olen siis tyttö ja minua pakotetaan harrastamaan partiota. olen siitä heille monta kertaa sanonut että haluan lopettaa mutta he eivät vaan usko. mitä teen?
vanhemmat pakottaa harrastamaan
5
127
Vastaukset
- itkupotku
Vanhemmat ei saa päättää harrastuksia. Tee niin että sanot heille toisesta harrastuksesta joka "korvaisi" partion ja jos ei toimi niin sitten teet niin että et vaan sustu menemään ja tee kunnon itkupotkuraivarit jos koittaa raahata.
- partiovihaaja
harrastan tanssia 5x viikossa ja en vaan yksinkertasesti jaksa mennä enää mihinkään partioon. mut pakotetaan sinne koska koko perhe on sitä harrastanut aina (sisaret ja isä) ja eivät vaan suostu ymmärtämään että partio ei ole vaan mun juttu
- Parasharrastus
Moi oon 02 syntynyt poika ja harrastan partiota ja haluisin tietää sun iän koska jos oot joku 10-12 nii se o super tylsää mut meille tuli viimevuonna ns johtajiksi meitä jotain kaks vuotta vanhempia typpejä ja leireillä on 5x hauskempaa ,ennen kun oli aikuset aina valittamassa
- partiovihaaja
kans ihan 02 oon ja meidän kokouksissa ei tehä muuta ku pelata kännyköillä
Moi!
Olisiko paikallaan pienet keskustelut vanhempiesi kanssa. Kertoisit heille tuntemuksistasi ja ilmoittaisit halustasi esim vaihtaa harrastusta. Voisit antaa vaihtoehtoja uusista harrastemahdollisuuksista,toisit vaikka jonkun kaverisi kertomaan hänen harrastuksistaan ja samalla antaisit vanhemmillesi uusia näkökantoja harrateasioihin.
trekuin Ylä-Savon nettisaapas, Riikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475