Kaunis transihminen juttuseuraksi

Girrl

Heippa, olen nuori, mukava nainen jota kiehtoo erilaisuus. Haluaisin tutustua transihmiseen. Olet upea, olen ylpeä kun uskallat olla oma itsesi. Kenties mäkin tarvitsisin vähän rohkaisua ollakseni rohkeasti oma itseni. :) ystävyyttä haen lähinnä mutten sulje vaihtoehtoja pois. Kirjoita niin vaihdetaan sähköpostios.

11

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo_vaatimus

      Miksi pitää olla kaunis?

      • Girrl

        Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)


      • ihmelässytystä
        Girrl kirjoitti:

        Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)

        Miksi haluaisit nuoleksia muita tollei ja vieläpä jotain mieleltään sairaita henkilöitä?


    • ir.ma

      Hei. Itse olen jo 50 transvestiitti joka aloitti n 13v äidin alusasuilla. Alusasut, korkear korot ja meikki ovat kiehtoneet siitä asti. Jos haluat jutustella lisää niin spostini on [email protected]

      • Girrl

        Hei ja kiitos viestistäsi!
        Olen etsimässä kuitenkin suunnilleen ikäistäni seuraa, olen itse alta kolmenkympin.


    • Daniela5

      Heips!
      Olisin kiinnostunut tapaamaan sinut. Olen 18v poikatyttö, mutta henkisesti 32v. Tavattaisiinko?

      • Girrl

        Moi,
        Laitatko yht.tiedot niin kirjottelen sulle päin.... :)


    • Jos nyt oikeasti kiinnostaa, niin saa minun profiiliin viestillä heittää. :) (itte oon 30)

    • Scott187

      I'm 27 yrs old. I live in Helsinki. I don't see myself as a "ftm", cause I live stealth, and that's fine.
      Its just easier explaining to ppl, using that term. I speak English and Swedish most of the time.
      I also speak Finnish, but I prefer not to write in Finnish; cause it's much easier for me, to write and explain myself in English or Swedish. If you'd like to talk, we can email or figure something out.

      Ps. If you prefer to write in Finnish, it's ok.

      • Girrl

        Hi,
        Thanks for your message.Could you give to me your e-mail, please? :)


    • scott187

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe