Ulkopuolinen kysytty: Miten sikiön kiinnittyy?

SamannäköisyysSinde

Mitä te teitte töissä?

Koulurauhan häiritseminen

Lapsiraskauksien nussiminen sosiopaatilla
Lapsiraskaudet
Esteettisesti steriili ja muut kansainväliset, turvallisuuspoliittiset uhat

Ammattikoulu

- Te olette häirinneet hyvin sairaasti koulu-rauhaa.

SINI; ja allekirjoittanut, ulkopuolinen, bionisuus, silminnähtävä, tasa-arvoton, ja humaaniton:
- En ole.

Koska olet opettaja, et ole omaksunut, seksuaalisesta väkivaltaisuudesta, tai viestikeskuksen puuttumisesta, ettet lainkaan ole, yleis-sivistyksen siirtymiseen, tai sen arvomaailmaan sidottu, tai muu humaani, käyttäytymisen osin, tai muu kytketty, yleis-sivistys, tai sen siirtymisen arvomaailma, sen käyttäminen, hektisesti, ylikorostavan, osoittamisen ja ohjaamisen, naisen kehon olemuksen käyttöön, joka on itsekeskeisyyden, omaan valtaan tavoittelun, sijasta, kivun poisto, hyvinvointi, ja terveyden osa-alueiden pitkä-aikainen säilyttäminen, osallistumisena, turvalliseen miljööseen, myös seksityö-ohjelma.

Lapsiraskaus on kovin hyvä kehitystehtävä, naisten aggressioiden, hillitsemiseen, hallitsemalla.


Mies: Ei ole äiti.
- On.
Ulkopuolinen nainen

... mutta henkensä pakenemiseen

Koska jokaikinen sisareni on kuollut, hysterian levittämisenä, normittoman perheseksityön teetättämiseen, pakkotyönä, lapsenkasvatuksen pyytämisenä, palvoen, rankaisuhakuisuuden täyttymyksenä, tai muun sellaisen porttimallin, oikeus.
Koska se on kielletty.

Ei lapsi elä turbulenssi hektisyyden kohdistamisena, syntymänsä jälkeen, terveyden osa-alueiden pitkä-aikaisen säilyttämisen arvomaailmana, osallistumisena, turvallinen miljöö, tai sen toiminta.
Ei hän pidä sellaisesta, pitkä-aikainen, pakanuus, mielivalta, omaan etuun tavoitellen,

"No, eihän sitä nyt saatana, sitten pidetä!"

Milloin sä olet synnyttänyt?
"2002 syksyllä"
Syksy: 2001

Miksi te saisitte, pitää terveyden hoito-ala, siellä?
Pakkomielteinen, ulkoinen vuorovaikutus, ulkoinen maskuliinisuuden täyttymys

Ei sinä et pidä mitään hallintoa! Sini
Nainen: Mä en saakaan, mennä minnekään.

Irtolaisuus-teema on kielletty, ja vaihdettu, eutanasia-teema, ja eutanasia-merkintöjen asettaminen, on kielletty.

Koska tämä on huomattavasti, parempi synnytys-malli.
Terveisin Sini

Nainen: Jaa. Eipä ollutkaan, väkivaltana, analyyttinen.
Verotus tai sen pitäminen

Paikallislehti: 12.8.2015
Etusivu, otsikko: "Lohtajalla huoli terveyspalveluista."
Mies: En minä saatana, saa pitää, sitä..
- Hän tarkoittaa ammattikoulua.
Allekirjoittanut: Hän raukka, yritti, vielä oikeuttaa, Sillä, Siniltä, porttimallin, pitämistä, ammattikouluna.

Ei kyllä tämä nyt lopetaan, heti, tämähän on kauhea järjestyshäiriö, eikä työhönkään pysty.
Terveisin Sini
- Ei kyllä, tämä nyt jumaliste lopetetaan. Terveisin Sini
Hän mies, tumma ja näin, hektinen, on pigmentistöllisiä, arvomaailma ja sen edellytys, tumma *
- Eikö Sinilläkään ole?
En minä saa pitää lasta poliisista, koska olen työssä, ja toimi, ammatti, tai harjoitan, sitä.
Se on myös muiden tulevaisuuden luomiseksi, ei lainkaan, assosiaation tuottamisen, pitkä-aikaiseksi, jatkuvuuden tila, sen palvomisena, pyytäen, oikeuttaen.
Eikö lainkaan saa?
Nainen, transvestismi, sairas:

Ei.

