Auttakaa!!!

Poika14vee

Olen 14 vuotias poika ja vedin edellis päivänä ekaa kertaa esinahan terskan taakse. Nyt en enää saa sitä takasin ja terska on tosi herkkä! Onks tä normaalii ja kauanks kestää et terska tottuu olee paljaana housuissa?

16

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plörts69

Jaa. Ei kine.

• perus13veepoika

Itellä osittain sama juttu. Terska on tosi herkkä ja esinahan takasin saaminen on joskus vaikeaa. Kannattaa vaan yrittää vetää se takas. Kerro mullekki jos se on jotenki mahollista totuttaa :D

• Apua-löytyy

Kyllä sen saa menemään takaisin kun laittaa peniksen kylmään veteen tai ottaa kylmää suihkua penikseen. Terska silloin pienenee ja esinahka tulee helposti takaisin. Sinulla on ehkä pikkasen normaalia isompi terska jolloin näin helpommin käy. Minulle tuttu juttu muutama vuosi sitten. Terskani on halkaisijaltaan 5 cm. Venytys on auttanut ja nyt kulkee helposti päälle tai pois.

• rj69

homo

• trw4yu46jr

On sullakin varmaan hauskaa, kun oot päässyt nettin uudella puhelimella, jotta voit homotella muita...

• Peura69

Suosittelen leikaamaan peniksen irti!

• KoirankynnenLeikaaja

"LEIKAA" vaan itse.

• poika12vvvvvvvvvvvgj

jos vedät käteen kunnes kyrpäsi seisoo niin se yleensä auttaa :) ainakin mulla, jos välillä jää jumiin tai tarvii putsata smegmat pois :P

• tähtimerkkinimi

Totut kyllä siihen että terska on paljaana, joten ei paniikkia, anna olla vaan tolleen.

• Sen olisi tarkoitus liikkua melko helposti eteen ja taakse. Jos se ei onnistu, niin esinahka voi olla liian tiukka. Ja jos et millään saa sitä takaisin eteen niin se on kyllä ahdas ja voi aiheuttaa ongelmia.

• sunnuntainaamuvirkku

On tottakai normaalii että paljas terska tuntuu alkuun kipeeltä tms. Jos meet vaikkas kävelylle niin saatat osittain tottua reilun puolen tunnin aikana. Tosin saattaa alkaa valua pikkuisen spermaa koska terska saa hankausta. Kokonaan siihen paljauteen ei totu koskaan mutta tuntemus muuttuukin ajan myötä erilaiseksi. Paljaan terskan hankautuminen ei jossain vaiheessa enää tunnukaan pahalta vaan enempikin hyvältä. Sen takia just moni pitääkin terskaa paljaana. Moni saattaa nyt nauraa tälle mutta itsestäni se tuntuu ja myös näyttää jollain tapaa miehekkäämmältä.

• evun

'Näyttää miehekkäämmältä'? Kuka sun kyrpää vaatteitten läpi näkee?
        Ja lisäks esinahka on olemassa siks jotta se suojais terskaa hankaumilta ja tulehduksilta ja pöpöiltä. On aivan jälkeenjäänyttä olla koko ajan esinahka alhaalla koska se ei ole niin tarkoitettu.
        Mut mitä se mua liikuttaa mitä te jälkeenjääneet teette. Tehkää mitä tykkäätte. Ite en haluis et terskast tunto lähtee.

• yksijälkeenjäänytlisää
        evun kirjoitti:

'Näyttää miehekkäämmältä'? Kuka sun kyrpää vaatteitten läpi näkee?
        Ja lisäks esinahka on olemassa siks jotta se suojais terskaa hankaumilta ja tulehduksilta ja pöpöiltä. On aivan jälkeenjäänyttä olla koko ajan esinahka alhaalla koska se ei ole niin tarkoitettu.
        Mut mitä se mua liikuttaa mitä te jälkeenjääneet teette. Tehkää mitä tykkäätte. Ite en haluis et terskast tunto lähtee.

Käytän läpinäkyviä vaatteita joten siksi kyrpäni näkyy. Vitsi vitsi, haittaaksse?

Toisekseen pöpöt yleensä viihtyy just kosteassa ja lämpimässä (esinahan alla).

Hyvä että jälkeenjääneiden tekemiset eivät liikuta sinua. Itse en pidä esinahkaa alhaalla, vaan poissa terskan päältä.

Sinullahan ei varmaan myös ole silmälaseja, lävistyksiä, kehokoruja, tatuointeja, hiusgeeliä, deodoranttia tai huulirasvaa "koska niin ei ole tarkoitettu". Eihän?

Kiitos kun me jälkeenjääneet ihan luvallasi saadaan nyt tehdä mitä tykätään. Minä haluan että tunto lähtee terskasta, saan siitä pari minuuttia lisää kestoa yhdyntään. Eikä tule niin herkästi vahinkoseisokkeja esim. uimahallissa.

• freeballerboy

@sunnuntainaamuvirkku Pidätkö siis useikin tarkotuksella terskaa paljaana esim kävellessä? Oon joskus koittanu enkä kyl pysty ainakaan farkuissa pitää esinahkaa takana niin et paljas terska farkkuja vasten. Piti saman tien kääntää esinahka takas suojaks. Tietty vois koittaa tuulihousuissa terska paljaana koska ne on väljät ja tosi pehmeetä kangasta sisäpuolelta. Aionkin testaa tota ihan kohta :p

• terska_paljaana_aina

poika14vee, joko terska on tottunut olemaan paljaana?
      freefallerboy, joko olet testannut pitää terskaa paljaana pehmeiden housujen kanssa?

• freeballerboy

Oon testannu terskaa paljaana pehmeempien housujen kans. Adidas verkkareissa ja joskus aiemmin koitin tuulihousuissa. Jotenkin onnistuu farkkuihin verrattuna ainakin vähän aikaa. Pidän kuitenkin silti esinahan edessä terskan suojana ja varsinkin koska eniten käytän farkkuja. Tietty joskus seisokissa terskaa on hieman esillä mut ei kokonaan. Talvella testasin lumilautailu housuissa joiden vuori on pehmeetä mutta sepaluksen ympäristö vähän liian kova joten ei pystyny kauaa pitää terskaa paljaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3444
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      18
      2678
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      388
      2624
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1787
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1425
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1210
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      71
      1026
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      75
      995
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      28
      819
    10. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      68
      811
    Aihe