Tulkaa nyt ihmeessä jutteleen tänne!
Hehehe heiii kaikki!
8
<50
Vastaukset
Joo joo... Mistä aiheesta?
- Tiedänettäolenoikeassa
Mistä naiset yleensä haluaa jutella? Peniksistä ja sixpackeista.. Ei näitä meidän ihania teinilissuhuoria muu kiinnosta
- Gjena
Tiedänettäolenoikeassa kirjoitti:
Mistä naiset yleensä haluaa jutella? Peniksistä ja sixpackeista.. Ei näitä meidän ihania teinilissuhuoria muu kiinnosta
Puhutko HermioneOO:sta vai jokutyypi19:sta?
Minulla ei ole penistä eikä sixpackia, joten toivon jotain muuta aihetta. - Tiedänettäolenoikeassa
Gjena kirjoitti:
Puhutko HermioneOO:sta vai jokutyypi19:sta?
Minulla ei ole penistä eikä sixpackia, joten toivon jotain muuta aihetta.Tarkoitin, että ei nämä 11v pikkutytöt muusta osaa puhua, en varsinaisesti viitannut kumpaankaan
Tiedänettäolenoikeassa kirjoitti:
Tarkoitin, että ei nämä 11v pikkutytöt muusta osaa puhua, en varsinaisesti viitannut kumpaankaan
Mielestäni 00 viittaa noin 15-vuotiaaseen, mutta ymmärrän kyllä toki pointtisi.
- MöllerMuller
jokutyyppi19 kirjoitti:
Mielestäni 00 viittaa noin 15-vuotiaaseen, mutta ymmärrän kyllä toki pointtisi.
Mä oon alottajaaa ja ja mä en oo lissu ja mä poistin mun profiilin, jotenpa mä meen nyt tällä nimimerkillä ja joo mä oon kohta 15. Ja en tiiä yhtää mistä voitas jutella. Oli tylsää niin tekasin tälläsen keskustelun.
Jutellaanko linnuista?
- MöllerMuller
Okei jutellaan vaikka lokeista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769