Etsin suuresti ihannoimalleni hedelmäkulholle taustoja. Väriltään kulho on yleensä ruskea pohjasta ja vaalenee. Yläosasta kulho on kirkas. Ulkopinta on kuin revontulet. Yleensä näitä näkee isovanhempien kirjahyllyissä ja valmistaja on Humppilan lasi.
Kokonaan kirkkaitakin olen nähnyt.
Olisiko jollakin tästä jotain tietoa, mallin nimi esimerkiksi ja hintaluokkaa. Valmistus vuosikymmentä yms. Itse omani hankin kirpputorilta hintaan 6e.
Ruskea hedelmäkulho
1
586
Vastaukset
- amy
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=11847737
jos tarkoitat tämmöistä kulhoa, niin suunnittelija on Tauno Wirkkala (Tapio Wirkkalan veli). Usein kulhon nimeksi annetaan revontuli kulho, niinkuin itsekin muotoa kuvailit. Taunon työt ovat paljon halvempia kuin veljensä Tapion, ja usein nämä menevätkin sekaisin ja Taunon töistä maksetaan aivan liikaa. Kuitenkin näissäkin töissä sign. nostaa hintaa ja sellaisen työn hinta voisi olla noin 20 € kieppeillä..hintoja voi vaikka katsella huuto.netistä, että mitä ihmiset ovat maksaneet. Ilman sign. arvo tipahtaa paljon ja tietenkin säröt, värjäytymät, kulumat ym. tekevät saman. :)
Lisäksi tätä kulhoa on ainakin vihreänä (siis alaosa on vihreä).
Toivottavasti tämä auttaa vähän :) Netistä löytyy varmasti lisää tietoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774452Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112393- 1711570
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431476- 1221336
- 1151247
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721179Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81156- 661105
- 35956