Kts. "Kuule, kun mä olin sen verran nuori, että mä jaksoin, sen sitten itse."
Kts. Zarathustralaisuus, heijaste-siirto tai sen pakkotyö, lapsi tai uskonto, pakkotyö

- ei syrjintä!

Ja sikiö kiinnittyy, arvomaailmalla.
- "Eikö saa pyytää?"
Transvestismi-nainen

Sairaalasta, soitetaan.... Meistä otetaan teuras-steriliteetit.
Mies: tai sairaalasta soitetaan: Meistä otetaan, teuras-steriliteetit.
- Niin, mä...
En jaksa olla töissä, tai jaksa tai jotain....


Koska kansainvälinen, uskonrauha, ei eroa laista, hektisyys, painostaminen, ihmisen seurailemisen oikeuttamiseen, Teidät, mainitaan tässä; Lohtajan Kunta, Isorinne- ja sen nimen käytöstä, Suomen Mielenterveyden keskusliitosta, vastenmielisenä ihmisen eri arvoistamiseen, pyrkivänä, origottomuutena, sen väkivalta-liitto, ihmisen pakonalaisena pito, ihmisen kuljettamisen oikeuttamiseksi, pyrkien

Sini: En ole suomen-ruotsalaisia.
Väkivalta-liitto
Defenssi
Toimi: kehon olemuksesta ostaminen
On kielletty, Ruotsin lakina, Suomessakin, kansainvälinen pankki-toiminta, tai muu seksuaalisuudeton, näkymätön, tai nimeke, tai toiminta epätodellisuuden kupla, kivun kohdistaminen, naisen kehon olemukselle, julkisen rasismin, julkisen etiikan, tai muun sellaisen, käytössä, porttimalli, on kielletty lakina, kansainvälinen uskonrauha, humaani, ja ihminen, ulkopuolinen ympäristö, ja seksuaalisuus kuten tunne-aukostomalli, ja hetkellinen, sisimmätön hengettömyys.
Ei näkymättömyys, julkisen rasismin ylikorostaminen.
Ei lainkaan, painostaminen, näkymättömyyden oikeuttaminen, tai muu defenssi.

Sikiön kiinnittäminen, tapahtuu, arvomaailmoilla.
Hän ei ole ostettavaksi, kehon olemuksen käyttämisen oikeuttamiseen pyrkien.

Mies, poliisi: Osaan ulos.

Myös eläimeksi siirtämisen oikeuttamisen tavoittelemiseen, kuten sukupuolenvaihto-tilat.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SingneeraustilaSinde

      Vastaus: En saa valitettavasti, pitää terveys-asemaa, koska sairastatte, inhimillittömästi, myös pakkomielteisesti, tai addiktio-sairaasti, ulkoisen vuorovaikutuksen ohjelmaa, sen käytön mieltymys, tai ihanne, päällekaraten, assosiaatio-kaarien kehittämättä jättämisenä, sen ihanteena, ylläpitämällä, vain uskonto, moraalista, julkista etiikkaa, myös katolilaisiin sitä ulottaen, sen ongelmana.

      Ylläpitämällä, vain uskontoa, assosiaation tuottamisen jatkuvuuden, tilan, pitkä-aikaisena ihanteena, joka ei ole raskaus, tai sitä käyttäen yllykkeenä, syrjintänänne, laiminlyöden uskonrauhan, kansainvälinen, tai henkilökohtaista elämää, sen arvomaailma, laiminlyömällä, vankina pitääksenne


      Mutta he eivät ammattikoulu, opiskelijoina, ole raskaana
      Mieltymys, mieliteko tai ihanne: Sosiopatiapoistotta, feministisyyden osa-alueiden poiston, oikeuttamiseen pyrkimällä, sen ihanteena, uskonnollinen, ulkoinen vuorovaikutus, jota ei ole.
      Suomen laki on kieltänyt sellaisen.


      Sosiaalityöntekijänlapsi: En minä saakaan, tätä.
      Nainen: Odotatko vähän aikaa... ?

      Vastaus: Ei myös muutoin, on oikeus, saada lapsia.
      Mahdollistaminen, sisimmällinen tasapainon ohjelma, ja aerobisen elimistön, sen lihaksiston, psyykkisen kivun poisto, sen tuoton kiellon osin, esimerkiksi, lihaksiston siirtämisen mahdollistaminen.

      ja kone ei halunnut julkaista tätä
      Otsikko: Entä oletko nähnyt AA-ryhmää?

      Ei ihmiskäsityksen muuttaminen.
      Nainen: Joo. On.
      - Nämä löytyikin tässä heti.

      Pakkotyö: Velvoite, lapsen kehitysolosuhteiden, rakentamisen, pakkotyö
      Ulkopuolinen, väestönsuojelu-ohjelma, ulkoinen maskuliinisuuden täyttymys, naisella, ulkoinen naiseus, ulkoinen fasistisuus, ulkoisen kauneuden arvomaailman puuttuminen, ulkoinen assosiaation tuottamisen jatkuvuus-tila, sen pitkä-aikainen ihanne, ulkoinen naiseus, voimankäyttö, kontakti-oikeus, ja sen kokeminen, lupa, kehon olemuksesta ostaminen pakkomielle, seksiorjien tai muun sellaisen tavoittelu: auktoriteettiharha, ja sosiaalityöntekijään vedoten, seksityön tekemättä jättäminen, ja muu osallistumattomuus, addiktioiden levittäminen, henkilötietojen jako, luonnon tasapainon ylikuormittaminen, tai muu osallistumaton, turvallinen, miljöö ja arvomaailmat, pakkomielle, addiktoiden, kaltainen ulkoinen vuorovaikutus, tai kansantalous, pankki-toiminta, tai vankina pito, kehon olemukselle, naiseen kohdistaen, kivun tuotto pakonalaisena pito, tai sen oikeutta vaatien vankina ihmisen seurailun, oikeutta, pitämällä, säännöin naisen valvominen, tai eristäminen, lapselle kuolemaa tuottavasti, yleis-sivistyksestä, vihamielisenä, väkivalta-teon hakuinen, henkiparantamiseen vedoten, pakotteena joukkosuggestion tuottamisen laiminlyövästi, käyttäytyen, miesten yleiskunto-nostojen pyytämisen oikeuttamiseksi, pyrkimällä, käyttäytyen, yliluonnollinen, paranormaali, naisen kehon olemukselle, osto-yritys hakuisesti sisäiseen avioliittoon, juridinen malli pyrkimällä, palvelijaksi tekemisen hakuisuudella, hallitsemiseen

      Eräs nainen, Tuulia-nimi: -Eikö mulla, olekaan, tässä oikeutta, olla "maskuliinisuuden täyttymys"?
      Ei ole.


      Mä olin sekoittanut, että tästä saa, kehitystehtävän saatana....
      Mies

      Ei.

      Kts. Kuvateksti: Nimien etukirjaimet, puumerkintä, S. A. joka en ole nimeltä koskaan, ulkoisen, inhimillittömän, ja uskonrauhan, kansainvälisen, loukkaamisen oikeuttamisesta pyrkien, uskonnollisesti vankina pitäen, pakkotyönön lasta, tai hänen käyttämisenään, kehona, olemukselta, osallistumisena, väestöntiheys-ohjelmaan, velvoitteena, väestönsuojelu-ohjelmaan osallistuminen, täysi-ikäistä koskien, tai siten mielivaltaa oikeuttavasti, ulkokultaisuuden, teennäisyyden, ja epäaidon ohjelmaan, pyrkien, laitoshoidon puuttumisena, steriliteetin levittämiseen ihmisen seurailuun käyttäen sitä, ihmisen tulevaisuuden tuhoamisena, tai sen mieltymyksenä, tajuttoman kuljettamista, halventavana oikeuttaen, steriliteetin levittämiseen pyrkien populaatioon, naisen sukupuolen halventaen, lapsena vankina pidettynä pakkotyössä, heidän inhimillittömän, sukupuolenvaihdoksellisuuden tapansa, sisimmällisen tasapainon-ohjelman laiminlyömisen oikeuttavasti, mielivaltanaan, feministisyyden osa-alueita ulkoisesti oikeuttavaksi vaatien, virheellisesti, auktoriteettiharhana, järjestelmänä sosiaalityöntekijän lapsi palvontaan käyttäen, ulkoista vuorovaikutustaan eläimiä kiduttaen, tai suurikokoisuutta eläimelle aiheuttaen, tai ihmistä kohdellen, tajuttomana näin, seksuaalisuudeton, painostamisella, hektisyys, hyökkäävästi, sekavuus-tilassa, kolibri-elettä käyttämällä*, naisen kehon olemukselle, väkisin maaten, tai raiskausta yrittäen origoton, näkymättömyydestä, porttimallin oikeuttamista pyrkien *


