lumia 630 puhelin

lumia_

Voiko tässä lumia 630 puhelimessa laittaa näytölle datayhteys päällä/pois

12

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l520

Mainittakoon nyt ekaks että mulla on myös 630 jossa W10.
      Mikäli sulla on 8.1 siinä niin kuin olettaisin niin siinä ei saa suoraan laitettua data tiiltä aloitusnäyttöön.Pitää olla joko Update 2 tai W10 asennettuna jotta datayhteys tiilen saa pikavalinnaksi alotusnäyttöön.Update 2 ei ole vielä tullut 630:n joten sekään systeemi vielä ei toimi.W10 esiversion siihen saisi jolloin datayhteys tiilen saa asetettua suoraan asetuksista.

Eli käytännössä joudut hiukan odottelemaan sillä virallinen W10 tullee syksyn kuluessa.Yksi vaihtoehto on ladata kaupasta sovellus jolla saa väsättyä pikavalinta tiiliä eri toiminnoille.

• lumia_

Odottelen kun tuo W10 tulee

• lumia_ kirjoitti:

Odottelen kun tuo W10 tulee

Odotellessasi voit ladata AKKU sovellutuksen tiileen aloitusnäytölle. Avaamalla tuon tiilen siitä löytyy kymmenkunta hyödyllistä toimintoa sangen kätevästi.
        Mm, Wlan, Bluetooth, Paikannus, Verkko, Lentotila Taskulamppu jne. Siis noiden päälle pois toiminnot.
        Minulla tuo sovellutus on ylivoimaisesti eniten käytetty toiminto. Mm. säästää akkua, kun kytkee verkon pois päältä. Sitten kun olet laturin lähellä, niin voit kytkeä verkon takaisin ja purkaa sähköpostit ja päivitykset "hallitusti".

• Täpinä kirjoitti:

Odotellessasi voit ladata AKKU sovellutuksen tiileen aloitusnäytölle. Avaamalla tuon tiilen siitä löytyy kymmenkunta hyödyllistä toimintoa sangen kätevästi.
        Mm, Wlan, Bluetooth, Paikannus, Verkko, Lentotila Taskulamppu jne. Siis noiden päälle pois toiminnot.
        Minulla tuo sovellutus on ylivoimaisesti eniten käytetty toiminto. Mm. säästää akkua, kun kytkee verkon pois päältä. Sitten kun olet laturin lähellä, niin voit kytkeä verkon takaisin ja purkaa sähköpostit ja päivitykset "hallitusti".

Jos kuuntelet nettiradiota tai musiikkia, niin nuo sovellutukset jäävät usein vahingossa taustalle pyörimään ja kuluttavat akkua tarpeettomasti. Samassa tiilessä löytyy myös hyödyllinen Stop the music, joten sitä ei tarvitse erikseen ladata.

• lumia_
        Täpinä kirjoitti:

Minkä niminen tuo akku sovellus on?

• lumia_ kirjoitti:

Minkä niminen tuo akku sovellus on?

Mene Kauppaan ja anna hakusana AKKU tai Akku, niin näkyy olevan listalla ensimmäisenä sellainen "patterin" kuva. Oli muistaakseni ilmainen. En pysty tarkistamaan, sillä ilmoittaa vaan minulle, asennettu.

• lumia_
        Täpinä kirjoitti:

Mene Kauppaan ja anna hakusana AKKU tai Akku, niin näkyy olevan listalla ensimmäisenä sellainen "patterin" kuva. Oli muistaakseni ilmainen. En pysty tarkistamaan, sillä ilmoittaa vaan minulle, asennettu.

Kiitos

• talvenlumia

Ainakin minun 530 mallissa löytyy widgetit sivulta sellainen palkki kun virranhallinta sen voi siirtää aloitussivulle.

• TrolliTrolli

"Ainakin minun 530 mallissa löytyy widgetit sivulta sellainen palkki kun virranhallinta sen voi siirtää aloitussivulle."

Just joo sä et ole lumiaa nähnykä livenä

• talvenlumia

Yön aikana ei vieläkään kadonnut, edelleen se on tuossa etusivulla ja toimii. Aika sokea pitää olla jos tuota ei löydä widget sivulta.

• PerinOutoo
        talvenlumia kirjoitti:

Yön aikana ei vieläkään kadonnut, edelleen se on tuossa etusivulla ja toimii. Aika sokea pitää olla jos tuota ei löydä widget sivulta.

Mikä on widget sivu lumiassa?

• 630

Jos on ladannut kaikki tulleet päivitykset (sanon näin koska Denimin jälkeen on tullut pari pientä päivitystä) niin jonkin niiden mukana tuli ainakin omalle 630 mahdollisuus laittaa datayhteys pikavalinnaksi toimintokeskukseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4358
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      144
      3120
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2428
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2343
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      1985
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1584
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      150
      1411
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe