Moi, oon 14v likka, ja vajosin nyt totaalisesti tähän. Eli kysykää mitä vaan, niin yritän vastata parhaimman mukaan. :)
Kysykää mitä vaan!
20
53
Vastaukset
- Applejack1234
Mitä mieltä olet siitä, jos poika katsoo My Little Ponya?
- Hothot
Hot
- 14vLikka
No jaah, tällä hetkellä näyttää ihan kun siitä olisi tullut niiden suosikkisarja. :D Mun puolesta katsoi mitä haluaa.
- eksynyrharrastaja
Harrastan kuviokelluntaa, geokätköilyä ja hakuammuntaa, mikä minä olen?
- 14vLikka
eksynyrharrastaja?
- 14vLikka
eksynyrharrastaja?
- 14vLikka
Oho, tuli kaks kertaa.
- Mangahullu
Tykkäätkö mangasta/animesta?
- 14vLikka
En ole mikään fani, mutta onhan sitäkin joskus katottu.
- 14vLikka
En ole kyl mikään fani, mut on sitäkin tultu katsottua.
- 14vLikka
14vLikka kirjoitti:
En ole kyl mikään fani, mut on sitäkin tultu katsottua.
Joo, nyt kyllä kone lagaa ihan totaalisesti.
- asiatekstillinen
Miksi vajosit tekemään tämän?
- 14vLikka
Koska tylsyys. :/
- 14vLikka
Kysymyksiä?
- Jusu68839281
äitinnnn
29.11.2014 23:26
dieselvindiesel kirjoitti:
Hahaha! 9 vuotta vanhaan viestiin pitää vastata... oletko dorka vai tampio?
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: “Toma sota balcu”
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan
have to- Vakkari94
Hyvä trolli. Ja vitut. Ihan vitun paska.
- huudetaanko
Huudetaanko sulle kotona? Jos huudetaan, mistä ja kuinka usein?
- 14vLikka
Joo, mistä milloinkin ja päivittäin ainakin muutamasti. :D
- vapaahoito
Ollaanks "me jo"saatu mulukkuva ????
- 14vLikka
Siis nyt en kässännyt tätä kysymystä? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779