Heippa, olen nuori, mukava nainen jota kiehtoo erilaisuus. Haluaisin tutustua transihmiseen. Olet upea, olen ylpeä kun uskallat olla oma itsesi. Kenties mäkin tarvitsisin vähän rohkaisua ollakseni rohkeasti oma itseni. :) ystävyyttä haen lähinnä mutten sulje vaihtoehtoja pois. Kirjoita niin vaihdetaan sähköpostios.
Kaunis transihminen juttuseuraksi
11
114
Vastaukset
- Outo_vaatimus
Miksi pitää olla kaunis?
- Girrl
Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)
- ihmelässytystä
Girrl kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)
Miksi haluaisit nuoleksia muita tollei ja vieläpä jotain mieleltään sairaita henkilöitä?
- ir.ma
Hei. Itse olen jo 50 transvestiitti joka aloitti n 13v äidin alusasuilla. Alusasut, korkear korot ja meikki ovat kiehtoneet siitä asti. Jos haluat jutustella lisää niin spostini on [email protected]
- Girrl
Hei ja kiitos viestistäsi!
Olen etsimässä kuitenkin suunnilleen ikäistäni seuraa, olen itse alta kolmenkympin.
- Daniela5
Heips!
Olisin kiinnostunut tapaamaan sinut. Olen 18v poikatyttö, mutta henkisesti 32v. Tavattaisiinko?- Girrl
Moi,
Laitatko yht.tiedot niin kirjottelen sulle päin.... :)
Jos nyt oikeasti kiinnostaa, niin saa minun profiiliin viestillä heittää. :) (itte oon 30)
- Scott187
I'm 27 yrs old. I live in Helsinki. I don't see myself as a "ftm", cause I live stealth, and that's fine.
Its just easier explaining to ppl, using that term. I speak English and Swedish most of the time.
I also speak Finnish, but I prefer not to write in Finnish; cause it's much easier for me, to write and explain myself in English or Swedish. If you'd like to talk, we can email or figure something out.
Ps. If you prefer to write in Finnish, it's ok.- Girrl
Hi,
Thanks for your message.Could you give to me your e-mail, please? :)
- scott187
My e-mail adress is: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714605Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt923746Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623293SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352359Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219