      Oletko sä ollenkaan syntynyt eläimestä?

      En varmastikaan ole, väkivalta, rankaisuhakuisuuden täyttymyksen, sen himosta, oikeuttamiseen, pyrkivästi.
      En varmastikaan ole.
      Terveisin aito
      Sini Niemi
      *
      Mies, tumma, samannäköisyys: Saan, mää olla, mun lasten osin.


      Tämän aamupäivän osin...

      Suomen-ruotsalainen: En saa koskaan puhua kieltäni.

    • IhmisenseurailuSinde

      * Yritit lähestyä, sosiaalityöntekijän lapsi palvontana.

      Ette saa käyttää sellainen defenssi, tai muu äitiys: pakonalainen, seksuaalisuudeton.
      Korvaamaan häntä, tai hänen asemaansa, tai hänen sisariaan, hysteriaa levittäen.


      Te ette saa pitää perimää.


      Mies, poliisi, Å-niminen:
      - Ollaanko me tämäkin jo kokeiltu?

      Kyllä.
      - Niiltä osin, kuin se on mahdollista, kun olen sairaalan, henkilökuntaa, työskennellen.

      Mies, Vesa, poliisi: Niin, siellä, poliisissa, siellähän, ei ole lapsia.

      Sini, allekirjoittanut: Eikö?

      Ei te ette saa pitää lasta.

      Origoton, oppimisvaikeuksisten ryhmien pito, ei ole laillista, tai oikeus, naisen kehon olemukseen, tuotettuna, kipu, hektisyys, painostaminen, kolibri-ele, ihmisen seurailu, julkinen, alastomuuden kunnioittamatta jättäminen, koskettellen, tai pakkotyö.

      Me emme nosta, tai osta rahaa.


      Mies, ulkopuolinen: "Mikäs Samuli, nimi tämä tällainen on?"

      Eli te ette saa pitää nimiä.
      Eli te ette saa oikeuttaa, epätodellisuuden kupla, sosiaalityöntekijän lapsi palvonta,

      En ole syntynyt, eläimestä eläimeen.
      En ole syntynyt, eläimestä, ihmiseen.
      En ole syntynyt, syntyperätön, singneeraus-tila vahvistamaton, eläimeen samankaltaistaminen.
      En ole syntynyt, huolenpidotta, sikiöhoidotta, eläimestä, ihmisenä, eläimeen, tai siirrettäväksi.

      Sellaista oikeutta ei ole.


      Nainen: On kyllä kaupunki järjestyshäiriö.

      Mutta sellaista, kontakti-oikeutta, lupaa voimankäyttö, tai sen ulkopuolinen, velvoite, lapsen kehitysolosuhteiden rakentamiseen, myös pakkotyö, tai seksityö, ulkopuolisena voimankäyttönä, johtamisena hallitsemiseen, ei ole kontakti-oikeus, tai väkivalta, tai muu sellainen, laiminlyövä.

      Å-sukuniminen, suomen-ruotsalainen mies: joka mielestäni, hyvin törkeä, lain rikkominen
      S niminen, Sini, etunimi, sisar, kätkyt-kuollut ja hänen hoitonsa, hyvin sairas, tai törkeä, laiminlyönti
      - joka on mielestäni hyvin törkeä, laiminlyönti ja virhe

      Kuurojen liitto ja ammattikoulu

      - Millä lailla mua seurataan kuurona?
      Nainen: ulkopuolinen
      - Ihmis-uhrautumattomuutena, hänelle syöntiin.

