Lukio vituttaa

Lukiorotta

Mulla ei ole siellä ketään kaveria. Oppiaineiden opiskelu ei kiinnosta paskaakaan. Ahdistus on ääriluokkaa, myös levottomuutta ja masennusta ilmenee helvetisti. En näe opinnoillani mitään merkitystä tulevaisuudessa. En keksi juuri mitään positiivisia puolia. Koko paska ahdistaa vaan niin paljon että en saanu unta tänäkään yönä :[

13

1155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ebyn

      Miksää sit menit lukioon jos ei kiinnosta? Ja kannattaa hankkii apuu tohon sun mielenhäiriöihin jos ne kerra estää sua nukkumasta.

    • lääklis

      Silloin ei pitäisi olla lukiossa, jos se ottaa noin koville.

    • lääklis

      "Ahdistus on ääriluokkaa, myös levottomuutta ja masennusta ilmenee helvetisti."

      Onko tämä lukion vika?

    • TheHorizon

      Mul on aikalailla sama juttu... Mis asut, tai voitais ehk jutella ja sillee?

    • älähuolehi

      No kuule se helpottaa, ennenkui huomaatkaan niin sun päivät on jotain 2-tuntisia ja sit sulla on loppuvuosi "vapaata" kun pitäis lukea kokeisiin.

    • Lukiorotta

      Sori että kesti vastata, viikonloput vaan on niin ihania rauhoittumis hetkiä jolloin ei tee mieli edes ajatella lukiota. Menin lukioon koska vaihtoehtoina tässä kaupungissa oli lukio ja ammattikoulu. Ammattikouluun en todellakaan ole menossa kiusaajien tuhottavaksi.

      Koko sekamelska pohjautuu varmaankin varhaiseen koulukiusaamiseen, ja ne kaikki kiusaajat meni ammattikouluun, joten jäljelle jäi lukio.

      Taas tänään alko kyrsiin niin paljon, että oli pakko tulla tänne kotio hetkeksi rauhoittumaan.

    • Lukiorotta

      Yhteyttä voi ottaa vanhaan suomi24 sähköpostiini, jos on jotain kysyttävää tai kerrottavaa.

      [email protected]

    • sissee

      Olisiko naapurikaupungis mitää koulua mikä kiinnostaa jos oman kylän lukio pännii?

    • Lukiorotta

      No olen huomioinu myös tuon vaihtoehdon. Mutta siinä on semmonen probleema, että en usko pelkästään sen auttavan. Lisäksi kun kaikki ihmiset olisivat uusia ja en ole mikään kovinkaan hyvä solmimaan uusia ihmissuhteita. Pelkäisin niitä ihmisiä siellä. Siihen se homma sitten kaatu.

    • lukiolainenkans

      Harvassa lukiossa porukka tietää ennalleen toisensa...oot vaan mukana, hankit uusii kavereit/ystävystyt jonkun kaa. Lukio kestää 3 vuotta (yleensä) niin kyllä siinä ajassa ehtii jo vaikka millaisen ystävän hankkia.

    • freeballerboy

      Lukiossa vituttaa eniten se et siel on niin paljo turhaa paskaa. Yli puolet kursseista/opinnoista sellasii mil ei tee oikeesti niinku mitään!

      • Anonyymi

        tämä se on tottta


    • Anonyymi

      olen miettinyt vaihtamassa raksalle lukiosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe