Miten "signeeratte" itse tehdyt kortit? Eli jos laitatte kortteja myyntiin miten merkitsette ne teidän tekemiksi. Olisiko leimaaminen hyvä?
Vastaukset 1
Jos sinulla on leimasin, niin kai sitä voi käyttää.
Inge Löök, tuo ihana mummo -taiteilija, signeeraa kuvansa/korttinsa aina johonkin kohtaan itse kuvaa. Signeeraus ei ole erityisen näkyvä, se on yleensä aika haalea - vihertävä tai jotain, ja asettuu aika kivasti ja huomaamattomasti itse kuvaan, mutta jossain kohdassa se aina näyttää olevan. Googleta kuvahaulla niin näet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592