Kaunis transihminen juttuseuraksi

Girrl

Heippa, olen nuori, mukava nainen jota kiehtoo erilaisuus. Haluaisin tutustua transihmiseen. Olet upea, olen ylpeä kun uskallat olla oma itsesi. Kenties mäkin tarvitsisin vähän rohkaisua ollakseni rohkeasti oma itseni. :) ystävyyttä haen lähinnä mutten sulje vaihtoehtoja pois. Kirjoita niin vaihdetaan sähköpostios.

11

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Outo_vaatimus

Miksi pitää olla kaunis?

• Girrl

Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)

• ihmelässytystä
        Girrl kirjoitti:

Lähinnä tarkoitin sisäistä kauneutta. Mutta myöskin sellaista josta olis mukava kun häntä kauniiks sanoisi. :)

Miksi haluaisit nuoleksia muita tollei ja vieläpä jotain mieleltään sairaita henkilöitä?

• ir.ma

Hei. Itse olen jo 50 transvestiitti joka aloitti n 13v äidin alusasuilla. Alusasut, korkear korot ja meikki ovat kiehtoneet siitä asti. Jos haluat jutustella lisää niin spostini on [email protected]

• Girrl

Hei ja kiitos viestistäsi!
        Olen etsimässä kuitenkin suunnilleen ikäistäni seuraa, olen itse alta kolmenkympin.

• Daniela5

Heips!
      Olisin kiinnostunut tapaamaan sinut. Olen 18v poikatyttö, mutta henkisesti 32v. Tavattaisiinko?

• Girrl

Moi,
        Laitatko yht.tiedot niin kirjottelen sulle päin.... :)

• Jos nyt oikeasti kiinnostaa, niin saa minun profiiliin viestillä heittää. :) (itte oon 30)

• Scott187

I'm 27 yrs old. I live in Helsinki. I don't see myself as a "ftm", cause I live stealth, and that's fine.
      Its just easier explaining to ppl, using that term. I speak English and Swedish most of the time.
      I also speak Finnish, but I prefer not to write in Finnish; cause it's much easier for me, to write and explain myself in English or Swedish. If you'd like to talk, we can email or figure something out.

Ps. If you prefer to write in Finnish, it's ok.

• Girrl

Hi,
        Thanks for your message.Could you give to me your e-mail, please? :)

• scott187

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      241
      2014
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1617
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1260
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      972
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      779
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      770
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      761
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      750
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      24
      725
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe