ROMANIASTA MARJANPOIMINTAAN SUOMEEN

SiniSuomi

Suomessa voi ansaita runsaasti rahaa keräämällä marjoja ja samalla voi vapaasti leiriytyä metsiin jokamiesoikeuksin.

Mustikoiden poiminta alkaa yleensä heinäkuun alusta ja marjakausi kestää n. kolme kuukautta.

Nyt vain sana kiertämään, jolla on suhteita Romaniaan, niin saadaan kilpailua Thaimaalaisille aikaan.

4

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.vastikkeetonta.etua

      Meillähän jo yli 10000 somalia verovaroilla loisimassa. Eikös näitä voisi motivoida marjanpoimintaan.

      • NoEiKai

        Ei pijä tuollasii kirjotella!
        Aatteleppa ite ja paa omalle kohalles jos selekä ja polovet ois jäykkiä eikä käitkää toimis sen enemmän kun nuppi, nii millasta ois marjanpoiminta?
        Häh?
        Sitäpaitsi herrakansalle ei työ sovi, eli sama ongelma kun tietyllä vähemmistöllä joka on loisinu jo satoja vuosia Suomessa. Samat sairauvet on niilläkin.


      • v4evv

        Suomi elää velaksi.

        Kyllä tässä nyt joku mättää pahasti kun marjojenkin poiminnasta rahat menevät Thaimaahin ja itse marjojen terveysvaikutus myydään mm. saksaan, japaniin jne.

        Ja Suomalaiset popsii yhä enemmän lääkkeitä ja sairastavat todella paljon.


    • asdfefasdfasdf

      Suomilaiva "OY" on kovin pieni ja todella velkainen: onnituuko sen pelastaa kaikki maailman köyhät jokamiesoikeuksien turvin?

      Kaikki miljardit ihmiset Suomen metsiin marjastamaan, keräämään oksia, elämään puroistamme, onkimaan jokamiesoikeuksin, sienestämään jne?

      Suomalaiset marjat ovat tarkoitettu Suomalaisten iloksi: näin sen luoja loi.

      Jos se olisi tarkoittanut ne Thaimaalaisille, ne kasvaisivat siellä.

      Siellä on omat "eväänsä."

      Aivan kuten Italialaiset hyödyntävät viinirypäleensä,
      Kreikkalaiset oliivipuunsa jne, Kolumbialaiset... no.... ainakin niiden banaanit ovat aivan ylivoimaisia verrattuna halpoihin, ylikansallisten N-yhtiöiden tuottamiin "teknobanaaneihin!"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe