Miksi remmirähjälle pentuja??

89898

Remmirähjääjää sakemannia taluttaa nuori ihminen, ei osaa käsitellä koiraa ollenkaan - kun joku tulee vastaan hän suurinpiirtein kuristaa hurttaansa.
Koira ei välttis ole vihainen, mutta käyttäytyy hyvin huonosti.
Ei jaksa ymmärtää miksi tällaiselle rähjälle on teetty pentuja?
Miksi?
Onko raha ainoa motiivi?

1

133

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LAHTI HUOMIO
      LAHTIHUOM
      31.8.2015 20:57
      Tänään kun saavuin koirani kanssa radiomäelle, kuulin kauempaa pennun vinkaisun. Leikkipaikan ja pikku kentän kiertävällä hiekkatiellä käveli nuorehko nainen , vaalea hiuksinen jolla oli päällään pinkki huppari. Hän ulkoilutti tumman väristä saksanpaimenkoiran pentua.

Nainen puhui puhelimeen ja kun pentu vähän meni kauemmas nuuhkimaan(niinkuin pennut yleensä) nainen riuhtaisi koiran todella lujasti itseensä päin ja huusi tälle, riuhtaisi usein ja toistuvasti.

Olin kaukana ja seurasin tilannetta ja näin kun nainen potkaisi pentua kovaa.

Lähdin kävelemään samaa hiekkatietä heidän peräänsä, en kuitenkaan ehtinyt saada heitä kiinni mutta näin että nainen meni kaupungintalolta mariankadun puistoa pitkin alas. Naisen käytös oli erilaista kaupungintalolla, pentu jolkotti hänen vierellään korvat luimussa ja matalana ikään kuin hiipien naisen komentaessa.

Lahtelaiset kiinnittäkää huomiota jos näette tämän kaltaista henkilöä ja saksanpaimenkoiranpentua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe