vanhemmat pakottaa harrastamaan

partiovihaaja

olen siis tyttö ja minua pakotetaan harrastamaan partiota. olen siitä heille monta kertaa sanonut että haluan lopettaa mutta he eivät vaan usko. mitä teen?

5

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkupotku

Vanhemmat ei saa päättää harrastuksia. Tee niin että sanot heille toisesta harrastuksesta joka "korvaisi" partion ja jos ei toimi niin sitten teet niin että et vaan sustu menemään ja tee kunnon itkupotkuraivarit jos koittaa raahata.

• partiovihaaja

harrastan tanssia 5x viikossa ja en vaan yksinkertasesti jaksa mennä enää mihinkään partioon. mut pakotetaan sinne koska koko perhe on sitä harrastanut aina (sisaret ja isä) ja eivät vaan suostu ymmärtämään että partio ei ole vaan mun juttu

• Parasharrastus

Moi oon 02 syntynyt poika ja harrastan partiota ja haluisin tietää sun iän koska jos oot joku 10-12 nii se o super tylsää mut meille tuli viimevuonna ns johtajiksi meitä jotain kaks vuotta vanhempia typpejä ja leireillä on 5x hauskempaa ,ennen kun oli aikuset aina valittamassa

• partiovihaaja

kans ihan 02 oon ja meidän kokouksissa ei tehä muuta ku pelata kännyköillä

• Moi!
      Olisiko paikallaan pienet keskustelut vanhempiesi kanssa. Kertoisit heille tuntemuksistasi ja ilmoittaisit halustasi esim vaihtaa harrastusta. Voisit antaa vaihtoehtoja uusista harrastemahdollisuuksista,toisit vaikka jonkun kaverisi kertomaan hänen harrastuksistaan ja samalla antaisit vanhemmillesi uusia näkökantoja harrateasioihin.
      trekuin Ylä-Savon nettisaapas, Riikka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe