusihätä ylty. Metros jouduin pitää kullista kiinni taskun kautta. Onneks sain samalla työnnettyy farkkui alas nii ei painanu nii pahasti täyttä rakkoa. Kupla otsas ajattelin et kohta pääsee. Kaveri yritti jutella mut ei pystyny mitää oikee vastata ku piti keskittyä aika pahasti siihen pidättelyyn. Sit päästiin perille metrolla ja oltii menos liukuportaisiin. Kaveri yritti kiirehtiä ku bussi lähtis pian mut en oikee pystyny kiipee niitä portaita ku kusetti ja housut roikku alhaalla nii et bokseritki jo näky mitä kaveri kommentoi ku en yleensä housuja roikota. Päästii ylös ja se bussi oli just lähös nii ei ehitty ja seuraavaan olis ollu jonku aikaa. Olin nii paineis et työnsin repun kaverille ja sanoin pidä tätä ku kävelin muutaman askeleen bussipysäkiltä lähimmän seinän viereen, nostin paitaa ja kavoin kullin esiin. Kusi lensi kunnon kaareessa paineella seinää vasten ja pääs kunnon aahhh ku sain vihdoin sen kaiken paineen pois. Kaveri oli ihmeissään et oliks mul noin kova hätä ja sit nauro ku mä vaan kusin siinä iha pokkana aika julkisella paikalla😂😂😂

      • Anonyymi

        Eli jos olisitte ehtineet siihen bussiin olis voinut käydä bussissa huonosti...


      • Anonyymi

        Kui vanha olit sillo?


    • Anonyymi

      No kerran mulle tuli elokuva teatterissa Kaamee kusihätä mut jaksoin pidättää ja sit kun menin vessaan nii kyl helpotti ja oli niin lähellä et ois tullu housuun ja mä vaan juoksin sieltä ulos ja en saanu ees ovee lukkoon oli silloin 10 vee

    • Anonyymi

      Olin bussissa matkalla kotiin matkani on siis aika pitkä yhtäkkiä vatsassani alkoi kuplia ja kiertää. Oli eka silleen et se on vaa ilmaa mut sit vatsaa alko vääntää ja tuli hirvee kakkahätä. Kotiin oli vielä 20 km ja yritin hengitellä ja painelin vatsaani mutt tuli vaan jäätävä vatsakipu. Pierasin ja vähän löysää kakkaa tuli pöksyyn. Se ei ollu ees ripulia vaan löysää. Pahin hätä lähti vähäks aikaa mut sit alko vääntää vatsasta niin lujaa että löysät kakat valuu housuihin enkä pystynyt pidätteleen. Haisi ihan hirveeltä ja kaikki katto mut vasta tuskallisen 10 min pääsin pois bussista ja sen koko ajan kakkaa valui housuun kun tulin kotiin niin menin vessaan ja istuin pöntölle nii olin siinä tunnin ja vatsa oli ihan sekasin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe