olen siis tyttö ja minua pakotetaan harrastamaan partiota. olen siitä heille monta kertaa sanonut että haluan lopettaa mutta he eivät vaan usko. mitä teen?
vanhemmat pakottaa harrastamaan
5
197
Vastaukset
- itkupotku
Vanhemmat ei saa päättää harrastuksia. Tee niin että sanot heille toisesta harrastuksesta joka "korvaisi" partion ja jos ei toimi niin sitten teet niin että et vaan sustu menemään ja tee kunnon itkupotkuraivarit jos koittaa raahata.
- partiovihaaja
harrastan tanssia 5x viikossa ja en vaan yksinkertasesti jaksa mennä enää mihinkään partioon. mut pakotetaan sinne koska koko perhe on sitä harrastanut aina (sisaret ja isä) ja eivät vaan suostu ymmärtämään että partio ei ole vaan mun juttu
- Parasharrastus
Moi oon 02 syntynyt poika ja harrastan partiota ja haluisin tietää sun iän koska jos oot joku 10-12 nii se o super tylsää mut meille tuli viimevuonna ns johtajiksi meitä jotain kaks vuotta vanhempia typpejä ja leireillä on 5x hauskempaa ,ennen kun oli aikuset aina valittamassa
- partiovihaaja
kans ihan 02 oon ja meidän kokouksissa ei tehä muuta ku pelata kännyköillä
Moi!
Olisiko paikallaan pienet keskustelut vanhempiesi kanssa. Kertoisit heille tuntemuksistasi ja ilmoittaisit halustasi esim vaihtaa harrastusta. Voisit antaa vaihtoehtoja uusista harrastemahdollisuuksista,toisit vaikka jonkun kaverisi kertomaan hänen harrastuksistaan ja samalla antaisit vanhemmillesi uusia näkökantoja harrateasioihin.
trekuin Ylä-Savon nettisaapas, Riikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362141Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten591955Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211900HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363771622Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031621Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241444Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821072Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53947- 73875
- 27869