Aihe

Elämän hirven vessa hätä

Vessahädässä

Juu eli voisitte kertoo elämänne hirveimmästä wc hädästä. Itellä on tosi monta kokemusta kerron nyt yhden. Olin varmaan kutosella. Oli koe. Mulla oli ollu klo 12 aski järkyttävä vessa hätä. Kello oli siis silloin about 13:30. Pyörin pulpetin penkillä. Pidin jossa vaiheessa kättä edessä. En kehdannut sanoo että ope "ois tarve käydä veskissä " ku mun ope oli silloo semmone et sano esim. pidättele!!! Aattelin että laskenko alleni mutta en viitsinyt. Yhtäkkiä tajusin että pakko mennä lähin luokan ovea päin ja tunnen kuuman käden olallani. Keskustelu meni aborttilakia näin:
- Minnekkäs sitä ollaan menossa?
- VESSAAN! Kusen kohta housuun.
Koko luokka nauroi.
- Ei kesken kokeen.
-mut oikeesti :o
- Ei mitään muttia.
Kun koulu loppu vessaan jonotti varmaan 16 tyyppii. En jääny odottaa. Ryntäsin ovesta ulos. Bussi tuli. En pystyny istuu. Parin minan päästä lirautin vähän. Silloin vessahätä oli niin kova että en pysty kuvailemaan. Kun pääsin kotiin ryntäsin kengät jalassa vessaan. Yritin ottaa housuja pois mutta nappi oli jumissa. Puolet tuli huosuun.

Joo siinä oli mun juttu kertokaa omanne!!!

16

573

Vastaukset

• Oltiin miamissa lomalla ja oltiin tulossa rannalta hotellille. Ennen hotellia oli kauhee ruuhka ja sit oli niin kova hätä et oli pakko laittaa pyyhe siihen alle jos olis tullu ja juokdin hotellilla huoneeseen täysillä, pyyhe yhä jalkojen välissä

• Voi juma! :D on ittellänkin kokemusta. Olin koulussa liikkasalissa ja oli niin kova hätä että sattui enkä kyennyt edes juoksemaan. Tuntui että tulis housuun minähetkenä hyvänsä. Otin koripallon ja heitin sen "vahingossa" portaat alas pukuhuoneisiin. Kävin hakemassa ja samalla kävin vessassa.

• Olin yhen kaveripojan kans metässä vaa kävelee ja juttelee sit oli kauhee hätä eikä ollu lähelläkään mitään vessaa nii sit vaa pokkana menin johonki puskaa pisulle :D se kaveri katto ja rupes nauraa sit multaki pokka petti :DD huomasin et sil alko stondaa :)

• Ihan vaan otsikosta kysyisin, että mikä on 'elämän hirvi'?

• Kerran kun olin kaupassa tuli ihan hirveä hätä ja kaikki vessat oli varattu. No sitten vaan odotin mut sitte se tuli. Lähdin kotiin oli kiva kävellä kotiin kun matkaa oli muutama kilometri

• Ekalla luokalla koulussa leikin välitunnilla kavereitteni kanssa ja silloin jo oli hirvittävä
      kusihätä, mutta en uskaltanut enkä viitsinyt mennä vessaan kesken leikin. Siten tunnilla rupesin lopulta
      viittaamaan. En nostanut kättä kovin ylös, joten jouduin odottamaan kauan. Jalkani pomppi ja heilui vimmatusti
      pulpetin alla ja toinen käsi oli haarovälissä. Sitten opettaja huomasi viittaukseni ja minä kysyin, että saanko
      mennä vessaan. Annettiin lupa ja lähdin ovea kohti joka oli luokan etuosassa ja juuri päästyäni luokan eteen kusin sitten housuun.

• Tultii laivalt ja mul oli kauhee vessahätä jo maihinnousuu ootelle mut en ehtin vessaa. Koska mentii bussil kotii, ajattelin et pääsen bussis vessaa mut se oliki tukos. No siit oli sit ees pitkä matka kotii (yli 3h) sitten vielä taksilla loppumatka ja oli kyllä niin lähellä etten laskenut alleni.

• Tost tuli mileen et viron laival oli naiste vessaan hirveet jonot ja mulla oli kauhee tai hirvee hätä. Kestin. Niin ja sitten joskus autossa pitkällä matkalla monta kertaa huuuh. Kerran oli pakko sanoo faijal et pysähtyy hultskal ku rakko meinas haljeta

• Olin koulun kaa Fazerin tehtaalla (5. lk) ja oli aamusta asti hirvee kakkahätä. Bussissa kaverit kiusotteli: "plurps, sieltä se kohta lirahtaa"! JUOKSIN kotiin ja oli ihanan kevyt tunne sen jälkee ;D

• Miten aborttilaki liittyy alottajan kertomukseen?

• Turmeltunut muoto muutenkin turmeltuneesta sanasta apauttiarallaa. Olisiko ennakoiva tekstinsyöttö pannut omiaan?

• Näin metsässä hirven kun oli hirveä pissahätä. Pissassin housuun niin, että hirvetti. Hirvi juoksi karkuun kun lorotin hirveen pissahädän hosuun. Se oli niin hirveetä, että kun hirveä pissahätä tuli hosuun niin hirvikin pelästyi.

• Hahhaa. :D Toi oli hyvä:D niin hyvä, että nauroin niin kovaa, että tuli pissaa housuun. Lirahti, mutta ei koko lastii. oikeesti!

• Olin ekal. Meillä oli kai joku lukutunti ja mulla oli KauHee pissahätä. Meidän kolmen porukka(mä ja 2muuta) istuttiin pyöreän pöydän ympärillä. Sit alko tulla olin ihan nolona ku siinä oli yks poikakin. Pissa oli Kuumaa! 🚶+🌊+🚽=HELPOTUS!

• No kerta lenstikas nii tuli just loppusuoral kauhee SIIS OIKEESTI KAUHEE p* hätä no husky olin menus vessaa nii tuli jotai vitsin ilmakuoppii ja ne vessat suljettiin (mun naaman edestXD) no menin takas istuu ja ajattelin et ei v*ttu en kyl varman kyse housuu no kylmä kerkesin mut lähel oli🚽😃

• OON ATM MARKETEIL JA KAUHEE PASKAHATA JA TOI YKS AIJA ISTUNU TUOL VESSAS VARMAA 30MIN

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      110
      9356
    2. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      7217
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      283
      4901
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      91
      3156
    5. Jättiselvitys: He saivat 100 000 euroa Business Finland tukea

Jättiselvitys Business Finlandin koronatuista: he saivat 100 000 euroa, yli tuhat peruutti hakemuksensa https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007660
      Maailman menoa
      53
      2780