Tulipa vielä eilen haettua paikal-
liselta R-kioskilta DNA Super
Prepaid. Nytten on varsinainen
liittymä Saunalahti, Sonera Easy
Prepaid sekä DNA Super Prepaid.
Kaikilla kuuluu hyvin 4G täällä
kotona. Odotan että pääsee tien
päälle testaamaan kuuluvuutta.
Kaikki perus operaattorien liittymä
3
141
Vastaukset
- Soneraprepaid
Harmi ettei ole käytössä kuin yksi pu-
helin yhdellä SIM paikalla. Saisi yhtä
aikaa testattu eri verkkoja. Täällä Ete-
lä-Suomessa verkot on niin tiheitä et-
tei ole varmaan kauheasti eroja (3G).
4Gssä voi jonkun verran olla eroja.
Kun pääse Lappiin testaamaan nä-
kyy varmaan eroja... - larssiterr
Tietenkin käytät saunalahden prepaidia helpoin ladata,ehkä edullisin ym..... soneraa en ottais vaikka maksettais.
- Soneraprepaid
En itse asiassa. Rajaton 4G/puhelut/tekstiviestit. Sonerassa ainoa mikä
tulee mieleen on rajoitettu datasiirto
XLssa on 20Gt/kkssa. Olen harkinnut Soneraan mutta en aina-
kaan vielä vaihda. Nyt saa testattu
kaikkien perus operaattorien verkkoja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593