Käy kuulemma aina täällä ristinumessa Vanha Vaasa sudaneilla kylässä joskus ja lomailee täällä. Asuu muuten Kokkolan Koivuhaassa ja kaveraa sudanin mustien miesten ja naisten kanssa koko ajan.
kimeeri on mies nainen ja nainen sekä mies kokkola
17
172
Vastaukset
- sami-kerola-kertoo
Mun sukulaiset jotka asuu Kokkolassa puhuu kimeeristä kaikkea ihan mitä tahansa juttuja. Kun kertoivat minulle niin heti hokasin että kuka on se puhevammainen mustien kanssa kaveraava tyyppiläinen aina välistä täällä vaha vaasa alueella.
kimeeri on mies-nainen sekoitus.
homo ja lesbo
liian rikas monta asuntoa ja ei tee mitään työtä
vihaa valkoisia
ihailee mustia miehiä
kissantappaja
käärmeiden hoitaja
pythoneita ja kobria on kotona kokkolassa hänellä
käärmeet syö kaneja ja kissoja ja lintuja
sami kerola
matti kerola
ville haanpää
jari mäkelä
sanna kerola - Jaana-Koivuhaasta
Älkää ärsyttäkö kimeeriä!
hän-on-raivohullu
3.7.2015 13:14
Kerron omasta kokemuksesta tältä aamulta seuraavaa.
Olin vaimoni kanssa juomassa perhepuistossa kaljaa. klo- 11.20 aikaan jotain.
Kimeeri käveli ohi siniset farkut jalassa ja harmaan ruskea t,paita päällä.
Kaljasta ja kovasta helteestä varmaan juohtuen vaimoni alkoi haistattamaan paskoja sanallisesti kimeerille. Ja minä heitin häntä käteen sattuvilla kivillä.
Yksi kivi osui häntä käteen ja kimeeri käveli sivuun meille hampaitaan näytellen.
Me luulimme että hän poistui oravankadun suuntaan.
Mutta me erehdyimme raskaasti hän oli hiipinyt meidän istumapenkin taakse
ja hyökkäsi sielä salakavalasti minun vaimon hiuksiin kiinni ja huusi jotain näin.
Saatanan vitun huora narttu ja sinun juoppo miehesi.
Ja kimeeri sieppasi meidän kaljat koffit mukaan ja juosi pois nauraen.
Menetimme noin 14-16 kaljaa hänelle. En lähtenyt hänen perään koska olin niin jurrissa ja vaimoni itki ja kaipasi minun paikalla olevaa huomiota.
Tämä kova kuumuus on kimerille eduksi on liukasliikkeinen kuin kyy ja rohkea kuin tappeluneekeri.
by: Harri ja Jaana. Koivuhaasta.
Neeekeritkö sinut opetti hakkaamaan Kokkolan köyhiä juoppoja.
Miksi teet eläinrikoksia, ostat ja myyt toisten elukoita. - marika-mäkelä-viholline
Häntä vihataan kautta koko juovan kokkolan
- sami-kerola-vihaa
Hänet tullaan tuntemaan myös täällä Ristinumessa minä ja mun frendit pidetään siitä varmasti huoli.
Sami Kerola Vanhan vaasankatu vitun apinatalosta.
Tai sompanssitalosta. - tämä-viesti
- vihan-viini-kuurna
ylös nostoa
- kimeeri-on-tullut
heippas frendit tuntuu että täällä ristinumessa kiertäisi tuntomerkkeihin sopiva tyyppiläinen.
Vaalea lyhyt naisten takki ja siniset farkut jalassa hänellä on.
Ystäväni Harrin viittaus matalaan ääneen nappasi myös kuvioon eilen kun vaimoni kanssa menimme hänen kimeerin? Ohi ristikan edessä.
Kuulin hänen äänen, joka on kokkolan kaverin mukaan paras tuntomerkki hänestä.
Tämä sekasikiö puhui kännykkään ristikan edessä terveyskeskuksen edessä. Puhui jostain käärmeistä ja niiden hoitamisista siinä ristikan edessä. - neegerit-tietää
voi voi voi voi
- kerro_jo
Mikä on "mies kokkola"? Onko se Francis Ford Coppolan sukulainen vai mikä?
- Hullumikähullu
Paskaa koko juttu, sairaasta päästä keksitty.
- kyllä-hänestä
Jotain olen kuullut...
- Sami-Kerola
MITÄ OLET KUULLUT?
- Sami-kerola
hän on vihattu ja kaljat kaupassa myydään
- OOOPPPSSS
OOOOPPPSSSS
- ylös-vain
ylös tää
- KALJAA-KAUPASTA
JUTTULAINEN YLÖS NOSTOA
- Sompassit-ulos
Nosturin lailla nostoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004353
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!421996- 611657
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696