Lapset lentäneet jo pesästä, mitäs nyt?

näinkömeillekäy

Olen 48-vuotias nainen ja elämässä se vaihe nyt menossa, että kahdestaan tuon ukkokullan kans tätä elämää pitäis jatkaa. Lapset siis muuttaneet kotoa pois. Näiden vuosien saatossa elämänarvot muuttuneet itsellä ja miehellä. Tunne " kuka tuo on" tullut tutuksi, kaljottelu lähinnä tärkeintä kumppanin elämässä. Itse olen taas enempi terveitä elämäntavoista tykkäävä, liikunnallinen nainen, tosin osaan itsekkin irroitella välillä ja niin mielestäni pitääkin. Onko muita samassa tilanteessa olevia kohtalon tovereita? Olis kiva vaihtaa ajatuksia ja parantaa maailmaa...

5

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkaayhdessäpaljon

Valitettavasti kovin usein parisuhteessa käy niin kun on ihastuttu ja lapset ovat pieniä, että arjen pyörittäminen vie kaikki voimat ja kotona käydään lähinnä nukkumassa. Ja tuo kuvaamasi tilanne, että lapset lähteneet ja tunne, että enhän minä edes tunne tuota, kenen kanssa elän.
      Nyt kannattaisi panostaa parisuhteeseen ja lähtekää yhdessä omalle lomalle ja tehkää siitä mieleisenne. Teidän pitäisi späästä siihen tunnetilaan, jossa olitte kun löysitte toisenne. ELi vähän muistelua menneistä ja muita asioita niin se rakkaus herää henkiin.
      Huomioikaa toisianne ja vaihtakaa suukot niin aamuisin kuin iltaisin.
      Sellainen käytännön asia, kuin se rakkauden tunnustaminen ääneen eli minä rakastan sinua on asia, joka kannattaa sanoa ääneen, mikäli todella niin tunnet sydämmessäsi.
      Nytten Teillä on vaihe, jossa Teidän rakkaussuhteenne muuttuu paljon syvemmäksi ja paremmaksi.
      Tehkää yhdessä jotakin, harrastakaa yhdessä, niin se yhteinen aika tukee teidän parisuhdettanne, jotta se ei menisi karille.

• näin

Hei, minua kiinnostaisi kirjoitella kanssasi elämän kiemuroista. Jos sopii, laita mulle sähköpostia. Osoitteeni on [email protected]. T. Kimmo

• Eki321

Moi. Jos pelkkä sähköpostikirjeenvaihto käy ni olen aina valmis. Olen 61 v. rekkakuski evp. Muutin pari vuotta sitten emännän kotitaloon Tuppukylään ja remonttia hääränny jo sen pari vuottaa. Sp-kirjeenvaihto olis kaiketi ihan kiva juttu. Enpä ole tosin koskaan harrastanut. Mun os on erik2leikari@gmail. Terv. Eki

• ukkosi

Ota luutasi ja lennä kanssa pois.

• Nainenuusi

Samassa tilanteessa lapseni muutti ja olisi kiva tutustua mutta missä vaikutat itse olen Uudeltamaalta. Myös 48-v nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6148
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5617
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2649
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2066
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1778
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      124
      1717
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1613
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1187
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      998
    Aihe