Nykyään kaikki aloitukset täällä ovat pelkkiä kyselyketjuja. Minne pulinoiden taso on kadonnut?
Pulinoiden taso.
7
62
Vastaukset
- Bilse
Jospa tämä buumi menisi ohi. Pitänee itse laittaa jotain hyvää keskustelua.
- toteaja-
Evakkolaiset, vallatkaa palsta takaisin niin johan loppuu kyselyt :-D
- ihmettellyt
Miksi evakkopalsta on niin hiljainen? Jollain on jäänyt pulinat auki 24/7 koska käyttäjissä näkyy koko ajan 1 tai 2 vierailijaa.. Stalkkaaja???
- Vakkari94
Olettaisin näin.
- Gjena
Pulinoiden taso laski, kun Suoli uudistui, ei siinä sen kummempaa. Vihaan, kun ei näy aloittajaa...
Mäkin vihaan vaan jotenkin tätä yleisilmettä, liian ankea... Mutta olen jo pikkuhiljaa tottumassa tähän, tosin ärsyttää vieläkin esim. juuri toi, ettei näy aloittajaa ja se, että tää tuntuu jotenkin väljältä?
Mä olen ollut evakkopalstan puolella vähän hiljainen kun hankin itselleni Netflixin, niin on mennyt aika paljon sitä katsoessa :D Ja sitten pari päivää sitten oli vielä niin hyvät kelit, että en millään malttanut olla sisällä, koska hei, viimeistä viedään ja muutenkaan ei saatu kesällä paljoa lämpöä niin oli pakko ottaa vähän varastoon.
Muutenkin masensi vähän erinäiset asiat mutta nyt olen jo vähän paremmalla tuulella! :) Mutta silti olen alkanut varmistua siitä, että tosiaan haluan sinne psykologille syksyllä. Mutta jotenkin pelkään silti, että ne vaan pyörittelee silmiään jos menen sinne.
(PAKOLLINEN AVAUTUMINEN KOSKA FUFFE NYT VAAN KIRJOTTAA PITKIÄ VIESTEJÄ JA TYKKÄÄ HIEMAN RÖNSYILLÄ <2)Tosin YTHS:ällä on jokin sellainen "psykologinen neuvontajakso" mihin siis ajattelin mennä, niin tuskin ne mua käännyttää pois. Vaikutti sellaselle mihin mäkin kehtaan mennä piipittämään!
"Psykologisen neuvonnan tavoitteena on auttaa oman elämäntilanteen jäsentämisessä, tehdä itseä ymmärretyksi itselle, tukea muutoksissa ja kriisitilanteissa sekä kehittää ongelmanratkaisutaitoja."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779