hoppari nykyään 2015

SOX.one

Mulle on ihan sama mä olen hoppari henkeen ja vereen aina vaikka sen on menny juttu ei mua haittaa se rispekti niille jotka on oma itsensä

17

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiphop_never_stop

      sama! ooks jtkä vai muija ja minkä ikäne? ite oon 16v jätkä stadist ja todellaki henkee ja veree hoppari!

      • oldschool42

        Oon jätkä 20v stadist myös


    • adgdfafgafad

      miten hopparit pukeutuu nykyään? käsittääkseni ylisuuret gangstafarkut ym. ei oo ollut hip hop -skenessä in enää moneen vuoteen vaan nykyajan tyyli on erilaista

    • freeballerboy

      No joo vähän tohon tyyliin pukeudun. Pikkasen löysemmät farkut mut ei mitkään sellaset mitkä oli muotia 2000 luvun alussa. Siihen verrattuna löysemmät farkut et nykyään monet pitää aika tiukkoja. Kans sillei ylipitkät lahkeet, skedekengät ja huppari joka mieluummin vähän liian iso ku pieni. Mut ei todellakaan läheskään mikään järjettömän iso mitä joskus jengi käytti. Ja tietty lippistä käytän tai pipoa mut nyt on vähän liian kuuma siihen eikä huppariakaan oo tarttennu viime aikoina. Lähinnä toi et farkut on jonku verran keskimääräistä väljemmät. Löytyy tiukemmatki farkut mut tykkään käyttää vähän väljempiä ku ne on rennommat ja nyt on ollu aika kuuma niin tiukat farkut hiostaa liikaa. Enkä kuitenkaa ikinä käytä shortseja.

      • dssvsfsf

        pidätkö kans semmost vähä pitempää löysää t-paitaa?


      • freeballerboy
        dssvsfsf kirjoitti:

        pidätkö kans semmost vähä pitempää löysää t-paitaa?

        En oikeestaan. T-paidat ja pikeepaidat joita käytän ei oo mitenkään yli isoja tai liika pitkiä. Hupparit on rennot jotain L kokoa mut ei nekään mitään mega isoja sentään. Eli en sillei 100% hoppari tyyliä edusta mut sinne päin. Oon 19 ja aika samaa tyyliin oon pukeutunu pidemmän aikaa. Ja skeittaan, talvella snoukkaan eli se vaikuttaa kans tyyliin :)


    • AOCERI

      No tyyli on Raw blue farkut ja huppari ihan perus kamat

    • jep kyl hopparityyli rulaa vuodest toiseen... ite pidän farkkui kokoo 40 tai 42, vitu isoi pitkii paitoi ja huppareit, lätsää. ja housut roikkuu vitu alhaal totta kai, itse asias nii alhaal et ei pahemmi taida kellää olla samal tyylil. vyö ei o kaukana polvist meikäl! ja bokseritkaa ei kovin korkeel. mis kohal te muut roikotatte?

      hyvä kyl et löytyy edes jonku verra kunno oldskool tyylin edustajii täält! koht ollaa sukupuutos suomes.

      • wrgwsg

        kai tajuat että tuollainen pukeutumistyyli ei ole enää pitkään aikaan ollut suosittu hip hop -kulttuurin edustajien keskuudessa? tuollaiselle 2000-luvulle jämähtäneelle lähinnä nauretaan


      • yjfj

        miust ne on just tosi hyvän näkäset jätkäl ! uh


    • Yo123

      meitsi on 28 ja oli kuule lökät fubun pöksät 2000-luvun alussa joku pari vuotta sillä menolla ja sit sen jälkeen normaaleita farkkuja ja muit housui. ja roikottaa pitää edelleen ja se on ainoo real tyyli eikä mitää homotyyli kireit farkkuja kuten ne nykyään. naurettavan näköstä ja sit viel ku paljastaa nilkkansa iha speden näköst. housujen lahkeiden pitää mennä haitariksi nilkan päälle ja skede stiflat jalkaan myös

      • lökätyylimuotiin

        oikee asenne jäbäl! pidäks vielki sit löysii housui? kui alhaal roikotat? ite oon 15 ja todellaki housut roikkuu vaik aina siit saa kuulla esim koulus ku en o sellane gayswag


    • hasaL

      Farku Lökärit ne ovat vaa niin rento jalassa :)

      • dickiesjäbä

        todellaki lökärit o parhaat.. mitä lökömmät sen paremmat. dickiesit o kans asialliset, vähä sellast old skool gangsta tyylii. roikotaks paljo?


    • Lökäri2016

      Just oikee meininki! Antakaas kikkei ja skypei jos löytyy :) Ois jees jubailla aiheest lisää ja vaik vaihella kuvii kans

    • Mäkin pukeudun hoppityyliin löysiin farkkuihin ja huppareihin sekä skedetossuihin. Itse oon tosiaan tyttö ja ei haittaa muiden kommentit mua ;)

    • micmacskede

      Micmac farkut ja abibas splöijönit!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      45
      3101
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2023
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1482
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1365
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1341
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1251
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1161
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1095
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe