Pulinoiden taso.

Vakkari94

Nykyään kaikki aloitukset täällä ovat pelkkiä kyselyketjuja. Minne pulinoiden taso on kadonnut?

7

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bilse

Jospa tämä buumi menisi ohi. Pitänee itse laittaa jotain hyvää keskustelua.

• toteaja-

Evakkolaiset, vallatkaa palsta takaisin niin johan loppuu kyselyt :-D

• ihmettellyt

Miksi evakkopalsta on niin hiljainen? Jollain on jäänyt pulinat auki 24/7 koska käyttäjissä näkyy koko ajan 1 tai 2 vierailijaa.. Stalkkaaja???

• Vakkari94

Olettaisin näin.

• Gjena

Pulinoiden taso laski, kun Suoli uudistui, ei siinä sen kummempaa. Vihaan, kun ei näy aloittajaa...

• Mäkin vihaan vaan jotenkin tätä yleisilmettä, liian ankea... Mutta olen jo pikkuhiljaa tottumassa tähän, tosin ärsyttää vieläkin esim. juuri toi, ettei näy aloittajaa ja se, että tää tuntuu jotenkin väljältä?

Mä olen ollut evakkopalstan puolella vähän hiljainen kun hankin itselleni Netflixin, niin on mennyt aika paljon sitä katsoessa :D Ja sitten pari päivää sitten oli vielä niin hyvät kelit, että en millään malttanut olla sisällä, koska hei, viimeistä viedään ja muutenkaan ei saatu kesällä paljoa lämpöä niin oli pakko ottaa vähän varastoon.

Muutenkin masensi vähän erinäiset asiat mutta nyt olen jo vähän paremmalla tuulella! :) Mutta silti olen alkanut varmistua siitä, että tosiaan haluan sinne psykologille syksyllä. Mutta jotenkin pelkään silti, että ne vaan pyörittelee silmiään jos menen sinne.

(PAKOLLINEN AVAUTUMINEN KOSKA FUFFE NYT VAAN KIRJOTTAA PITKIÄ VIESTEJÄ JA TYKKÄÄ HIEMAN RÖNSYILLÄ <2)

• Tosin YTHS:ällä on jokin sellainen "psykologinen neuvontajakso" mihin siis ajattelin mennä, niin tuskin ne mua käännyttää pois. Vaikutti sellaselle mihin mäkin kehtaan mennä piipittämään!

"Psykologisen neuvonnan tavoitteena on auttaa oman elämäntilanteen jäsentämisessä, tehdä itseä ymmärretyksi itselle, tukea muutoksissa ja kriisitilanteissa sekä kehittää ongelmanratkaisutaitoja."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe