Heippa, olen nuori, mukava nainen jota kiehtoo erilaisuus. Haluaisin tutustua transihmiseen. Olet upea, olen ylpeä kun uskallat olla oma itsesi. Kenties mäkin tarvitsisin vähän rohkaisua ollakseni rohkeasti oma itseni. :) ystävyyttä haen lähinnä mutten sulje vaihtoehtoja pois. Kirjoita niin vaihdetaan sähköpostios.
Kaunis transihminen juttuseuraksi
11
112
Vastaukset
- Outo_vaatimus
Miksi pitää olla kaunis?
- Girrl
Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)
- ihmelässytystä
Girrl kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)
Miksi haluaisit nuoleksia muita tollei ja vieläpä jotain mieleltään sairaita henkilöitä?
- ir.ma
Hei. Itse olen jo 50 transvestiitti joka aloitti n 13v äidin alusasuilla. Alusasut, korkear korot ja meikki ovat kiehtoneet siitä asti. Jos haluat jutustella lisää niin spostini on [email protected]
- Girrl
Hei ja kiitos viestistäsi!
Olen etsimässä kuitenkin suunnilleen ikäistäni seuraa, olen itse alta kolmenkympin.
- Daniela5
Heips!
Olisin kiinnostunut tapaamaan sinut. Olen 18v poikatyttö, mutta henkisesti 32v. Tavattaisiinko?- Girrl
Moi,
Laitatko yht.tiedot niin kirjottelen sulle päin.... :)
Jos nyt oikeasti kiinnostaa, niin saa minun profiiliin viestillä heittää. :) (itte oon 30)
- Scott187
I'm 27 yrs old. I live in Helsinki. I don't see myself as a "ftm", cause I live stealth, and that's fine.
Its just easier explaining to ppl, using that term. I speak English and Swedish most of the time.
I also speak Finnish, but I prefer not to write in Finnish; cause it's much easier for me, to write and explain myself in English or Swedish. If you'd like to talk, we can email or figure something out.
Ps. If you prefer to write in Finnish, it's ok.- Girrl
Hi,
Thanks for your message.Could you give to me your e-mail, please? :)
- scott187
My e-mail adress is: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1203089Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171912730Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina632172Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S2501480Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.41454Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät231326Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31181Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala3932Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115900Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103883