Huom. Vain koteihin joissa on jo kokemusta kotiloista, tai sitten otat vastaan hoito-ohjeeni ja lupaat käsi sydämellä noudattaa niitä! Ethän osta huviksesi, vaan antaaksesi kauniille ja herkälle eläimelle kodin. Kotilot ovat kasvaneet porukassa, joten myyn joko vähintään kaksi, tai sitten uudeksi asukkaaksi valmiiksi asutettuun terraarioon. Näin ne ovat aktiivisempia ja pääsevät elämään täyttä elämää.
Hinnaksi tulee pari euroa kappale plus postikulut, tai vähemmänkin jos ostat monta. Neuvotellaan! :) Varsinais-Suomen alueella voi onnistua tuonti tai noutokin.
Kotiloiden "Iskä" landsnails.orgista, keltakuorinen, A. fulica rodatzina myyty. "Äiskä" lemmikkikaupasta mutta silti erittäin iso ja vahva fulica jossa kaikkia värejä valkeasta vihreään, ruskeaan, punaiseen... Huomatkaa siis että kumpikin vanhempi on fulica, ei ole kyseessä ongelmallinen kahden lajin risteytys vaan kaksi eri värimuotoa.
Poikaset ovat vilkkaita, hyväkuorisia ja hyvin syöviä. Osa on keltaisia, osa hyvinkin raidallisia. Osa on tullut jo sukukypsiksi mutta munia ei pitäisi kuulua hirveästi ennen joulua. Voit esittää toiveita kotiloiden kuoren pituudesta ja väreistä.
Kommentoi sähköpostiosoitteellasi ja mahd. kysymyksilläsi joihin vastaan sitten mailitse.
Akaattikotiloita myytävänä hyvään kotiin
Etanuuteni
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683199
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682942On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591576