Mulla ei ole siellä ketään kaveria. Oppiaineiden opiskelu ei kiinnosta paskaakaan. Ahdistus on ääriluokkaa, myös levottomuutta ja masennusta ilmenee helvetisti. En näe opinnoillani mitään merkitystä tulevaisuudessa. En keksi juuri mitään positiivisia puolia. Koko paska ahdistaa vaan niin paljon että en saanu unta tänäkään yönä :[
Lukio vituttaa
13
1310
Vastaukset
- ebyn
Miksää sit menit lukioon jos ei kiinnosta? Ja kannattaa hankkii apuu tohon sun mielenhäiriöihin jos ne kerra estää sua nukkumasta.
- lääklis
Silloin ei pitäisi olla lukiossa, jos se ottaa noin koville.
- lääklis
"Ahdistus on ääriluokkaa, myös levottomuutta ja masennusta ilmenee helvetisti."
Onko tämä lukion vika? - TheHorizon
Mul on aikalailla sama juttu... Mis asut, tai voitais ehk jutella ja sillee?
- älähuolehi
No kuule se helpottaa, ennenkui huomaatkaan niin sun päivät on jotain 2-tuntisia ja sit sulla on loppuvuosi "vapaata" kun pitäis lukea kokeisiin.
- Lukiorotta
Sori että kesti vastata, viikonloput vaan on niin ihania rauhoittumis hetkiä jolloin ei tee mieli edes ajatella lukiota. Menin lukioon koska vaihtoehtoina tässä kaupungissa oli lukio ja ammattikoulu. Ammattikouluun en todellakaan ole menossa kiusaajien tuhottavaksi.
Koko sekamelska pohjautuu varmaankin varhaiseen koulukiusaamiseen, ja ne kaikki kiusaajat meni ammattikouluun, joten jäljelle jäi lukio.
Taas tänään alko kyrsiin niin paljon, että oli pakko tulla tänne kotio hetkeksi rauhoittumaan. - Lukiorotta
Yhteyttä voi ottaa vanhaan suomi24 sähköpostiini, jos on jotain kysyttävää tai kerrottavaa.
[email protected] - sissee
Olisiko naapurikaupungis mitää koulua mikä kiinnostaa jos oman kylän lukio pännii?
- Lukiorotta
No olen huomioinu myös tuon vaihtoehdon. Mutta siinä on semmonen probleema, että en usko pelkästään sen auttavan. Lisäksi kun kaikki ihmiset olisivat uusia ja en ole mikään kovinkaan hyvä solmimaan uusia ihmissuhteita. Pelkäisin niitä ihmisiä siellä. Siihen se homma sitten kaatu.
- lukiolainenkans
Harvassa lukiossa porukka tietää ennalleen toisensa...oot vaan mukana, hankit uusii kavereit/ystävystyt jonkun kaa. Lukio kestää 3 vuotta (yleensä) niin kyllä siinä ajassa ehtii jo vaikka millaisen ystävän hankkia.
- freeballerboy
Lukiossa vituttaa eniten se et siel on niin paljo turhaa paskaa. Yli puolet kursseista/opinnoista sellasii mil ei tee oikeesti niinku mitään!
- Anonyymi
tämä se on tottta
- Anonyymi
olen miettinyt vaihtamassa raksalle lukiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265234
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1371531
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168902En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61873- 37819