"vaki-kalut"

Kuis lenat, leilukat maikit ja muut "itätytöt" ja vakkarit, tuutteks työ pitskuun alanmestaan....

Meitä jo iso lössi kaipaa teitä valmiiksi:)

bajahali
PekkoOriginal
Kalle-Pappa
leilukka
lena
HeisBa 
arktika
eastgirl
Orlov 
muori 
Leilukka
maikki
jubchonka
Stravinski
Waffen-ss
M62
havukka
Parohod 
Eastman

laittakaas meiliä, tv [email protected]

Vai onks teidät kaikki tapettu viimeviikolla venäjällä....

16

2317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parohod

Kiitos kutsusta!

Ei taida enää loppuvuodesta olla Pitskun reissut mahdollisia, kun perhe haluaa pitää kotona eikä työasioista saa tynkääkään aikaiseksi ennen venäläisten joulukarkeloiden loppumista.

Hauskoja suomalaisia ja venäläisiä jouluja sekä iloisia uuden vuoden pirskeitä kaikille!

t. Parohod

• Tuli piipahdettua itsenäisyyspäivän aikana. Oli nainen kotoa mukana. Perhana kun oli taitavia taskuvarkaita Heinätorin asemalla. Veivä eukolta lompakon, ei ollut paljoa rahaa eikä passia. Mutta muita lappuja oli riittämiin. Uusimisessa ja vakuutuksissa on mennyt kivasti aikaa.
      Ollaan poljettu maailmaa milloin Harlemissa Nykissä kun muissakin maailman per'släveissä. Ei ole sattunut mitää, mutta naaapurissa. Oli voroilla taito hyppysissä. Tietysti joitakin sirkustieteen kansantaiteilijoita. Muuten kylällä oli lystiä. Piti sen kunniaksi ostaa Poljot Buran
      3133 eli kunnon kello.
      Uusia vuosia!

• Ressu

Tarkoitan niitä varkaita.
        Köyhyys opettaa pitämään puolensa, myös rikollisia.

Rahat meni, mutta älä huoli. Onneksi ei mennyt mitään erityisen korvaamatonta. Ja toivottavasti sitä rahaa ei mennyt mahdottomasti.

Kyllä Venäjällä pitää olla varovainen. Ei niin, että kärsimykseen asti, mutta aivan terveesti. Varmaankin kuvaamasi tilanne oli liian helppo taskuvarkaille.

Parempaa onnea seuraavalla kerralla!

• Ressu kirjoitti:

Tarkoitan niitä varkaita.
        Köyhyys opettaa pitämään puolensa, myös rikollisia.

Rahat meni, mutta älä huoli. Onneksi ei mennyt mitään erityisen korvaamatonta. Ja toivottavasti sitä rahaa ei mennyt mahdottomasti.

Kyllä Venäjällä pitää olla varovainen. Ei niin, että kärsimykseen asti, mutta aivan terveesti. Varmaankin kuvaamasi tilanne oli liian helppo taskuvarkaille.

Parempaa onnea seuraavalla kerralla!

Jo Dostojevski tiesi, että Heinätorin seutu on juoppojen, huorien, varkaiden ja murhamiehien aluetta. Tämä pitää vielä nytkin paikkansa. Ettäs tiedätte. Toivoo Havukainen nainen. Apratskii dvor, varo.

• huhhuhh

Messissä ollaan!

• Ressu

Älä nyt kaikkia meitä jätä yksin.

• huhhuhh
        Ressu kirjoitti:

Älä nyt kaikkia meitä jätä yksin.

..en pitkään aikaan.

• M62

Kiitos kutsusta, mutta nyt ei aika (/raha) riitä idänmatkoihin.

• pauli antero

vanha keksintö sitähän jokaisen taskussa,määrät on eri juttu

• bajahali

Pitäkäähän sellaiset "praznikit" että uutiskynnys ylittyy paikallisiin "russia24" medioihin, jos heillä sellaisia (suomi aiheisia) on, ei ainakaan näin hyvää kun tämä Venäjä foorumi. Itse en pääse näillänäkymin harmikseni juuri
      vuodenvahteessa paikkaa katsastamaan.
      Uusia vuosia paljon !

• bajahali

milloinkahan olemme valmiita? Tarviiko pisteitä?

• Dobermann

Nyt näyttää valitettavasti siltä etten Alan mestaan uudeksi vuodeksi taida päästä. 30. ja 31. päivänä olen todennäköisesti Novgorodissa. Piti lähteä kun ei siellä ole vielä aikaisemmin tullut käytyä. Sitä ennen olen Petroskoissa ja Novgorodista tulen suoraan Pitskuun 1. tai 2. päivä. Jos silloin siellä vielä ihmisiä on, niin ilmoitelkaa. Suomeen ei ole kiirettä, joten palailen tänne varmaan 3. tai 4. päivä.

• olga 74

on suomi24:lla on vasta 1.1.2005, että hyvin ehdit mukaan dobermann... joskus iltasella sitten alan mestaan. Ota novgorodista kyyti aamulla pitskuun...

• Doberman
        olga 74 kirjoitti:

on suomi24:lla on vasta 1.1.2005, että hyvin ehdit mukaan dobermann... joskus iltasella sitten alan mestaan. Ota novgorodista kyyti aamulla pitskuun...

Mainiota! Palaan siis Uudestakaupungista Pitskuun silloin 1.1.2005.

• Nevski 108?

Niinpäs,
      onkos se Markon alan mesta Nevski 108:ssa?
      Siellä on Cafe MAPKO...

• Kalle-Pappa

Kiitos huomaavaisuudesta. Tulin eilen illalla pikku kiertueelta idästä ja nyt pitää pysyä kotihommissa tammikuun loppupuolelle. Liityn mieluusti mukaan jatkossa jos tälläisiä oikeita alan kamuja on tavattavissa.
      Kiinnostavan jännittävää joulun odotusta ennen muita suuria hippaloita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe