Eli siis voisiko joku neuvoo miten sims 4 saa ladattua hiuksia, tavaroita tai jotain muuta.  Ja voisko joku kertoo että missä olis hyvä latauspaikka.    Olisin tosi tosi kiitollinen jos joku vois kertoo.
kiitos jo etukäteen :D
Miten sims 4 saa ladattua kamaa
11
5572
Vastaukset
- hugo123123En omista nelosta, mutta youtubessa käyttäjä TheJezqu on tehnyt videon, jossa hän kertoo miten ladata kamaa neloseen. Hän myös näyttää pari sivua mistä hän yleensä lataa tavaransa. - hugo123123Osaatko nyt ladata? 
- SimahtanutJezqu oli tehnyt oikein hienoa työtä. Video löytyi mm. seuraavan sivun puolivälin paikkeilta: 
 http://thejezquofficial.blogspot.fi/
 Lyhyen kaavan mukaan simit, talot tai tontit Tray-kansioon, hiukset, modit sun muut Mod-kansioon - useimmiten (mutta ei aina) un-zipattuina l. purettuina - ja hyvä tulee. Ks. esim:
 http://www.thesimsresource.com/news/view-post/post/26847/Installing The Sims 4 Downloads
 tai
 http://sims.wikia.com/wiki/Game_guide:Installing_custom_content
 Hyviä latauspaikkoja on tuhottomasti. Olen Jetzqun kanssa samaa mieltä siitä, ettei MTS:n tai TSR:n sivuilta ole ainakaan toistaiseksi saanut viruksia:
 http://modthesims.info/browse.php?gs=4
 http://www.thesimsresource.com/downloads/browse/category/sims4/skipsetitems/1/
 hugo123123 teki myös hienoa työtä antaessaan edellä vinkin - terveiset hänelle.
 Kohteliaimmin Simahtanut
- hugo123123Kiitos, kiitos, terveisiä sinnepäin myös. Itse en ole oikein lataillut, kun ehkä joskus vuosia sitten sims 2, joka minulla on vieläkin. 4 en aio ostaa, kakkonen on mulle se oikea. Onneksi seuraan TheJezqua, niin pystyin auttamaan. Harmi että hänen Sims 2 videot katosivat, onneksi kuitenkin sanoi tekevänsä 2 vielä joskus. Nelosesta en oikein välitä, mutta on tullut sitäkin katsottua Jezqun kanavalla, samaa peliähän ne kuitenkin loppujen lopuksi on. Ja ihanaa että sain olla avuksi! Kukaan ei ole ennen sanonut minulle noin:). 
- Simahtanuthugo123123 kirjoitti:Kiitos, kiitos, terveisiä sinnepäin myös. Itse en ole oikein lataillut, kun ehkä joskus vuosia sitten sims 2, joka minulla on vieläkin. 4 en aio ostaa, kakkonen on mulle se oikea. Onneksi seuraan TheJezqua, niin pystyin auttamaan. Harmi että hänen Sims 2 videot katosivat, onneksi kuitenkin sanoi tekevänsä 2 vielä joskus. Nelosesta en oikein välitä, mutta on tullut sitäkin katsottua Jezqun kanavalla, samaa peliähän ne kuitenkin loppujen lopuksi on. Ja ihanaa että sain olla avuksi! Kukaan ei ole ennen sanonut minulle noin:). Se oli vain reaktio siihen, että joku vaivautuu auttamaan toista ihmistä, vaikkei itse pelaisikaan samaa peliä - ja haluaa vielä varmistaa että viestistä oli apua. 
 Teit vaikutuksen vanhaan peluriin - enkä usko olleeni ainoa.
 Mulla jäi aikoinaan TS 2 pahasti kokematta, kun pelasin enemmän MMORPeja, mutta nyt koetan vielä jotenkin roikkua hiukan TS 4:n kehityksen mukana samalla kun aloitin uudelleen TS 3:n uusilla modeilla.
 Kaikkea hyvää ja kivaa!
 t: S.

- hugo123123Sims 2 on mun suurin kokemus, ei uudet voita kakkosen yliopistoja ja vuodenaikoja<3 
- latauksiaKiitos kaikki tosi tosi paljon :))) - hugo123123Hyvä että voitiin olla avuksi:) 
- SimahtanutSamat sanat. ;) 

- AnonyymiThe sims resourcea minä käytän!🙋🏼♀️ - AnonyymiYksi parhaimmista sivustoista varsinkin jos tykkää alphasta. Siellä on todella tasokkaita luomuksia eikä varmasti tule viruksia, rikkinäisiä tiedostoja jne. 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738084
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905727
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut423871
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu903634
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät413300
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi543242
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112975
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään212950
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k452834
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962825