Olet surkea luuseri ja halusit lapsestasi vain kotihoidontuet ja muut etuudet etkä edes huolehtinut lapsesta. Tytön hampaat mätänivät suuhun kun sain hänet itselleni. haukuit minua huonoksi äidiksi ja aloin masentua. olit väärässä minusta. Minä en ole huono äiti ja minä kyllä löydän ihmisen rinnalle joka aidosti rakastaa minua, olen jo löytänyt mennyt naimisiin ja saanut lapsen jota jumaloin.
Et soita lapsellesi etkä ole kiinnostunut hänestä yhtään ainoastaan sukulaisesi haluavat nähdä häntä ja ostavat lahjoja. Olet inhottava kuvottava ihminen ja sinun ei tarvitsisi ikinä sanoa olevasi tuon hienon tytön isä. Hän on huolellinen, rakas ja älykäs ja se ei ole sinun ansiotasi vaan minun. Minä ja mieheni olemme hänelle antaneet rakastavan kodin ja turvaa... miten kehtaat sanoa itseäsi isäksi...
Ikävä sanoa kenestäkään ihmisestä näin: toivottavasti maa nielee sinut, eikä sinusta ole enää huolta toisille.
aah kylläpä helpotti
"purkautuminen"
pimnytpaukkuu
0
80
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371343- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.52662- 60651
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39517
- 63503
- 16497