Kaunis transihminen juttuseuraksi

Girrl

Heippa, olen nuori, mukava nainen jota kiehtoo erilaisuus. Haluaisin tutustua transihmiseen. Olet upea, olen ylpeä kun uskallat olla oma itsesi. Kenties mäkin tarvitsisin vähän rohkaisua ollakseni rohkeasti oma itseni. :) ystävyyttä haen lähinnä mutten sulje vaihtoehtoja pois. Kirjoita niin vaihdetaan sähköpostios.

11

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo_vaatimus

Miksi pitää olla kaunis?

• Girrl

Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)

• ihmelässytystä
        Girrl kirjoitti:

Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)

Miksi haluaisit nuoleksia muita tollei ja vieläpä jotain mieleltään sairaita henkilöitä?

• ir.ma

Hei. Itse olen jo 50 transvestiitti joka aloitti n 13v äidin alusasuilla. Alusasut, korkear korot ja meikki ovat kiehtoneet siitä asti. Jos haluat jutustella lisää niin spostini on [email protected]

• Girrl

Hei ja kiitos viestistäsi!
        Olen etsimässä kuitenkin suunnilleen ikäistäni seuraa, olen itse alta kolmenkympin.

• Daniela5

Heips!
      Olisin kiinnostunut tapaamaan sinut. Olen 18v poikatyttö, mutta henkisesti 32v. Tavattaisiinko?

• Girrl

Moi,
        Laitatko yht.tiedot niin kirjottelen sulle päin.... :)

• Jos nyt oikeasti kiinnostaa, niin saa minun profiiliin viestillä heittää. :) (itte oon 30)

• Scott187

I'm 27 yrs old. I live in Helsinki. I don't see myself as a "ftm", cause I live stealth, and that's fine.
      Its just easier explaining to ppl, using that term. I speak English and Swedish most of the time.
      I also speak Finnish, but I prefer not to write in Finnish; cause it's much easier for me, to write and explain myself in English or Swedish. If you'd like to talk, we can email or figure something out.

Ps. If you prefer to write in Finnish, it's ok.

• Girrl

Hi,
        Thanks for your message.Could you give to me your e-mail, please? :)

• scott187

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      88
      1803
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      56
      980
    3. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      90
      971
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      9
      935
    5. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      200
      904
    6. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      879
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      833
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      779
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      760
    10. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      79
      756
    Aihe