Istuin Keravalla 7 vuotta ja alkoi jossain vaiheessa kiinnostamaan metsästys, isäni oli erämies.
Olen lukenut monta vuotta metsästäjän opusta jonka sain tuliaisiksi kaverilta pari kolme vuotta sitten ja eipähän tarvinnut pelkästään tiilenpäitä lueskella.
kuinkas nyt sitten se aseen kantolupa, voisinkohan saada vaikka 7 vuotta posessa. Ei ole enää pahoja mielessä, etsin hyvää harrastusta.
Olisiko tuollainen pumppuhaulikko 10/89 hyvä?
Alkoi kiinnostamaan metsästys
10
68
Vastaukset
- normikuti
Ko kaliiberi, ase ei ole aloittelijan vehje..
- dcwvqwdqw
Trollausta!
- ritsa__Y
Aloita nyt vaikka ritsalla ensin.
- keravanrene
Mä kuule ammuskelin ennen kuin sinä olit edes paskonut eka sinappis housuihis.
Villi veikkaus, lupia ei tule.
- haulikontunteva
Kuka tässä luvallisesta aseesta on puhunut? Hyvät aseet pitää ostaa luvattomina. Ei se autokaan ajokortilla käynnisty. Ainoastaan virta-avaimella.
- haulikottunteva
10/89 on käytännössä paljon tehokkaampi kuin 12/76 magnum.
https://www.youtube.com/watch?v=BnT723O5fZg
Myös reilusti huumoria mukaan. - päätiili
7v tiilenpäitä on niinnin pitkäkestoinen tuomio, jotta poliisin tiedosot ei sitä hevilläkään unohda, aseen hankkimislupa on utopistinen tavoite. Metsästäjätutkinnon voipi suorittaa ja lupavapaalla jousella metsästää, kaveri ei lailliesti voi lainata sulle lupaasettaan.
No, luvattomallaaseella salametsästystä, siltä linjalta pääsee helposti verestämään tiilenpäiden lukutaitoja.;) - uskoahuomiseen
Älkää nyt lähtekö kaveria lyttäämään. Jos on kärsinyt rangaistuksensa muista, kun väkivaltarikoksista. Kovapolte miehellä kuitenkin verenperintönä metsälle. Voisihan olla, että kaveri pysyy lopulta kaidallatiellä aseen tuoman vastuun mukana, jotta hienoharrastus ja uudetkaverit säilyvät.
- Trollion
Trolli lienee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882