      Te olette laiminlyöneet, erityis-ryhmän pitäminen, lakiin, tasa-arvo, syrjintä, oikeuttaen, ihmisen seurailu, laiminlyövä hektisyyden kohdistaminen, ulkoinen vuorovaikutus-ohjelma pyytäen, osallistumaton, persoonakehitysohjelmiin, eristämisellä, väärinkäyttönä, laiminlyövästi, pyrkimällä, oikeuttavasti, ylikorostava osoittava, ohjaaminen, sen oikeuttamisena pyrkien, viestikeskuksen käyttämiseen, aistikeskuksen tuhoamisena, aggressioita, käyttäen, niitä poistamatta jättäen,

      SINI: Så, här det kommer, yrkeskolan...
      - Det är totallt-förbjudet.
      Så det plats är här, och det sexenväxla är totallt-förbjudet, till sosiopati, till någon annat, med den här auktoripsykosen, eller tittat efter på någon människan,

      Tämä on kielletty heidän pakkotyönä.
      Myös yhteys, sosiaalityöntekijänlapsipalvonta, sen ylläpitäminen, assosiaation tuottamisen jatkuvuus

      Nainen: Mä en saakaan pitää täällä, kun mä en täällä, pillu lutkuttaen ole, lapsia, sisimmätön koolla kilpaileminen.
      - nainen: Alistuminen.
      Te ette ole oikeuttavia, tai oikeuta, moralisointi, ylikorostunut, hyökkääminen, feministisyyden osa-alueiden poisto, sisimmällinen sekavuus-tilojen poiston laiminlyöminen.
      Te ette saa kehon olemuksesta, ostaa, ominaisuus: terveyden osa-alueet, tai pitkä-aikaisen säilyttämisen kokeminen

      Koska ette tee osallistumisena turvallinen miljöö, seksityötä, pitkä-aikaisesti, alueella.

      Å-mies: Odota, minä voitan...
      - Tämä olikin, sosiopaatti.
      S- nainen: Odota..., minä voitan..
      - Tämä olikin, sosiopaatti, mulkvisti.
      Hän jonka kanssa asun, ei ole.

      Kyllä. Olen sosiopaatti.
      - Siksi on sosiopatiapoisto, ei naisen sukupuolen tai aseman, halventaminen.

      Mies, Å: Miten nainen voi asua yksin?

      Sini, niminen nainen: Ei kun minä sairastun, psykoosiin, ylivirite-tila, sikiön pito.
      Milloin osallistut, muille ihmisille?
      - Ei kun, minä sairastun, normaalista, kehitysvaiheesta, kehitystehtävä, ammattitaidoton, kuurojen liitto, tai tiedotus, ammattitaidoton, ohjattu: syrjintä,
      auditiiviseen, pitkä-aikaiseen kuuloaistiharha, psykoosiin, enkä ole kuuro, eleistön hajoamisena E^*

      Nainen: Meidät tapetaan, heti, jos me ohjataan sitä kieltä, kun me ei olla kiitollisuuden tilassa.
      - Anteeksi kauheasti.

      Sitä ei saa ohjata, kun sä et ole kiitollisuuden tilassa, hänelle, sä olet julkisen rasismin autismissa. Ulkopuolinen nainen
      - Te ette saa ohjata.

      Sini, S-niminen nainen, ja hallinto, turva-hallinto, kansainvälinen, tai muu sellainen, oikeuttava, kansainvälinen turvallisuus-ala: Tämäkö on teidän, nimi tämä kiitollisuuden viittoma? Ja onko erilaisista vammaiskielistöistä, heidän erityis-ryhmästä, erityis-ongemia? Mielestäni on...

      Tämä ei ole irtolaisuus *

      Mies, Å-niminen: Ei. Ei saa.
      - Ei.
      - On. on, on.

      Ympärivuorokautiseksi julistetaan, seuranta, kuolemantuomittu, sun kehoon tavoittelu.
      Mies, suomen-ruotsalaisuus



      Ja sinunko henkiparantaminen tämä on, ylirasite-tila, työ?
      Ulkopuolinen nainen, ja Sini

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe